Въпрос АФН ЕГР клапан

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
milench0
Мнения: 253
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Въпрос АФН ЕГР клапан

Мнениеот milench0 » Пон 24 сеп 2012 14:18


Извинявайте ако има точно такава тема, но търсих и имаше за другите двигатели, та реших да си затапя ЕГР клапана както си има гарнитурки да направя същите от 2-3 мм ламарина само че без кръгчето разбира се, трябва ли после да сложа съчма или някакво болтче на вамумното маркуче. И задължително ли е после да се изключи чрез ВАГКОМ и ако да , ако може да обясните как?




Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Въпрос АФН ЕГР клапан

Мнениеот drago_tr » Пон 24 сеп 2012 18:19


Нито едно от двете не е задължително. Достаъчни са само ламарините.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта