Проблем с Парното Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с Парното Голф 3

Мнениеот madnez » Съб 04 ное 2006 3:54


Знам че има доста теми но не намерих отговор на въпроса ми. Значи Проблема е че застудя времето и като го пусна да духа на топло духа при загряла кола между 75 85 градуса въздух който е хладък че и по-зле :shock . Сменихме му течността с антифриз. Продухахме парното не беше затиснато с компресор сичко си излизаше вода минаваше но пусто парно зимата ще се мре. Как точно е устроено някой има ли снимков материал как въздуха минава през това радиаторче и как става хавата с това парно. Мерси предврително.




Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1139
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Съб 04 ное 2006 8:39


Какъв е автомобила.


rukuku
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В. Търново

Мнениеот rukuku » Съб 04 ное 2006 9:55


Колега, при положение че колата ти загрява до 85 градуса възможните проблеми според мен са два - или клапата регулираща топло/студено чрез пренасочване на въздушния поток се е попрецакала (най-вероятно причина за това е жило от врътките) и не може да пренасочи целия поток през радиаторчето или във водната система към това радиаторче е останал въздух когато сте сменяли антифриза.
Провери дали и двата маркуча от охладителната ти система, които влизат в купето са горещи. Ако и двата парят проблема е клапата, ако единия е студен процедура по обезвъздушаване.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Съб 04 ное 2006 14:21


Колата е Голф 3 1.6 ми АБУ мотора. Значи врътката да ти кажа си има усилие при въртенето, което ме навежда на мисълта че си върти тази клапа ли е какво е. За въздух в системата не го допускам, защото и преди да сменим антифриза работата беше сходна. Маркучите съм ги барал топли са неможе да ги държиш и двата, пусто парно го продухвахме минава през него въздух, вода. Но не е от въздух или от смяна на антифриза, защото работа както казах беше подобна аз наскоро го взех и като духаше на топло ми беше доволно но и навън не беше студено, а сега като паднаха температурите и направо за нищо нестава. Как точно е устроено вътре, защото ако е някаква клапа ли ,тръба ли, какво да е може и това да е разместено, когато преместя на студено усещам как леко въздушния поток се засилва,а когато върна на топлото той като че ли леко намалява, не е със същата сила. Ако е нещо разместено дайте снимки дали ще мога сам да го пипна или е ужас ? Мерси ви предварително :)


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10450
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 04 ное 2006 16:00


според мен ти се е позапушило радиаторчето на парното, промивахте ли го със вода под налягане за да изчисти боклуците?


Потребителски аватар
sebastianz55
Мнения: 550
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sebastianz55 » Съб 04 ное 2006 16:57


Как става това прочистване?


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10450
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 04 ное 2006 17:09


откачаш двата маркуча входящия и изходящия от радиатора на парното и с вода под налягане (обаче трябва да се внимава да не е много силно налягането и да се спука радиатора) се пробва каква част от боклука събрал се в радиатора ще излезе.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1139
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Съб 04 ное 2006 17:34


Лошото е ,че радиаторчето е като утайник седи вертикално,а входа и изхода са в горниат край.Мръсотиата пада на дъното и трудно излиза затов се сменя с ново ,че навънка доста застудя.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5092
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 04 ное 2006 19:29


Като пуснеш парното издухва ли дунапрени през духалките.


Потребителски аватар
kokobul
Мнения: 470
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

обезвъздушаване

Мнениеот kokobul » Съб 04 ное 2006 19:47


въздушна възглавница в охладителната система...........аз имах подобен проблем


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 04 ное 2006 20:11


°niksi° написа:Като пуснеш парното издухва ли дунапрени през духалките.


Моята духа дунапрен и въпреки това парното си е пушка,от къде е тоя дунапрен ??


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Съб 04 ное 2006 22:12


Абе проблем с вазушна възглавница няма сигурен съм :) защото и двата маркуча са загрети. А за прочистването дето викате правихме го наливаме вода и продухваме с въздух излизаше си без проблем. Но парно няма, а за дунапрена да пич изстрелва ми разни лайна от време на време когато струята е силна. Не съм се излетял да го сменям щото хем пари нямам хем имам идея горе долу как става и ми се плаче като се сетя.. Има ли вариант в който въздухопроводите са проблемни засмуква въздух от другаде или нещо такова :idea: :?:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5092
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ре

Мнениеот °niksi° » Съб 04 ное 2006 23:10


madnez написа:Има ли вариант в който въздухопроводите са проблемни засмуква въздух от другаде или нещо такова :idea: :?:

Щом духа дунапрени най-вероятно проблема ти е:
Изображение
вътре има още една подобна клапа, трябва да се облепят за да се затворят дупките и тогава ще е на 6 парното.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Нед 05 ное 2006 0:04


Батка това на голф 3ка ли е дай някакво разяснение кое къде е че направо почти нищо не схванах :shock


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1139
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Нед 05 ное 2006 9:20


Това е като свалиш таблото самото парно,клапите става да се облепят с тънко печатарско фолило.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта