Ръчна на Passat B5
- lusko_vabel
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
- Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Pleven
- Контакти:
Ръчна на Passat B5
Малко тъпичък въпрос ама един приятел ме разколеба и ми вика ти знаеш ли че може да има едно малко барабанче на диска и там вътре да има челюсти за ръчната.Та въпроса ми е възможно ли е това нещо или е както аз си знам че накладките са си само едни тези на диска и няма никакви челюсти?Извинявам се за малко тъпичката тема.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Ръчна на Passat B5
За барабанче не знам,ама току виж някое лилипутче(джудже имам предвид,не на Лилито п....то ) слиза и бута камъни под гумите за да не тръгне



- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Ръчна на Passat B5
lusko_vabel написа:...има едно малко барабанче на диска и там вътре да има челюсти за ръчната.
По този начин е "измислена" ръчната на Вектра "Б"
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Ръчна на Passat B5
И на някои бмв-та.Ама няма такова нещо в пасатите 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ръчна на Passat B5
На някои модели на Мерцедес също е така (барабан в диска вътре с отделни накладки) и затова смяната на заден лагер при тях е трагедия
При VW накладките са си общи,спирачния апарат си е общ,отзад в апарата се закрепя жилото и има една система от едни джаджи,която бута накладките,когато дръпнеш ръчната.Същата тази система участва и в саморегулирането на задните спирачни апарати и ако тя не бачка,се появява сериозен свободен ход на педала (освен,че нямаш и ръчна).



При VW накладките са си общи,спирачния апарат си е общ,отзад в апарата се закрепя жилото и има една система от едни джаджи,която бута накладките,когато дръпнеш ръчната.Същата тази система участва и в саморегулирането на задните спирачни апарати и ако тя не бачка,се появява сериозен свободен ход на педала (освен,че нямаш и ръчна).

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта