Имам същия проблем като на колегата. На празен ход работи нормално, форсира се нормално.
Като се кара с много леко газ до към 1700оборота върви нормално, подаде ли се повече газ на 3-та, 4-та, 5-та е много мудна и придърпва. На 1-ва, 2-ра също е мудна, но не тресе така. Няма пущек, няма авариен режим. Тъй като проблема се появи ден след като си активирах отново EGR-a, които беше софтуерно изолиран на 35000 от три години, сега е на 32768 стандартни настроики.
Въпроса ми е следния. Възможно ли е проблемите да идват от EGR - да заяжда и от там да бърка смесите на високи обороти, когато му кефне, тъи като не е работил дълго време, въпреки че миналата година е чистен след като сменя турбина.
Или направо да се насочвам към горивен филтър или сонда?
Далеч съм от вкъщи и трябва да я оправя по някаъв начин за да мога да се прибера нормално, че така е тегаво.



Проблем с прекъсване на Pasatt B5.5 1.9 TDI PD - решен
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем с прекъсване на Pasatt B5.5 1.9 TDI PD - решен
Бутан ли е софта за да се активира егр-а? Ако да, пусни я на автомат 

Re: Проблем с прекъсване на Pasatt B5.5 1.9 TDI PD - решен
Диагнозата е тежка, но утре ще стане ясно какво точно и е. Хубавото е, че умря на правилното място за да мога да я закарам при правилния човек 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем с прекъсване на Pasatt B5.5 1.9 TDI PD - решен
Мите не е тежка бре. Има и много по-тежки. 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта