1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот radi_nrj » Сря 22 авг 2012 16:05


Сам си го направи! Съсипа един колектор от ABF и една плоча Халуминий mhihi mhihi mhihi




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот vit_autosofia » Чет 23 авг 2012 5:09


paco написа:
vit_autosofia написа:Ново 20

Dellorto DHLA на 9А-то

Изображение


Хубаво е станало 8) Кажи смукателния колектор от къде го поръча, че ми трябва такъв за 45мм.

РАСО


Колектора е правен от мен.Използвах долната част на стокова 16-ка 9А.Фланците ги пилих около три дни.Жената щеше да ме :beat_butt2 защото качих алуминий в хола на ламината във вид на струшки.

Карбураторите са синхронизирани с уред правен от мен.Ще кача снимки.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот Vankata_84 » Чет 23 авг 2012 22:31


Ако само това е тунинга моля сподели как се промени колата като поведение? За разхода ясно :mrgreen:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот vit_autosofia » Пет 24 авг 2012 4:22


Пасата никога не е бил по-нервен.Замислил съм му валове и генерация.Като му изпълня газта ми се изпълва душата.Имах малък проблем с алтернатора.Идваше много близо до карбураторите.Проблема е решен с издърпване на алтернатора към радиатора,по къс канален ремък и удължаване рамото на оптяжната ролка.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот miro_hack » Пет 24 авг 2012 7:40


Със едно добро сгъстяване,порт,валчета и 4 гърла по 40-50 мм. И олекотено купе колата след 5000об.мин с превръща в пистов мотор.Звука и скоростта с която се развърта двигателя мен лично ме караха да потрепервам по малко :)


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот Vankata_84 » Пет 24 авг 2012 20:44


Като говорим за развъртане да питам нещо малко в страни от темата...
Един пич в друг БГ форум ми подхвърли, че моето АЦЕ(2 16, мех.инж.) е с къс блок и близо 1см по-къси мотовилки от АБФ който пък бил с висок блок и дълги мотовилки. Понеже гледам много 9А на части той как е от към бутала/блок? Чул съм че сток 9А теглел много от ниски обороти нещо което при мен го няма.


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот Калоян Крумов » Съб 25 авг 2012 5:29


Бензиновите помпи същите ли са?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот vit_autosofia » Пон 27 авг 2012 3:48


kokobraiz написа:Бензиновите помпи същите ли са?


Помпата ми е от G-60 с рестриктор за налягането.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот vit_autosofia » Съб 29 сеп 2012 18:26


Реших и проблема филтри.
:banana :banana :banana

Снимката е правена от професионалиста radi_nrj

Изображение


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот radi_nrj » Съб 29 сеп 2012 19:53


vit_autosofia написа:Снимката е правена от професионалиста radi_nrj

Какъв професионалист бре? :mrgreen: Снимах с телефона :mrgreen:

Това животно вади нечовешкия звук :bowdown :bowdown :bowdown

Последна промяна от radi_nrj на Пон 01 окт 2012 9:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот petroffbg » Пон 01 окт 2012 6:33


vit_autosofia написа:Реших и проблема филтри.
:banana :banana :banana

Снимката е правена от професионалиста radi_nrj

Изображение


За да работи адекватно в ниският диапазон,постави аирбокс с вместимост поне 7литра,промяната ще е драстична.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот aradovanov » Пон 01 окт 2012 7:21


Една идея за кабелите на свещите:
http://aradovanov.snimka.bg/automobiles/dellorto.378397


Потребителски аватар
flakoN
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 01 фев 2012 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот flakoN » Пет 11 яну 2013 9:54


Както и колата, така и майстора са перфектни!!! Браво Люси :bowdown


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот vit_autosofia » Сря 16 яну 2013 21:14


petroffbg написа:
vit_autosofia написа:Реших и проблема филтри.
:banana :banana :banana

За да работи адекватно в ниският диапазон,постави аирбокс с вместимост поне 7литра,промяната ще е драстична.


мога да споделя,че преди месец два датчика на хол в делкото ме предаде по най-долният начин опитвайки се да покажа на един Ситроен каква сила е VW.Гръмна и започна едно трещене в аспуха.

В момента за запалването и аванса се грижи електрониката от G60-то която предвидливо оставих.
Честно да си кажа се справя доста добре в целия диапазон без да прекъсва придърпва и кашля.
без много усилие на 2-ра предавка стига до 110-115км/ч.
Хмммммммммм доволно за това купенце.
Предстои валове генерация и скоростна кутия по мой вкус.
:да: :да: :да: :да:



Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 21 яну 2013 14:42


Люси пусни някой клип в движение :Mr Green Fun



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта