Нека започна отначало.
Голфът ми е бензинов, но с АГУ, 1800 куб., 1993 г.
През февруари започна да пали трудно. Налагаше се по няколко пъти да въртя стартера и да припомвам газта, за да запали. АГУ е нагласена да пали на бензин и да обръща на газ сама. Да, но на газ не искаше да запали, обръщах ръчно на бензин и запалваше. Но пък не искаше да върви. Пънеше се, "хълцаше", докато не я понатисна и набере някаква скорост. Тогава я усещах, че се насилва, но беше що-годе добре, и така докато обърна на газ и е оправя.
Отидох на майстор. "Диагнозата" беше запушена дюза. Предложиха ми да сложа добавка за отпушване. Казаха да я карам на бензин и да я натискам, нищо че се пъне. Щяла да се отпуши.
Натисках я, докато една сутрин категорично отказа да запали. Оказа се, че е изгоряла бензиновата помпа. Сменихме я, но ми предложиха помпа втора употреба. Понеже не разбирам нищо - приех.
Да, но това не реши проблема със запалването, нито с карането на бензин.
Друг майстор поиска да сменя свещите. Резултатът беше същият - никаква промяна.
После новата/стара бензинова помпа изгоря.

Промяна никаква.
Почистиха ми нещо по АГУ и смениха някакъв филтър. Почистиха и дюзите.
Друг я върза към компютър и каза, че показало, че проблемът е някакъв датчик на Хол. Където и да споменах обаче всички бяха на едно мнение - ако е от него няма да иска да пали изобщо.
Та така цяло лято.
Сега понякога пали на газ с въртене на стартера и припомпване на педала на газта. Понякога още с първото завъртане и загасва. Тогава се налага ръчно да обърна на бензин. Пали, но пък не ще да върви, та са мъки докато мина 20-30 метра, та да мога да я обърна пак на газ.
Сега пък има предположения, че проблемът бил в катализатора /или кондензатора, или нещо подобно

Еми писна ми да се учат на колата ми, аз само да плащам и въпреки всичко тя пак да не върви нормално.
Честно казано вече не знам при какъв майстор да ходя
