Проблем с Парното Голф 3
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с Парното Голф 3
Знам че има доста теми но не намерих отговор на въпроса ми. Значи Проблема е че застудя времето и като го пусна да духа на топло духа при загряла кола между 75 85 градуса въздух който е хладък че и по-зле
. Сменихме му течността с антифриз. Продухахме парното не беше затиснато с компресор сичко си излизаше вода минаваше но пусто парно зимата ще се мре. Как точно е устроено някой има ли снимков материал как въздуха минава през това радиаторче и как става хавата с това парно. Мерси предврително.
-
rukuku
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В. Търново
Колега, при положение че колата ти загрява до 85 градуса възможните проблеми според мен са два - или клапата регулираща топло/студено чрез пренасочване на въздушния поток се е попрецакала (най-вероятно причина за това е жило от врътките) и не може да пренасочи целия поток през радиаторчето или във водната система към това радиаторче е останал въздух когато сте сменяли антифриза.
Провери дали и двата маркуча от охладителната ти система, които влизат в купето са горещи. Ако и двата парят проблема е клапата, ако единия е студен процедура по обезвъздушаване.
Провери дали и двата маркуча от охладителната ти система, които влизат в купето са горещи. Ако и двата парят проблема е клапата, ако единия е студен процедура по обезвъздушаване.
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Колата е Голф 3 1.6 ми АБУ мотора. Значи врътката да ти кажа си има усилие при въртенето, което ме навежда на мисълта че си върти тази клапа ли е какво е. За въздух в системата не го допускам, защото и преди да сменим антифриза работата беше сходна. Маркучите съм ги барал топли са неможе да ги държиш и двата, пусто парно го продухвахме минава през него въздух, вода. Но не е от въздух или от смяна на антифриза, защото работа както казах беше подобна аз наскоро го взех и като духаше на топло ми беше доволно но и навън не беше студено, а сега като паднаха температурите и направо за нищо нестава. Как точно е устроено вътре, защото ако е някаква клапа ли ,тръба ли, какво да е може и това да е разместено, когато преместя на студено усещам как леко въздушния поток се засилва,а когато върна на топлото той като че ли леко намалява, не е със същата сила. Ако е нещо разместено дайте снимки дали ще мога сам да го пипна или е ужас ? Мерси ви предварително 
- sebastianz55
- Мнения: 550
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kokobul
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
обезвъздушаване
въздушна възглавница в охладителната система...........аз имах подобен проблем
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Абе проблем с вазушна възглавница няма сигурен съм
защото и двата маркуча са загрети. А за прочистването дето викате правихме го наливаме вода и продухваме с въздух излизаше си без проблем. Но парно няма, а за дунапрена да пич изстрелва ми разни лайна от време на време когато струята е силна. Не съм се излетял да го сменям щото хем пари нямам хем имам идея горе долу как става и ми се плаче като се сетя.. Има ли вариант в който въздухопроводите са проблемни засмуква въздух от другаде или нещо такова

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5092
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ре
madnez написа:Има ли вариант в който въздухопроводите са проблемни засмуква въздух от другаде или нещо такова![]()
Щом духа дунапрени най-вероятно проблема ти е:
вътре има още една подобна клапа, трябва да се облепят за да се затворят дупките и тогава ще е на 6 парното.
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
Батка това на голф 3ка ли е дай някакво разяснение кое къде е че направо почти нищо не схванах 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта
