оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот red.devilll » Сря 12 сеп 2012 9:14


°niksi° написа:Стига с тия големи вадения.
Закарай я на някой с вагком или друга диагностика който знае какво да гледа и в рамките на няколко минути до час е нормално да получих диагноза, всичко останало е безмислено. Ще сменяш дебитомери, клапани, и т.н. и т.н. и за какво...
Горивния филтър хич не е на неудобно място на г4.

за да си решиш проблемите може да пишеш на Ники на лични и ако имат време(,защото са доста заети в повечето случай,но това е май защото си разбират от работата и имат доста доволни клиенти,които им пращат още и още.)да ти направят една качествена диагностика и да ти кажат какъв ти е проблема без да се луташ наляво надясно и да се чудиш какво да направиш.




silenn
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот silenn » Пон 17 сеп 2012 11:00


Ще пиша по моя въпрос до оправяне на проблема -може да му е в помощ на някой . Ваг кома показа :
18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU .
също коефициента на injection quantity e 1.2 при нормално 3-5 , което при майстор с почукване и промяна на ъгала стана 2,8 .
Прочетох доста тех. материал и неразбрах .(някой пише ,че са променени настройките за автом.кутия за да пали по лесно и затова сега изписва тази гресшка ), но аз ще се консултирам и с майстор на място.


silenn
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот silenn » Вто 18 сеп 2012 22:23


Стигнах до следното нещо :
проверих :
1.дебитомер (беше малко прашен - изчистих го с чистител за карбуратор на вюрт )
2.Вакум маркучи -здрави са не са сцепени никъде
3.клапани Н75 -
4.Геометрия добре е
5.Умна дюза

Ваг кома показа следните грешки :

1. 18034 , p1626-Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
17958 , p1550- Charge Pressure: Control Deviation

След грешка 2 , си направих експеримента :
Взимам маркуча който излиза от вакум помпата и отива в Н 75 , но аз не го вкарвам направо в турбото (на мястото на вакума от Н75 до турбото) и се усеща как турбото надува маркуча след него . След това вадя маркуча от турбото и го слагам в Н75(от вакум помпата до Н75) . вадя другите маркучета и си слагам пръста и се усеща съвсем лек вакум . Имам следния въпрос :

Който може да помага. Ще съм ви благодарен .

може ли да е заминала вакум помпата ? или мембраните на клапаните Н75 да не се отварят както трябва ?

И другото нещо което направих :
На друг мк4 ,1,9 110пх извадих маркуча от вакум помпата до Н75 (вадя го от страната на Н75) , и си слагам пръста и се усеща много повече как прави вакум .

100% ли ми е заминала вакум помпата ?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот nasko1978 » Вто 18 сеп 2012 22:32


Вакуум не се гледа ,а се мери!! :012:


"Закарай я на някой с вагком или друга диагностика който знае какво да гледа и в рамките на няколко минути до час е нормално да получих диагноза, всичко останало е безмислено. Ще сменяш дебитомери, клапани, и т.н. и т.н. и за какво..."

niksi :да:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот juve » Сря 19 сеп 2012 7:35


100% ли ми е заминала вакум помпата ?

Ako e така, значи и спирачките като ги натиснеш при запален/изгасен двигател трябва да има някаква разлика :012:
Вакуум не се гледа ,а се мери!! :012:

Това е така :да:
"Закарай я на някой с вагком или друга диагностика който знае какво да гледа и в рамките на няколко минути до час е нормално да получих диагноза, всичко останало е безмислено. Ще сменяш дебитомери, клапани, и т.н. и т.н. и за какво..."

niksi :да:

Понякога не можеш да я закараш толкова лесно...освен това, ако пък хич не се поровиш и не поизучиш, (доколкото ти се ще поне) какво се случва, винаги може да изпаднеш в състоянието на оня младеж, дето го пратили в склада за кофа с компресия :dummy: - има и много недобросъвестни "майстори" както и мърлячи, които с кеф ще ти смъкнат сума пари за ей тоя дето клати гората, преди да ти оправят колата... :012:
сори за оффтопика :talk:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот Stivi » Сря 19 сеп 2012 8:24


silenn написа: На друг мк4 ,1,9 110пх извадих маркуча от вакум помпата до Н75 (вадя го от страната на Н75) , и си слагам пръста и се усеща много повече как прави вакум .
100% ли ми е заминала вакум помпата ?


Другите гимнастики дето ги описваш на ги разбрах но за това последното, ако по един и същи начин пробваш с пръст вакума на 2 коли и твоята засмуква осезаемо по-малко мисля че сам си си отговорил на въпроса :idea: Погледни да не се е разбил щуцера на вакум помпата на който се нанизва маркуча понеже често се случва при тези коли ,ако е здрав /не мърда като се опитваш да го размърдаш/ отиваш за всеки случай в някой сервиз където имат вакумметър /обратното на манометър/ да премерят вакума и почваш да мислиш нова или втора употреба да търсиш :да:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот °niksi° » Сря 19 сеп 2012 8:27


Слаб ти е вакума ако е прекодирана на автомат, тогава управлението на Н75 на празен ход е съвсем различно.


silenn
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот silenn » Сря 19 сеп 2012 14:48


°niksi° написа:Слаб ти е вакума ако е прекодирана на автомат, тогава управлението на Н75 на празен ход е съвсем различно.

и аз така смятам , че е слаб вакума . А къде с ваг-ком мога да го проверя това за прекодирането ?То тази грешка която ми изписва ваг-ком не е ли точно това -за по лесно палене на автоматична кутия.?
18034 , p1626-Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU .


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот Aprilia » Сря 19 сеп 2012 15:05


Точно за това е, а дали е на автомат може да разбереш от софкодинга на Енджин канала, 2-рото поле от горе надолу в ляво ако е 00001 е ръчна кутия ако е 00002 е програмирано на автомат, така мисля че бяха :wink:


silenn
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот silenn » Сря 19 сеп 2012 19:46


Aprilia написа:Точно за това е, а дали е на автомат може да разбереш от софкодинга на Енджин канала, 2-рото поле от горе надолу в ляво ако е 00001 е ръчна кутия ако е 00002 е програмирано на автомат, така мисля че бяха :wink:


Добре де ако е 00002 да си го променя ли пак на 00001 ?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот °niksi° » Сря 19 сеп 2012 21:23


Aprilia написа:ако е 00001 е ръчна кутия ако е 00002 е програмирано на автомат, така мисля че бяха :wink:


Точно обратното е ;)
00001 - автоматик
00002 - ръчни скорости


silenn
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот silenn » Сря 19 сеп 2012 22:49


°niksi° написа:
Aprilia написа:ако е 00001 е ръчна кутия ако е 00002 е програмирано на автомат, така мисля че бяха :wink:


Точно обратното е ;)
00001 - автоматик
00002 - ръчни скорости

Добре де ама да го променя ли да е на ръчни за да се възстанови Н75?(ще пробвам как е и на 0001и на 0002)


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот Aprilia » Сря 19 сеп 2012 23:17


Нищо не ти пречи да пробваш, но силно се съмнявам това да е проблема, най-много да почне да пали по-трудно топла, те за да направят това с автоматика значи е имало някакъв проблем, но винаги може да си го върнеш после както си е сега :wink:
°niksi° написа:
Aprilia написа:ако е 00001 е ръчна кутия ако е 00002 е програмирано на автомат, така мисля че бяха :wink:


Точно обратното е ;)
00001 - автоматик
00002 - ръчни скорости


вярно бе facepalm :oops: :oops:


silenn
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот silenn » Пет 05 окт 2012 10:59


Проблема е решен :

1. Прочистване на всички вакум пътища с обезмаслител за карбуратори на вюрт .
2.Смяна на клапанчето (черно-бялото)

За момента се включва турбото и колата не забива и има ряз. Надявам се да е от полза за някого .


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: оборотите не се вдигат над 3200 на голф 4 тди 1,9 110 к.с

Мнениеот nasko1978 » Пет 05 окт 2012 11:14


Какво точно им прочисти на "вакуумпътищата" ??? mhihi
Вакумни маркучета се сменявят всичките с нови!!! :012:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58, pink и 30 госта