



Passat B6 - бял пушек?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 - бял пушек?
едно въпросче - а как са успели да я "изработят" да не пуши? защото то спукана глава не се "закисва" много лесно мисля... 

-
- Мнения: 672
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - бял пушек?
Моя AFV не съм го карал и повече от месец но пали и от раз и не пуши бяло.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 - бял пушек?
dyankov написа:Според продавача било само конденз от това че не е карана 1 месец.
идеята ми беше...колегите казаха да не я пипаш , защото е боклук...добре, а как е спряла да пуши ако главата е спукана наистина? На Джамбазите вяра никаква, естествено е че ще дрънкат някакви глупости , кой ги слуша, обаче защо е спряла е въпроса към колегите, които са сигурни че е пепел

оффтопик: когато взех моята барачка, беше януари...като я запалихме..че като замириса на тамян, умрели раци и трамбовани смоци

- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Passat B6 - бял пушек?
Колега най добре се свържи с колегата ifidik гледам си от Варна.Това е човека който може да ти помогне.Имай на предвид че е много зает.Пиши му на лични.Ако има възможност ще ти обърне внимание.
Re: Passat B6 - бял пушек?
Tsapo написа:Ето малко инфо от друга тема за този мотор и пушенето бяло![]()
" 2.0 тди за мен е един доста проблемен двигател, както и всички компоненти около него. Потърси в google примерно информация за проблема с пукането на главите...пълно е просто, а oт VW казват нямаме проблем...и на моята се спука главата...на 2 места даже, а беше само на 120000 и колата никога не съм я ръчкал и не съм я ползвал за състезания или гонки... само пътуване. Главата струва 2400 ако върнеш старата. А да не забравя, че моята е от по късните модели, при които по номера на главата не би трябвало да има проблем, а проблема се вижда много ясно... на 30 градуса навън, пуши бяло отзад. Казват, че и новите глави се пукат. "
Тема :
viewtopic.php?f=24&t=293611
Да колегата ме е цитирал...вярно е, но има и нещо друго...поради температурните разлики и топлинните разширения на метала, а в случая алу...в някои моменти може и да не пуши...зависи колко е карана така и колко са големи пукнатините. Главата не се пука изведнъж и изтича антифриза...даже съм разговарял с хора от ФВ и споделят, че знаят за проблема (неофициално), но така можеш да си караш и хиляди километри докато не започне чувствително намаляване на антифриза, а имало случаи и с по няколко стотин хиляди км да прогорва по съвсем малко. Моята е на реални км купена е чисто нова...първата ми туба си я купих от сакар още когато беше на 20000-30000км знаете ги по 1,5 литра са през 2007г. Миналата година направих ремонта август на 120000км, като от този антифриз ми беше останало 50мл. Демек за около 100000км съм долял почти 1,5л. Това ме навежда на мисълта, че колата си ги е прогорвала но по много малко. Факт е че два от цилиндрите със спукване бяха избелели почти до блясък, а другите стандартно с нагар...черни. "Очистването" не става за 1000км, като при мен засилен разход на антифриз имах само последните няколко дни преди да смъкна главата...засилен...от макс до мин., което говори само по себе си че е малко количество. Странното е ,че последния ден преди да я разглобя минах около 400-500км и не изгори нищо..седеше си на макс и студена и топла. Това потвърждава и коментарите, които четох и слушах, че с тоя проблем докато стане сериозен може да се кара и години, ОСОБЕНО ако е на малко км колата. Затова и ФВ може би не са съгласни ,че това е масов проблем. Аз можеш да си карам и така, но разчитам на колата за дълги пътувания и не мога да си позволя неочаквани проблеми. Харча на антифриз при го следих 1 месец след като почна да изчезва повече и навъртяни около 3000км. Първия път за 50км нивото падна от макс до минимум, после за следващите 1000км пак падна на минимум, после почна да пуши всеки ден бял дим на 30градуса и да изчезва чувстително, после спря да го гори за 400-500км и след това свалих главата.
Всичко зависи от температурните разширения на метала и мястото на спукване. С проблема може да се кара страшно дълго време преди да пропуши чувствително.
Сега сутрин е нормално да пуши на студено, но загрее ли трябва да спре.
По темата може да се пише много, но е факт, че има проблем, както е и факт , че имам доста познати, които нямат проблеми с главата, а са на по 3 пъти повече км от мен...така, че от кола до кола има разлика и не бива да се слага всичко под общ знаменател.
Да имаме и предвид, че колите които се внасят, са с манипулиран км и нещата си идват на мястото.
ПП...дано не съм доскучал на някого

А и между другото винаги съм мислел, че антифриза се гуми заради гумените съединения поради малките количества.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 - бял пушек?
Е, Щом имаш такива наблюдения... защото колите с проблеми в глави и гарнитури, които съм виждал или чувал , започнат ли да "припушват" видимо го правят гарантирано..в определен температурен диапазон...явно това си е характероно за модела... а ако се направи оня номер с тестера и на антифриза, дето оцветява и НЕ покаже проблем...може да се пробва, ако другото изглежда лачено... 

Re: Passat B6 - бял пушек?
Е за пушенето спор няма... теста е загряла хубаво на топло време...гаси се и след 20мин се пали и пуши първите секунди силно и после спира. Другия е чака се цяла нощ и се сваля клектора за червени следи както каза ти
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 - бял пушек?
и се сваля клектора за червени следи както каза ти
всъщност имах на ум оная джаджа, дето смуче изпарения от казанчето на антифриза и се оцветява, когато има резил...

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 35 госта