От май 2011г AHF-a ми е само за градско ползване, геометрията си се движи чудесно, няма пренадувания. За целта преди това съм сменил всичко по управлението на турбината - Н75, актуатор Гарет(нов), маркучи. След това съм си сложил оригиналния софт който има правилен цикъл на Н75, от 24-25%. Забелязал съм че масово се карат чипове с изкопирани карти от автомат, където цикъла е към 50% - и стой та гледай зацапване. ЕГР-а си работи по дефолт, нямам никви грижи от него. Вече доста над 1г колата си седи в града и никога не съм я карал целенасочено за "продухване". Няколко пъти съм я цедил просто за кеф до края на 4та и 5та - НЕ пренадува. Има минимален пик тук таме до 2,1-2,2, но веднага се заковава на 1,95. Та за мен проблема е главно от не добре работещи клапани и кофти софт. От тук на там ако зацапа веднъж за 2 години градско каране.... здраве да е
