



pe6kata написа:Горивния регулатор е 3баров
Той поддържа налягането в горивната рейка. След него налягане няма (!), просто корегира дебита на бензина през себе си, така че независимо от натоварването на мотора да се поддържа постоянно налягане в рейката(ако трябва да съм точен, налягането се мени в зависимост от вакуума във всмукателния колектор, на празен ход ще е 2.5 бара, на пълна газ 3 бара)
Налягане се мери в частта м/у помпата (ако са две- нагентателната) и горивния вегулатор(рейката). След регулатора няма какво да мериш, там е излишното гориво![]()
На пб не е нормално където и да е, да отмериш 6 бара.
Помпа от такава вектра, и от каквото и да е, външна ще свърши работа. Може да минеш и без подкачваща по принцип, слага се само една тръба с филтър на нея(сонда) в резервоара и пак ще засмуква




pe6kata написа:Горивния регулатор е 3баров
Той поддържа налягането в горивната рейка. След него налягане няма (!), просто корегира дебита на бензина през себе си, така че независимо от натоварването на мотора да се поддържа постоянно налягане в рейката(ако трябва да съм точен, налягането се мени в зависимост от вакуума във всмукателния колектор, на празен ход ще е 2.5 бара, на пълна газ 3 бара)
pe6kata написа:На пб не е нормално където и да е, да отмериш 6 бара.


) има 5.7 бара, а в рейката - 2.9 бара без вакуум (на контакт, без да паля)


pe6kata написа:
помпа-> филтър-> дюзи разположени в рейката-> регулатор на изхода на рейката.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта