Колега, мой близък мина по този път с ниското налягане на маслото.Много неприятен проблем.Ние минахме евтино поне.Тепърва колко хора ще плачат....но още не го знаят :)
Добре че има такива като теб да казват обективно нещата такива каквито са, защото има други които дори сериозни проблеми да имат - мълчат като партизани
Поздрави



Пасат Б6 2006 година 2.0 дизел скъпа ли е поддръжката
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
За мен пък поддръжката на този автомобил не е скъпа за това, което предлага и клас, към който принадлежи.
И нека говорим за поддръжка, не за основни ремонти и смяна на основни агрегати по автомобила.
Днес смених двата задни тампона на предните носачи, маншон на външно каре и подгревна свещ за 132 лева /вярно, с отстъпка/. Нека някой направи сравнение с цените на същите части за автомобил от същия клас и година.
И нека говорим за поддръжка, не за основни ремонти и смяна на основни агрегати по автомобила.
Днес смених двата задни тампона на предните носачи, маншон на външно каре и подгревна свещ за 132 лева /вярно, с отстъпка/. Нека някой направи сравнение с цените на същите части за автомобил от същия клас и година.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
За човек с 600лв заплата е скъпа но за човек с 2000лв не е За някой шеих и подръжката на Бентли не скъпа та искам да кажа че всичко зависи от доходите
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Много оригинално изказване , Кирил.На който и да е шейх едно чупливо Бентли ще му е скъпо .Само парвенютата наливат пари в неща , които не им служат.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Тук според мен не говорим за съотношение цени за поддръжка - заплати, а за съотношение към цените за поддръжка на сходни модели автомобили от конкурентни марки. Иначе на всеки е ясно, че човек с 500 лева доход на месец трудно може да си позволи подобен автомобил.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Разбира се ,че си прав ,но понеже аз измъкнах дебелия ми се искаше по-скоро утеха, че не това е понастоящем от най-чупливите марки/и/ или модел/.А иначе съм сменял и някои други малки неща....Впрочем ,цената на подгревна свещ е около твоята-63 лв без ДДС и труд/в Юнитрейд.
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel, Германия
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Баща ми кара същия Пасат вече 5та година , закупен чисто нов от Порше началото на 2007 година (произведен в края на 2006) . На 3тата година , към 120 000 километра и след изтичането на гаранцията, главата се предаде и се наложи смяна на целия двигател, това беше според Порше, на цена близо 20000 лева, но каското покри щетите. Колата вече е на 270 000 километра и от смяната на двигателя насам единствения проблем е, е от Аутотрейд , там се обслужва колата, бяха забравили да затегнат някакъв маркуч към турбото и след 3-4 часа каране колата влезе в някакъв авариен режим непозволяващ на колата да развие повече от 80 км/ч. Другото е редовно обслужване. Моето мнение и това на баща ми е че колата си е много корава,, все пак той прави поне 50 хиляди километра на година с тази кола.
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
dobrin написа:За мен пък поддръжката на този автомобил не е скъпа за това, което предлага и клас, към който принадлежи.
И нека говорим за поддръжка, не за основни ремонти и смяна на основни агрегати по автомобила.
Днес смених двата задни тампона на предните носачи, маншон на външно каре и подгревна свещ за 132 лева /вярно, с отстъпка/. Нека някой направи сравнение с цените на същите части за автомобил от същия клас и година.
вярно много тънко си минал

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Естествено, че това са цени само за части с добра отстъпка. Тампоните са SWAG, свещта е NGK - и оригиналната, която извадих от автомобила, беше същата. Маншона даже на съм го гледал какъв е, все тая.
Иначе всичко си смених сам в клубното помещение, е с помощ за избиването на карето от Данко.
Иначе всичко си смених сам в клубното помещение, е с помощ за избиването на карето от Данко.

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Свещта е около 60 лв, взех за моята преди около 2 месеца. Взех също крушка и 4л масло, крушката е 40 лв, маслото Кастрол към 110лв 

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Свещта при мен беше около 42 лева. По 32 лева тампоните, 26 лева маншона.
Масло Motul Specific по стандарт - 5 литра - 75 лева.
Масло Motul Specific по стандарт - 5 литра - 75 лева.

Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
да де ама пак ще оставите грешно впечатление в човека по тоя начин :)
може би трябва да се казват реалните цени, не тия с 10 отстъпки, които не всеки може да ползва. в VW същата свещ наистина е над 70 лв. в е-бау може и около 40 да се намери :) може и по-малко :). Има едни на беру 4.4V които също ги слагат - по 30 лв (само дето за моя двигател трябваха 7V ) и като не догледали и не взели оригинални - после пак ги сменях.
да не говорим че за смяна на подгревна свещ ти искат 100 лв за отваряне на капака и после по 5лв за отвиване на свещ.
всъщност повечето части които откачат от тая кола искат по 100 лв - примери много - сваляне и качване на стартер, сваляне и качване на турбо, нещо подобно беше като цена и за EGR клапана :)
смяна ангренаж + водна помпа + труд - задължително минава 500 лв. ( в VW в момента - примоция 750 :) )
та извода - ако сам си търсиш частите и сам си правиш колата може и да минаваш тънко, в противен случай рискуваш при всяко влизане в сервиз - да ти отрежат главата през кръста :)
моята история има доста такива случаи вече :) радостното е че досега нито 1 от тях не е бил основателен.
Винаги има и по-евтин вариант - въпрос е колко време ще ти отнеме да го намериш.
може би трябва да се казват реалните цени, не тия с 10 отстъпки, които не всеки може да ползва. в VW същата свещ наистина е над 70 лв. в е-бау може и около 40 да се намери :) може и по-малко :). Има едни на беру 4.4V които също ги слагат - по 30 лв (само дето за моя двигател трябваха 7V ) и като не догледали и не взели оригинални - после пак ги сменях.
да не говорим че за смяна на подгревна свещ ти искат 100 лв за отваряне на капака и после по 5лв за отвиване на свещ.
всъщност повечето части които откачат от тая кола искат по 100 лв - примери много - сваляне и качване на стартер, сваляне и качване на турбо, нещо подобно беше като цена и за EGR клапана :)
смяна ангренаж + водна помпа + труд - задължително минава 500 лв. ( в VW в момента - примоция 750 :) )
та извода - ако сам си търсиш частите и сам си правиш колата може и да минаваш тънко, в противен случай рискуваш при всяко влизане в сервиз - да ти отрежат главата през кръста :)
моята история има доста такива случаи вече :) радостното е че досега нито 1 от тях не е бил основателен.
Винаги има и по-евтин вариант - въпрос е колко време ще ти отнеме да го намериш.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
100 лева за сваляне на капака на клапаните?
То вярно, че има някои особености, ама ...
Някой ако има навика да го бръснат на сухо, си е негов проблем. И който няма време и нерви да търси по-изгодното, значи е достатъчно богат и не го интересуват цените.


Някой ако има навика да го бръснат на сухо, си е негов проблем. И който няма време и нерви да търси по-изгодното, значи е достатъчно богат и не го интересуват цените.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
bnick написа:Свещта е около 60 лв, взех за моята преди около 2 месеца. Взех също крушка и 4л масло, крушката е 40 лв, маслото Кастрол към 110лв
frec написа:dobrin написа:Свещта при мен беше около 42 лева. По 32 лева тампоните, 26 лева маншона.
Масло Motul Specific по стандарт - 5 литра - 75 лева.
да де ама пак ще оставите грешно впечатление в човека по тоя начин![]()
може би трябва да се казват реалните цени, не тия с 10 отстъпки, които не всеки може да ползва. в VW същата свещ наистина е над 70 лв. в е-бау може и около 40 да се намериможе и по-малко
.
Цените които съм дал са за Порше Изток. Без никакви отстъпки са. Ако се поровя и цените на филтрите, спирачна течност, охладителна и работата по тях мога да постна. Разбира се, ако на някой му трябват въобще

- Edna_macka
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
maimo написа:Естествено че ще има много мнения след като в Германия е пълно с такива Пасати, много повече от старите. Пък и ако е толкова лош защо ли xората продължават да си го купувати фв продължават да го произвеждат. Моя вече е на 130000 км и нямам проблеми.
mod edit : gr_kanev
Така е, колега, така е. Даже и дюзите вече не са проблем. Вече ги подменят с нови на Континентал и работата заспива. Пасат Б6 е много по-добър от новата седмица. Имам два пасата Б6 и проблеми нямам...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта