Плюсовата клема на акумулатора се върти на ръка, въпреки че е стегната максимално.
А минусовата стяга много добре.
Някакви предложения как мога да подобря стягането?
Нова клема от магазина четох че били доста ментета и затова не ми се сменя с нова, ако може тази да се оправи.
Клема на акумулатора се върти на ръка
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
Чувал съм че някой изливали калай(или олово май беше) върху клемата и после го оформяло до оригиналния размер. А другото което съм го и виждал, овиват медна пластина около полюса на акумулатора и тогава слагат клемата и я стягат.
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
закривяваш леко една монета от 2 ст. и си свиркаш 

- mihayloff
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 24 май 2012 20:03
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
При мен беше така!
Пробвай като разхлабиш клемата
да я чукнеш няколко пъти да влезе по надолу към акумулатора
след това я стегни както трябва.
При мен това свърши работа, явно е леко конусовидна.
Пробвай като разхлабиш клемата
да я чукнеш няколко пъти да влезе по надолу към акумулатора
след това я стегни както трябва.
При мен това свърши работа, явно е леко конусовидна.
- bobipeytschinov
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пон 09 авг 2010 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: samokov
- Контакти:
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка

mihayloff написа:При мен беше така!
Пробвай като разхлабиш клемата
да я чукнеш няколко пъти да влезе по надолу към акумулатора
след това я стегни както трябва.
При мен това свърши работа, явно е леко конусовидна.
- miro_87_pk
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 26 авг 2009 15:13
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
здр махаш болта от клемата хващаш една ножовка и режеш малка част от страната дето преминава болта с цел като стегнеш болта да има още място каде да стяга но така ще намалиш диаметара на клемата ако в бадеще смениш акомулатора може да се окаже че клемата е пак тясна видях някаде по горе мнение с медна ламариа и я умотаваш около клемата.
Не е хубаво да се чука по клемите щото е вазможно пробиване на пластмасата и от там нов акомулатор.
Не е хубаво да се чука по клемите щото е вазможно пробиване на пластмасата и от там нов акомулатор.
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
Аз.. на едната ми кола съм сложил ПИРОН изкривен
.. Оттогава няма хлабави клеми, няма проблеми и т.н.

- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
kr1sh0 написа:Аз.. на едната ми кола съм сложил ПИРОН изкривен.. Оттогава няма хлабави клеми, няма проблеми и т.н.
Абе аз и видия завита между клемата и полюса на акумулатора съм виждал ама не го предложих на колегата че това вече е..... и аз не знам как да го определя

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
Терминалите на акумулатора са пресечен конус. За да хване клемата както трябва често се налага да се отхлаби и да се натисне за да влезе до долу. В най-долния край на терминала диаметъра е малко по-голям и клемата може да се стегне.
- undisput
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 18 мар 2012 8:41
- Автомобил: VW Golf 1.6 GL
- Двигател: PN 1991
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
абе сложи и едно метално уплатнение независимо от какъв метал, може сватбената халка да сложиш, ще ти свърши идеална работа и затягаш колкото мое!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7858
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
Абе и аз карам с медна подложка на минуса, но забелязах че и двете клеми се окисляват доста яко. Това пречи ли ми и от подложката ли идва?
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 31 дек 2007 15:12
- Автомобил: Passat B8 TDI
- Двигател: DFG 2018
- Местоположение: Стара Загора / София
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
РЕШЕНО:
затягащото болтче на клемата беше запекло и нито затягаше, нитп разхлабваше.
С отверка го размърдах, след което се отвори хубаво и влезе хубаво надолу на акумулатора и се затегна.
затягащото болтче на клемата беше запекло и нито затягаше, нитп разхлабваше.
С отверка го размърдах, след което се отвори хубаво и влезе хубаво надолу на акумулатора и се затегна.
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 6:14
- Автомобил: BORA 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
- Местоположение: Razgrad
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
Слагай някаква подложка(ако може от мед или алуминий ) и си карай. Па за окисляването имаше някакви препарати Окислението пречи...
Напълно съгласен с горното.С/у окислението-мажат се преди сглобяването двете части с графитна смазка(графит на прах + литол)или медна смазка(Cu на прах + литол).Може да си ги приготвиш сам или да си ги купиш готови.И двете са електропроводими,а литола е водоотблъскващ.

- tot_1425
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ямбол
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
Преди години слагаха отработено масло за да не окисляват клемите.Прави мазно петно,но в двигателния отсек всяка смазка ще се разтече.
Re: Клема на акумулатора се върти на ръка
баа как може да питаш как да си стегнеш клемата.
натъпчи я с вестник най-добре

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта