

Променливата геометрия на турбината е чистена март месец(сваляне на турбината,разглобяване и т.н.),от тогава да съм минал 3-4 000 км,август месец ходих до Обзор,нито на магистралата, нито извън нея е влизала в сервизен режим при много сериозно настъпване,по магистралата поддържах 140 от както се качих на Ямбол до отбивката за Пловдив.
От около месец започна да забива,значи малко след магистралното каране ,на 22.08 правихме лог с колегата OKTI,тогава пак пренадуваше ,но не влизаше в сервизен режим.
Моля за помощ,тези коли са баси и тамагочитата,от какво може да е това пренадуване-настройки на актуатора(март месец го настройвахме на око,без да се правят логове,въпреки това карах 6 месеца без да влиза в сервизен режим по никакъв начин) или пак зацапана геометрия(как пък не се изчисти на магистралата август месец) или пък нещо друго.
Грешката,която дава е
17965/P1557/005463
1 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
1.1 Possible Symptoms
1.2 Possible Causes
1.3 Possible Solutions
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms
Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles
Освен да ги почвам една по една точките
П.П.Не се сърдете,пуснал съм същата тема в Diesel Club Bulgaria,като по специализиран форум...