я поогледай дали няма нещо друго за смяна,че да падне разхода под 5 на 100.А и ти на тоз борд вярваш ли му?
не за друго ама вчера тествахме Шаран с твоя мотор автоматик.По борд за еднакъв маршрут и скорост дава 2л разлика от пълен празен и пак пълен резевоар.
Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2012 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
И аз си мисля че магистрално без мн изкачвания може да бъде 5 на 100 ама по надолу трудно 

Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Вярвам му, понеже до сега е засичан над 150 пъти, спрямо литрите които са зареждани на колонка. Отклоненията са до +200гр. в повече за бордовия. Просто няма начин да е грешен
. Голямо разминаване се получава, когато има много работа на празен ход, както преди последното зареждане.... 588км. няколко часа на празен ход, разход по бордови 6.9л, разход по колонка 6.1л
5 на сто може и да даде с магистрално каране до 120км. 16-ки джанти, без климатик, равен терен. Горивото е скъпо и не трябва да излиза напразно през ауспуха

5 на сто може и да даде с магистрално каране до 120км. 16-ки джанти, без климатик, равен терен. Горивото е скъпо и не трябва да излиза напразно през ауспуха

- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
На какво се дължи това с вала ?
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
morfei1, честно казано ти следя темата и ми е интересно как си гледаш колата. Имаш ли представа какви са ти реалните километри, най-вече заради осрания вал. Карам ПД105кс вече 270к км от магазина и ми е претиснително как без никакви проблеми изведнъж я няма гърбицата
Иначе евалата за всички модове дето си направи по колата и даже тоя непредвиден ремонт и масраф, някак си с кеф го направи и него
Иначе евалата за всички модове дето си направи по колата и даже тоя непредвиден ремонт и масраф, някак си с кеф го направи и него
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
golf777 написа:я поогледай дали няма нещо друго за смяна,че да падне разхода под 5 на 100.А и ти на тоз борд вярваш ли му?
не за друго ама вчера тествахме Шаран с твоя мотор автоматик.По борд за еднакъв маршрут и скорост дава 2л разлика от пълен празен и пак пълен резевоар.
Изключително много зависи от гумите, както и от таблото как е настроено, моя дава по борд комп 4.7 на разстояние 1700 км постоянно каране (БГ-Италия) и от пълно до пълно не мога да го сметна толкова точно но дава около 5, следователно борда и да не показва вярно поне е в рамките на до 0.5-0.8 литра


Аз съм на 17ки джанти, без климатик, пътя е почти равен и почти само магистрала, само че мотора е роторната помпа ахф скорост 110-120 почти постоянно на пуснат темпомат.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Е, не е изведнъж. Настроих си синхронизацията и мотора клекна на следващия ден, на по следващия направи към 500-600км и до там. Сигурно ако му бяхме пляснали пак +2.2 можеше и да се оправи, ама до кога? Това е маскиране на проблем, а не решение. С тоя счупен повдигач, не се знае къде щеше да умре тотално, тогава сватбата щеше да е доста по-голяма 

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
110afn написа:morfei1, честно казано ти следя темата и ми е интересно как си гледаш колата. Имаш ли представа какви са ти реалните километри, най-вече заради осрания вал. Карам ПД105кс вече 270к км от магазина и ми е претиснително как без никакви проблеми изведнъж я няма гърбицата
Иначе евалата за всички модове дето си направи по колата и даже тоя непредвиден ремонт и масраф, някак си с кеф го направи и него


Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Сега се сетих, че бай Илия имаше проблеми с неговия ARL, миналата година. Можеби е единствения из BG VAG пространството, които е споделил за такъв проблем с PD мотор, едва ли е единствен, но не съм попадал на други теми. Спомням си, че като четох темата му изтръпнах и си казах и мен това ме чака някой ден.
Общо взето като чух за разпределителен вал настръхнах, защото мислих, че ремонта ще струва над 1000лв. и че ще отнеме доста време.
Реално се оказа, че когато се отиде при правилните хора проблема се открива лесно, решава се бързо за сравнително малко пари, според мен.
8 броя повдигачи AE - 126.50лв.
10 броя черупкови лагери Glyco - 72.50лв.
Разпределителен вал втора употреба в идеално състояние 200лв.
Направих запитване и успях да намеря нов разпределителен вал на AE - цена от около 300лв. Аз лично заложих на вариант втора ръка, като по-качествен и надежден вариант. Все пак трябва и да изкара километри. Логиката ми е следната, ако оригиналния има проблеми и се износва, какво остава за автър маркета решението. Може и да не съм прав, времето ще покаже. За сега всичко е перфектно.
Цялата процедура по отремонтирането на колата отне 30 секунди диагноза, едно завойче с колата за няколко минути за да бъде на 100 процента сигурен в диагнозата си. 2 часа, разглабяне-сглабяне, настройка на PD-тата, настройка на синхронизацията. Като около 30 минути се изчака да пристигнат новите части. За финал се направи едно завойче за да се види, че всичко е наред. Мисля, че в този момент бях най-щасливият собственик на ASZ на земята, защото не можах да си позная колата
Евала на такива хора, благодарен съм на форума, че ме запозна с тях
!
Общо взето като чух за разпределителен вал настръхнах, защото мислих, че ремонта ще струва над 1000лв. и че ще отнеме доста време.
Реално се оказа, че когато се отиде при правилните хора проблема се открива лесно, решава се бързо за сравнително малко пари, според мен.
8 броя повдигачи AE - 126.50лв.
10 броя черупкови лагери Glyco - 72.50лв.
Разпределителен вал втора употреба в идеално състояние 200лв.
Направих запитване и успях да намеря нов разпределителен вал на AE - цена от около 300лв. Аз лично заложих на вариант втора ръка, като по-качествен и надежден вариант. Все пак трябва и да изкара километри. Логиката ми е следната, ако оригиналния има проблеми и се износва, какво остава за автър маркета решението. Може и да не съм прав, времето ще покаже. За сега всичко е перфектно.
Цялата процедура по отремонтирането на колата отне 30 секунди диагноза, едно завойче с колата за няколко минути за да бъде на 100 процента сигурен в диагнозата си. 2 часа, разглабяне-сглабяне, настройка на PD-тата, настройка на синхронизацията. Като около 30 минути се изчака да пристигнат новите части. За финал се направи едно завойче за да се види, че всичко е наред. Мисля, че в този момент бях най-щасливият собственик на ASZ на земята, защото не можах да си позная колата

Евала на такива хора, благодарен съм на форума, че ме запозна с тях

Последна промяна от morfei1 на Съб 22 сеп 2012 10:26, променено общо 1 път.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Иво няма грешка, на мен като ми се беше прецакал актуатора, тук в града всички гледат и не могат да разберат какво и има, едни викат турбо за смяна, дебитомер и т.н. Отивам при Иво точно 5 мин и знаеше какво и има на колата. От някъде изкара друг актуатор 2-ра употреба, защото нов на гаред струвал майка си и баща си, смениха го, една бърза настройка, малко сач да е отпуши турбото и си заминах като пич!
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Никой не спомена, защо се изяжда така вала? Проблеми с мазането ли имат тези мотори та така се износват ?
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
bbboiko2004 написа:Никой не спомена, защо се изяжда така вала? Проблеми с мазането ли имат тези мотори та така се износват ?
Ти не прочете ли линка,който съм дал малко по-нагоре,четири страници са,не е кой знае какво

П.П.Извинявам се на morfei1,че му цапам темата...
- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Видях го, но нарочно исках да се напише да има инфо и тук. Но нека ползваме инфото на другите форуми тук да си останем само с въпросите 
Синтез от цялта 4 страници тема е " дефектни оригинални валове с които излиза колата" не е от мазане на мотора не е от друго. С проблеми притрисане на празен ход, и неравномерна работа.

Синтез от цялта 4 страници тема е " дефектни оригинални валове с които излиза колата" не е от мазане на мотора не е от друго. С проблеми притрисане на празен ход, и неравномерна работа.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Еми, обяснението на повечето е кофти материал или дефектна партида. Каквото и да е, вечни неща няма. Консуматив който рано или късно трябва да се обслужи, като си навърти километрите.
Разход от последното засичане.... пробег 878км. 450км от които със синхронизация 0, износен вал и нормално работещ EGR. Разход по бордови 5.9л за първите 450км. последваха около 60км градско каране в задръствания във Варна, половината от които с работеща кола на 3 цилиндъра. Останалите 377км ги изминах с перфектно настроена и работеща кола, 77км от които в градски условия, работещ EGR - среден разход 5.4л. по борд.
Общия среден разход по борд за изминатия пробег е 6.0л. на колонка хвана точно 50л. или среден розход 5.7л по колонка. Максимална скорост 120км. средна скорост за изминатия пробег около 65км/ч.
Предстои ми още едно дълго патуване, та ще видя как се държи с новия вал и как се отразява на разхода на гориво.
Разход от последното засичане.... пробег 878км. 450км от които със синхронизация 0, износен вал и нормално работещ EGR. Разход по бордови 5.9л за първите 450км. последваха около 60км градско каране в задръствания във Варна, половината от които с работеща кола на 3 цилиндъра. Останалите 377км ги изминах с перфектно настроена и работеща кола, 77км от които в градски условия, работещ EGR - среден разход 5.4л. по борд.
Общия среден разход по борд за изминатия пробег е 6.0л. на колонка хвана точно 50л. или среден розход 5.7л по колонка. Максимална скорост 120км. средна скорост за изминатия пробег около 65км/ч.
Предстои ми още едно дълго патуване, та ще видя как се държи с новия вал и как се отразява на разхода на гориво.
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Сложил си повдигачи АЕ,дано да не съм лош пророк но няма да изкарат много!Преди време на стария ми двигател който беше AJM сложих повдигачи АЕ бяха няква алтернатива(заместител) която струваше по 18лв. бройката,за справка повдигачите които излизаха за моя мотор самоче марка INA бройката струваше 39лв. поради ъпгрейд смених мотора.И от любопитсво реших да отворя стария мотор и какво да видя вала на всички гърбици беше заоблен а повдигачите и 8-те бяха лешш а бях минал само 20к км.Преди смяната на повдигачите вала беше перфектен без никакво износване просто ги смених защото докато беше студен мотора причукваха.Пък знам ли може да съм попаднал на някои ментета.Ползвал съм само масло 505.01.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: shikov1954 и 59 госта