Bora ASZ пренадуване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот FELIPE » Вто 25 сеп 2012 18:40


Не може да се бръкне по никакъв начин за да се стигне до актуатора без разглобяване на турбо пътищата,даже не може да се види отгоре,мъчил съм се по всякакакъв начин...но както и да е,днес я закарах на майстор(щяхме да я оправяме с колегата OKTI_1 в събота,но не издържах),хода на актуатора действително е бил 5-6 мм,т.е променливата геометрия почти не се е движила,сега хода на лостчето на актуатора е настроен,но по важното е че мап сензора ,който е на кулера е показвал грешни стойности,при изгасена кола(на контакт )показваше 1200 мбара,а трябва да е 972(атмосферното налягане),сменен е с нов марка БОШ,даже направих опит и да го снимам :D ,но не е излезнал на снимката
Изображение
междувременно се оказа,че фаровете ми са оригинални,а аз ги мислех за ментаци,даже си имат номер 1J едиколко си :D ,обаче ксенона май е слаган допълнително и е сложен като първия човек,гледам изолирбандове,силикони,сигурно ще го махам и ще сложа обикновенни халогенни крушки.




Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот Aprilia » Вто 25 сеп 2012 18:51


Като гледам май няма да можеш да сложиш обикновенни круши просто защото фаровете са оригинален ксенон, просто са слагани допълнително, може крушките да не са оригинални или пък баластите, но фара до колкото виждам по лепенката си е за ксенон :wink:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот FELIPE » Вто 25 сеп 2012 19:14


:D Aprilia ти уби всичко детско в мен(е поне това,което е останало),честно, мечтаех си за едни обикновени халогенни крушки...хубавото е ,че поне видях как се сваля фара и вече сам ще мога да си сменям крушките,дори и ксенонови.
А ,междувременно използвах,че бронята е свалена и оправих дифузьора пред кулера,че беше паднал и напълно спираше достъпа на въздух до него,сега кулера се обдухва добре,дано да има ефект.
П.П. :D Май трябва да пусна тема в "Моя фолксваген" за да не се налага да пиша в раздел "дизелови агрегати" за фарове примерно.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот okti_1 » Вто 25 сеп 2012 20:34


Ехххх FELIPE оправил си колата,което е супер,ама да беше пуснал едно логче да се парадваме и ние как е станала :D :D :D


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот ka4o_pi4a » Вто 25 сеп 2012 21:34


Значи прав се оказах... браво, че сте хванали проблема.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот juve » Сря 26 сеп 2012 11:59


okti_1 написа:Ехххх FELIPE оправил си колата,което е супер,ама да беше пуснал едно логче да се парадваме и ние как е станала :D :D :D

offtopik: голям риск е това..веднага поне 3-4 човека ще му кажат че има нещо за оправяне...още :)
Какви пари ти излезе веселбата, ако не е тайна ?


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот FELIPE » Сря 26 сеп 2012 17:08


Нямам време за логове през седмицата,сега се прибирам,а съм излезнал 7 часа,не ми се занимава,логове събота :D ,иначе осезаемо чувствам много по разтоварена турбината,по рано като дам газ на свободна на място до 2-2500 оборота свистеше и като отпусна газта изсвирваше,тихичко,но изсвирваше,това беше и причината да отворя ЕГР клапана,като беше затворен изсвирваше доста по-силно,сега не мога да я чуя,нито при форсиране,нито при пускане на газта,а колата върви по-добре :shock ...абе тамагочи :D (някой може да се чуди какво е това,едно време имаше електронни животинчета,за които трябваха ежедневни грижи-хранене,поене,разходки,галене,чесане и подобни,иначе умираха),къде е Вентото(1.8 ABS),само газ и каране.
Mап сензора 110 лв+40 лв. работа...


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот FELIPE » Съб 29 сеп 2012 10:40


Ето лог от днес на четвърта със 100% газ
Изображение
повече не можах да задържа газта,за това си трябва писта.
Пак си иска 2529,но поне дава 2550,не 2900 :shock ...така ще я оставям,колата върви много добре,защото оправих дифузьора на кулера ли,заради новия мап сензор ли,заради оправената настройка на актуатора ли,не знам,но няма и значение.
За да иска 2350 си трябва оригинален софт,който ще слагам евентуално ,когато строша турбото(опазил ме господ :D ).

Последна промяна от FELIPE на Съб 29 сеп 2012 14:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот okti_1 » Съб 29 сеп 2012 13:12


Супер сте я направили,но можеше и още една идея по-добре да е.
А относно писта "има" на който му трябва да свирва.Дълга е 3,5км.Проблема е че не е с асфалт,а с бетон


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот morfei1 » Съб 29 сеп 2012 19:29


Филип, интересното на твоя чип е че с нарастване на оборотите, намаля горивото и по този начин се избягва пренадуването във високите. Стандартно всички PD-та от това поколение са направени по този начин, с тази разлика, че сваля и малко исканото налягане на турбината :) .

С новия МАП, настроен актуатор и 100% газ, нещата са доста по различни от първия лог. Вземам си думите обратно за чипа :oops:

Добре си настроил актуатора :да:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот FELIPE » Съб 29 сеп 2012 20:42


Забелязвам и нещо друго,преди като пренадуваше,спираше да върви към 3500 оборота, въпреки зверското налягане,сега си ускорява стабилно до към 4000 оборота и нещо,това защото е с чип де,ама и преди беше с него.
Мите ,качи някакъв лог и на твоята,ако е възможно и ако желаеш де :да:
Ще ми е интересно да видя такъв лог и на друго ASZ.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот morfei1 » Нед 30 сеп 2012 1:18


2450 искано, 2650 реално. 61-63мг.

Другото интересно нещо на твоят лог е Duty Cycle-а. На първия лог с пренадува бичи на 94.4, докато на последния лог си е на 68.9, точно колкото го дават и да бъде нормално. При мен е по същия начин стои на 94.4

Интересното е дали тази промяна се дължи на новия МАП или на регулирания актуатор :roll:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот juve » Нед 30 сеп 2012 10:08


morfei1 написа:2450 искано, 2650 реално. 61-63мг.

Другото интересно нещо на твоят лог е Duty Cycle-а. На първия лог с пренадува бичи на 94.4, докато на последния лог си е на 68.9, точно колкото го дават и да бъде нормално. При мен е по същия начин стои на 94.4

Интересното е дали тази промяна се дължи на новия МАП или на регулирания актуатор :roll:


не знам дали е от значение вида на двигателя и т.н, обаче... на моите логове на 4та скорост Duty Cycle е точно толкова като на колегата - около 67 и т.н, но на 5 предавка на моменти ми достига ( поне на скоро) до 92 -97 , като 2 лога съм ги правил един след друг на магистралата. Газ на 4 та- лог, после газ на 5 та... не знам има ли значение, но май си има :012:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот morfei1 » Сря 03 окт 2012 0:59


FELIPE написа:Мите ,качи някакъв лог и на твоята,ако е възможно и ако желаеш де :да:
Ще ми е интересно да видя такъв лог и на друго ASZ.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Bora ASZ пренадуване

Мнениеот FELIPE » Сря 03 окт 2012 17:18


Свалих специална програма за файла .xlsx-Gnumeric,шаренка си я направил таблицата :D ,ама стойностите вътре :shock ,Мите да не искаш да покажеш как трябва да са на стоково ASZ,това на твоята кола ли е,нали беше с чип и искаше 2450 и даваше 2650 или си махнал чипа?На коя скорост е това?
А и какво се случва на 15-ти ред от таблицата?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan, Svetlix и 37 госта