Няма значение от модела, марката.... винаги, ама винаги регулатора ти е след дюзите.
Проблема е там, че гледаш къде влизат маркучите и къде спрямо тях е регулатора като разположение при конкретната кола. Чак сега разбрах кое те обърква.
винаги маркуча от помпата влиза в самата рейка директно. На нея е забоден и регулатора. Обикновено рейката се храни някъде по средата, а регулатора стои в един от краищата задължително. Излишното гориво тръгва от изхода на регулатора. Винаги.
На много коли, за да е прегледно и есттически издържано, двата маркуча вървят един до друг, а рейката има тръбички- удължения на входа на рейката и изхода на регулатора, така че и те да излязат един до друг. Както е на ААА например.
След регулатора налягане няма, щото няма какво да спре бензина. Ако дюзите са ти след регулатора, няма да впръскват, даже няма и да пикаят, а ще прокапват само.

Ако имаш 3 регулатора, разположени последователно, 1, 2 и 3 бара, в същата последователност, колко ще е налягането преди първия регулатор, м/у първия и втория,и м/у втория и 3-тия? Задачка-закачка
Иначе пия бира

Към другия колега:
грешиш. Помпата дава такова налягане, какъвто регулатор и сложиш

друг е въпроса помпата за какво налягане и дебит е разчетена
Регулатора на ПБ, както писах е 3 бара при изравнено с атмосферното налягане и 2.5 бара на празен ход. В принудителен празен ход е още по-малко
