



1Z не пали
- KadROo
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 25 окт 2010 20:19
- Автомобил: VW Vento
- Двигател: 1Z 1997
- Местоположение: Варна
1Z не пали
Здравейте колеги от 2 дена имам нова придобивка VW vento 1.9 TDI 1Z . И вече се сблъсквам с първия проблем. Той е следния - Давам на контакт и подгрева не гасне. Стои си така прави някоя шашма и въртя като замаян и не пали. Измерих с пробна лампа не отива плюс към помпата. Дадох директен плюс от акомулатора и запали.Махам го и гасне... От какво може да е проблема. Клеморед ,имобилайзер или някое реле ? Някой сблъсквал ли са е със същия проблем ? Защото аз не мога да го реша и утре сигурно ще дам 30 лева за диагностика. Ако можете да помогнете ще съм благодарен. А тез дни като имам време ще пусна снимки на вентото 

- mytko731
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 05 юли 2010 6:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: 1Z не пали помощ !
Ако има аларма провери първо нея.След това клемореда.
Имобилайзера не ми се вярва да е.Не е зле да провериш и бушоните.
Успех
Имобилайзера не ми се вярва да е.Не е зле да провериш и бушоните.
Успех
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1Z не пали помощ !
Ако има аларма,директно я откачи от буксата.Ако е от нея би трябвало да запали.Другия момент е дали няма скрито ц-к ключе и да си го задействал.
- deepd
- Мнения: 78
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
- Автомобил: Golf VII
- Двигател: CLHB - 2015
- Местоположение: BG / Шумен
Re: 1Z не пали помощ !
Виж дали няма лош контакт на крачетата на реле 109 или някакъв бушон.
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: 1Z не пали помощ !
Имобилайзера колега
Не ти разчита чипа от ключа
Имам 3-ка 1з и днес на един светефар я изгасих и после отнесох сумати псувни
Просто дадох на контакт и подгрева не гасне,пробвах няколко пъти и неиска,извадих ключа и го завъртях и подгрева изгасна и запали
Незнам защо така се получава




Незнам защо така се получава

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 17:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: elin pelin
Re: 1Z не пали помощ !
Колега аз мисля за реле 109 ,то дава мн дефекти
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1Z не пали помощ !
MaRtiNsKi написа:Имобилайзера колегаНе ти разчита чипа от ключа
Имам 3-ка 1з и днес на един светефар я изгасих и после отнесох сумати псувни
Просто дадох на контакт и подгрева не гасне,пробвах няколко пъти и неиска,извадих ключа и го завъртях и подгрева изгасна и запали
![]()
Незнам защо така се получава
Не колега, ако проблема беше в невъзможноста да прочете чипа щеше да пали и около секунда и половина след запалването ще угасва. Проблемът също неможе да е в реле 109 то е за компютъра на колата няма нищо общо с клапана на помпата. Клапанът е закачен за помпата от където взема маса (-), а (12в +) получава от 53-ти пин на компютъра директно без да преминава през предпазител по бяло-черен кабел.
Имобилайзера блокира запалването на софтуерно ниво.
Моят съвет е: Вземи едим мултицет, включи го на веригопроверител (пискалката), завий гайката на клапана, едната сонда на мултицета я закачи на кабела на клапана (които вече си развил) а другата на 53-пин на буксата на компютъра на колата, която първо трябва да я откачиш от компа. Ако веригата е прекъсната значи има проблем с кабела, ако не е прекъснат проблема е по голям и е в компа на колата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта