Окачването имаше нужда от реставриране - разглобих го,единия пълнител беше сменен,ботушите минати на пясък и цинк,пружините и гайките на пясък и прахово боядисване:
Поцинковани,благодарение на Ицо - Bose:
Пружините,прахово боядисани благодарение на Сашо - Sashobas
Последна промяна от Жоро Делчев на Нед 11 ное 2012 19:44, променено общо 1 път.
Една от най-важните промени по интериора беше смяната на лигавата МК3 тапицерия,която изобщо не се вписваше в ретро стила на колата с нова оригинална МК1 GTI олд скул тапицерия на карета,тук искам специално да благодаря на yoan4o за помоща
След привеждането на Recaro-то в олд скул вид,набавих още няколко неща - Votex барче,оригинално кожени волан и лост на ръчната,VW Activ джобове на вратите(благодарение на Илко) и черни кори на задните колонки.Волана и ръчната естествено бяха захабени от ползване и се наложи претапициране с естествена кожа:
Преди окончателното завършване на купето,новата боя трябваше да се полира,използвахме пасти Norton Liquid Ice и микрофибърни кърпи Norton Blue Magnet :
Тъкмо си мислех че съм завършил колата,когато един ден намерих оригинален салон от Jetta 16V,благодарение на колегата и добър приятел valentin_jekov.Търсих такъв салон от самото начало,но е почти невъзможно да се открие,още повече и запазен.Салона е пълен комплект полукожено "плитко рекаро" от стария тип преди 90г. и се вписа чудесно в проекта...все едно с него си е излязла от завода,каквато беше и целта:
Последна промяна от Жоро Делчев на Вто 08 яну 2013 21:47, променено общо 3 пъти.
Използвах зимната отпуска за да посъживя новия салон.Имаше места където естествената кожа е била сменена с изкуствена заради износване,задната седалка имаше скъсано ръкавче за обтягане, също и предните седалки имаха странични възглавнички за укрепване :
Последна промяна от Жоро Делчев на Вто 08 яну 2013 21:20, променено общо 1 път.
За късмет намерих същите седалки(естествено в лошо състояние) от които да ползвам естествената кожа и други части.Разглобих всичко сам,шивашката работа беше свършена от тапицер,след това последва укрепване на бордовете на предните седалки,изпиране на средните части,сглобяване,освежаване на кожата и обратно монтиране на колата,времето беше хубаво и успях да свърша всичко планувано:
Оригинална сива кора замени претапицираната,както и оригинални мокети за багажника замениха старите от сеат толедо,разбира се преди монтаж бяха старателно почистени и изперани:
Намерих и пласмасовата кора около ключалката на багажника:
След дълго търсене намерих и лостче с MFA преди август'87(благодарение на колегата Deo88) и oригинален маншон и топка на скоростния лост (благодарение на колегата и скъп приятен valentin-jekov) така вече можеше да си върна и оригиналния волан,с него олдскул интериора е напълно завършен в оригинален вид:
:
Последна промяна от Жоро Делчев на Съб 30 мар 2013 13:04, променено общо 1 път.
С оригинален салон и купе колата стана почти пълен оригинал.Единствено моторния отсек не се вписваше в картината заради многото полирани елементи.Намерих резервен 87' 16V мотор от който взех и реставрирах необходимите части:
41мм колектор,капак на цилиндровата глава,стойка на маслен охладител:
-измиване
-фин пясъкоструй - благодарение на Ицо - Bose:
-повторно измиване и възтановяване на боята на надписа:
Друг неполиран клапан за стабилизиране на празния ход:
Бяло казанче на чистачките преди 90г:
Предпазител на отвора на предния капак преди 90г:
Друг 90А алтернатор и поцинковане на перката и шайбата му: