Радиатора тече- лепене;добавки
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16286
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Радиатора тече- лепене;добавки
две години, толкова изкара новия ми радиатор на нисенс......
от два три дни гледам под колата по една малка ликвичка-като монета от 1 лев горе-долу-антифриз
отварям капака, радиатора-като гледаш колата долу в ляво, точно там където пластмасата се свързва с алуминия-влажно стои и ти мокри пръста като го пипнеш
знам от опит, че лепене не помага, добавки съм скептичен...та въпроса ми е някой от опит да сподели колко ще изкара така /май капе като е под налягане системата/ все още и има ли възможност изведнъж на път да избие яко и да стане 6-та серия
някяква вариация да го постегна за малко време, че ноу мъни-нов е 120 кинта
- Joro_Markov
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 28 юли 2004 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Подкрепям идеята на Венто за алуминиевите стружки ,предишния ми Голф течеше доста сериозно от радиатора и за вечер ми правеше осезаемо петно (направо локвичка). От една бензиностанция на "Петрол" взех Стоп Лейк или нещо подобно,не си спомням точно името. С една трета от съдържанието му си свърших идеална работа.За 5 години след това и след една смяна на антифриз нямах никакви проблеми и забравих за течове!
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Радиатора
Pichaga написа:.....
Radweld, продава се по магазините за авточасти. Струва 5-7 лв. Едно шишенце стига за нормален двигател. Има нещо подобно и в Метро, немско производство на NIGRIN. Aз имах теч точно както ти описваш твоя и вече 4-ри години карам с Radweld-a без проблем. Алуминия на прах става също, но това е по-добро. Засъхва отвън и прави тапа и не запушва разни финни канали вътре.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Преди година залепих радиатора с ALUMASEAL(прах с алуминиеви стружки и други неща) и от тогава никакви проблеми(да чукна на дърво), нямам никаква загуба на антифриз, парното си е на 6 и т.н.Това нещо прави чудеса, на мен за една седмица ми изтичаше цялото казанче, че и отгоре, но след това.... Аз подкрепям колегата Венто, не давай пари за нов радиатор, няма смисъл.Ако решиш да ползваш добавка(каквато и да е) не прекалявай с дозата Това дето аз си го купих си е направо доза за радиатор на камион и затова сипах само около 1/5 от съдържанието
Успех!
П.П. Някъде бях чел, че тия неща са правени по военни проекти за спиране на течове в полеви условия...
Успех!
П.П. Някъде бях чел, че тия неща са правени по военни проекти за спиране на течове в полеви условия...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Радиатора
Yossarian написа:Radweld
абсолютно!
вчера си сипах и аз 7.89 от ОМВ едно малко синьо шишенце.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Няма да даваш пари за нов радиатор, в никакъв случай! Къде точно ти тече? Ако не си сипвал досега от алуминиевите стружки, направи го!
Не вярвам радиатора ти да е толкова зле, че да плаче за нов По принцип има много начини за лепене на радиатори, дори и без такъва добавки, на катастрофирали автомобили сме им рязали участъци от радиатора и дупките се запълват с монтажно лепило, което се ползва в строителството, много здраво лепи, или с бизон - течен метал.Вярно, че не винаги успяват да се залепят ама най-честата причина е наличието на много дупки или дегормация.Виждал съм и згънат на 120 градуса радиатор от пасат и пак си беше здрав.Та мисълта ми е че тия 100лв може да ги дадеш за нещо по-полезно...
Няма как да не стане с алуминиевите стружки.
И все пак, откъде ти тече радиатора?
Не вярвам радиатора ти да е толкова зле, че да плаче за нов По принцип има много начини за лепене на радиатори, дори и без такъва добавки, на катастрофирали автомобили сме им рязали участъци от радиатора и дупките се запълват с монтажно лепило, което се ползва в строителството, много здраво лепи, или с бизон - течен метал.Вярно, че не винаги успяват да се залепят ама най-честата причина е наличието на много дупки или дегормация.Виждал съм и згънат на 120 градуса радиатор от пасат и пак си беше здрав.Та мисълта ми е че тия 100лв може да ги дадеш за нещо по-полезно...
Няма как да не стане с алуминиевите стружки.
И все пак, откъде ти тече радиатора?
И аз си сложих на моя от Шел го взех в една синя тубичка за 7 лв и нещо- пише че циркулира с антифриза и запушва, даже и пропуски по гарнитурата на главата и такива...
Обаче ми е чудно защо така се пукат тия радиатори...
Ти как си с капачката на разширителния съд.
Има един клапан...Не знам. Вече и аз не знам...
Обаче ми е чудно защо така се пукат тия радиатори...
Ти как си с капачката на разширителния съд.
Има един клапан...Не знам. Вече и аз не знам...
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта