Благодаря предварително на отговорилите!

bai vicho написа:На тоя мотор шпилките на стойката на алтернатора са 6мм а оригиналните са 8мм правят се фтулки.
Отпред има едни израстаци на блока на които е набит номера те ти пречат.
Режат се за да монтираш твоята шайба.
Радиатора го изнасяш с маркучи, друго няма.
Маховика трябва да е за 215мм диск.
Миналата седмица обурудвах такъв мотор и спомените са ми пресни.
Датчика за маслото е на радиатора имаш много варианти за монтаж.
С хидравлични повдигачи е.
Prodriver написа:50 к.с. е CT-то
asentm написа:я го продай така..... и си купи или напраи едно AS блокче
bai vicho написа:Смукателните колектори (охлювите)и карба можеш да ги ползваш.
Гледам че делкото е електронно,в комплект с комутатора и бобината и тях също.
Не е проблем че палеца на делкото гледа към 3ти цилиндър.
asentm написа:от този двигател си вземи само запалването, а карба го хвърли, ама по-далечко. С тези вакуми и тази екология![]()
Като цяло става, но не си заслужава упражнението да го тикаш в костенура....питай патило
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта