Избор на Polo 2F
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Избор на Polo 2F
Не знам какво толкова е претенциозна пълната инжекция, за 3 години и 50к километра, освен компютъра, който беше прецакан от външна намеса друго не съм пипал по мотора, докато за моното не е като да няма теми бол.
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Избор на Polo 2F
Чудно представяне, хвалебствия, разходи-неземни и пр. инфо от колегите
Сега колега, можеш да се запознаеш с тъмната страна на 2F: viewtopic.php?f=7&t=311641&hilit=%D1%83%D0%B6%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8
Докато бях в модул палас, заради един селски бек от Аскюу, който ме предизвика с мнение, че съм мърляч хвърлих и още 500лв. за тоя кош .
Така, на тези които ще ми казват, че съм се наиграл с кола за пореден път, моля ЗАДРЪЖТЕ СИ МНЕНИЕТО.
Пич, предупреждавам те да знаеш, че и този "автомобил" изисква суми за поддръжка.
Не на последно място, послушай Чичи-то, не го познавам човека, но и той е Патило, а не Старило

Сега колега, можеш да се запознаеш с тъмната страна на 2F: viewtopic.php?f=7&t=311641&hilit=%D1%83%D0%B6%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8
Докато бях в модул палас, заради един селски бек от Аскюу, който ме предизвика с мнение, че съм мърляч хвърлих и още 500лв. за тоя кош .
Така, на тези които ще ми казват, че съм се наиграл с кола за пореден път, моля ЗАДРЪЖТЕ СИ МНЕНИЕТО.
Пич, предупреждавам те да знаеш, че и този "автомобил" изисква суми за поддръжка.
Не на последно място, послушай Чичи-то, не го познавам човека, но и той е Патило, а не Старило

- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Избор на Polo 2F
За колегата, който му е харчила до морето 6,5л/100км или е имал проблем с колата нещо или трябва да се учи как се кара по-икономично.
Гуми 175/70 R13 отзад опират в калника като се натовари малко(с баща ми се чудехме какво прискърцва при леки неравности). Сега карам с оригиналния размер 155/70 и съм доволен.
Максималната скорост, която съм развивал е 165км/ч, но бяхме 4 души вътре и натоварена на максимум(беше тежка и стабилна) и по лек наклон по магистралата де
Иначе сам максимум съм вдигал 150 на права - повече няма смисъл и не е разумно. Най-икономична е около 100км/ч при по-големи скорости(обороти) имам чувството че я тормозя.
Има го и момента с изпреварването, когато трябва мощност, а то няма много и трябва да върнеш на 2-ра. Така се мъчих с едни тирове на един път ама си намериха майстора
Вчера заредих и ми даде 7,06л/100км градско надявам се зимата да не скочи над 8-8,5
Гуми 175/70 R13 отзад опират в калника като се натовари малко(с баща ми се чудехме какво прискърцва при леки неравности). Сега карам с оригиналния размер 155/70 и съм доволен.
Максималната скорост, която съм развивал е 165км/ч, но бяхме 4 души вътре и натоварена на максимум(беше тежка и стабилна) и по лек наклон по магистралата де
Има го и момента с изпреварването, когато трябва мощност, а то няма много и трябва да върнеш на 2-ра. Така се мъчих с едни тирове на един път ама си намериха майстора
Вчера заредих и ми даде 7,06л/100км градско надявам се зимата да не скочи над 8-8,5
Re: Избор на Polo 2F
RANOPILE написа:За колегата, който му е харчила до морето 6,5л/100км или е имал проблем с колата нещо или трябва да се учи как се кара по-икономично.
Гуми 175/70 R13 отзад опират в калника като се натовари малко(с баща ми се чудехме какво прискърцва при леки неравности). Сега карам с оригиналния размер 155/70 и съм доволен.
Максималната скорост, която съм развивал е 165км/ч, но бяхме 4 души вътре и натоварена на максимум(беше тежка и стабилна) и по лек наклон по магистралата деИначе сам максимум съм вдигал 150 на права - повече няма смисъл и не е разумно. Най-икономична е около 100км/ч при по-големи скорости(обороти) имам чувството че я тормозя.
Има го и момента с изпреварването, когато трябва мощност, а то няма много и трябва да върнеш на 2-ра. Така се мъчих с едни тирове на един път ама си намериха майстора
Вчера заредих и ми даде 7,06л/100км градско надявам се зимата да не скочи над 8-8,5
Ми утре съучених от университета взима Поло 2Ф 1.3 75 коня, ще се возим, ще я видя обстойно, хах. Иначе 100% може да си изпреварваш безпроблемно, стига да знаеш да боравиш със скоростити. 7 градско си е перфе...
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Избор на Polo 2F
snuupy93 написа: Иначе 100% може да си изпреварваш безпроблемно, стига да знаеш да боравиш със скоростити. 7 градско си е перфе...
Абе и аз така си мислех ама като няма достатъчно дълга отсечка да набереш скорост и тировете заедно с теб ускоряват гадовете мръсни и задачата става малко по-трудна.
Re: Избор на Polo 2F
RANOPILE написа:snuupy93 написа: Иначе 100% може да си изпреварваш безпроблемно, стига да знаеш да боравиш със скоростити. 7 градско си е перфе...
Абе и аз така си мислех ама като няма достатъчно дълга отсечка да набереш скорост и тировете заедно с теб ускоряват гадовете мръсни и задачата става малко по-трудна.
Значи окончателно ще гледам да търся 1.3 55/75 коня, да има малко повече мощ... Щото като гледам, сигурно вече 10 човека с 2Ф и мотор AAU казват, че тегаво изпреварва... а не е оферта така. Не съм състезател, но все пак...
- bbboiko2004
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Избор на Polo 2F
3f на газ нямам проблеми с изпреварванията, на 80 връщам директно 3 та и си ипреварвам като в края на изпреварването вече съм ускорил до 120 без да ме е страх от насрещно-движещите се. С обикновена газива съм на BRC, дадох 550 лв преди 4 години и не съжалявам. Дава ми между 7 и 9 газ. Като си я карам по магистралата с 120-30, останалото време 90-110. Колата е с окачване 60 на 40 и 13" 7j джанти не намирам разлика във вървежа от зимни 155 на 70 и летни 165 на 55 и 175 на 60 задни. За мен по - добър от този мотор е следващия, който се надявам догодина да сложа 

- bbboiko2004
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Избор на Polo 2F
groznika написа:
3F или така нареченото GT - Същата работа като предното. Малко вежди, оборотомер, малко мощност и доста повече ядове. Многоточкова инжекция. Компютър. Повече датчици и капризи. По-висок разход с около два литра градско (аз под 10 не съм могъл да го сваля).
Чичка теб съм те признал, тогава много ти се чудих как толкова много ти харчи, но като взе 4 ката и каза за 25 разход разбрах, че проблема е десния ти крак
P.p айде направим 1 Гаменска се видим или кръчма нещо

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Избор на Polo 2F
Като всяка кола и 86ц си иска поддръжка и смяна на всичко, което "тръгва"
Готиното е че е като лего - почти всичко можеш сам да си смениш, ако разполагаш с минимални условия и умения.
Носачи, тампони, накрайници, аморти, лагери - всичко струва колкото една или няколко кутии цигари - зависи от къде и при какви условия купуваш нещата
Готиното е че е като лего - почти всичко можеш сам да си смениш, ако разполагаш с минимални условия и умения.
Носачи, тампони, накрайници, аморти, лагери - всичко струва колкото една или няколко кутии цигари - зависи от къде и при какви условия купуваш нещата
Re: Избор на Polo 2F
bbboiko2004 написа:groznika написа:
3F или така нареченото GT - Същата работа като предното. Малко вежди, оборотомер, малко мощност и доста повече ядове. Многоточкова инжекция. Компютър. Повече датчици и капризи. По-висок разход с около два литра градско (аз под 10 не съм могъл да го сваля).
Нищо лошо де... ама защо слагате газ на такива маломощни мотори? Аз не виждам смисъл от газ до 1.6 двигател... те са си достатъчно икономично, стига да не са 16В, че тогава е друга работата... Иначе няма да слагам газ в никъв случай, освен, ако бензина не стане 3 и отгоре лева... пък газта си се запази на тия пари, тогава, да.. И знам, че е лесна за поддръжка, както каза lrlmodo, именно за тва си я взимам, да се уча на нея.
- RANOPILE
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
- Автомобил: VW Polo 2F
- Двигател: AAU 1994
- Местоположение: София, жк Лагера
Re: Избор на Polo 2F
Е все пак ако пътуваш 2-3 пъти на дълъг път през годината е все тая какъв мотор ще вземеш. За градско и ААУ е идеален. Ако се наложи по-рязък старт, за да минеш пред някой няма ядове - стига да не реши и другия да се форсира много много 
Re: Избор на Polo 2F
RANOPILE написа:Е все пак ако пътуваш 2-3 пъти на дълъг път през годината е все тая какъв мотор ще вземеш. За градско и ААУ е идеален. Ако се наложи по-рязък старт, за да минеш пред някой няма ядове - стига да не реши и другия да се форсира много много
Почнах да търся кола, видях се в чудо.
Няма една читава... Винаги все има нещо... имам 2, които ще гледам неделята... пък да видим...
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
Нормално, все пак иде реч за коли около и над 20 лета... Това е като да търсиш любовница на 60, която да е перфектна 
Просто избери по-малко смляната от каране кола, това е.

Просто избери по-малко смляната от каране кола, това е.
Re: Избор на Polo 2F
stefan4o написа:Просто избери по-малко смляната от каране кола, това е.
И по-евтина, за да не излезне после 2000лв, както има някви по 1200-1400лв, а пак си има работа по тях и като изпосмениш всичко, теглиш чертата и 2000лв...
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
Значи се подготви психически и финансово за едни 2000 лева, каква е драмата? Частите им са евтини, но пък ставката в сервизите на час не е малка и не е от значение марката - и жигули и ФВ, цената е почти една и съща за труд. Освен ако не правиш всичко сам по колата си, ама аз такъв човек още не познавам -да е бояджия, да прави основен ремонт, да прави газови, да се справя успешно с ел.инсталацията на колата, и т.н. Все за нещо ще се налага да кихаш пари от време на време на сервиза.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта