
Проблем с инсталацията на В3 моля за помощ-Решено
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 16 юни 2008 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с инсталацията на В3 моля за помощ-Решено
Колеги моля за помощ. Пасата е комби В3 1,8моно ABS мотор. Преди време спря да пали в смисъл въртиш на стартер нищо открихме проблема в клемореда направих си старт бутон през реле и бушон и всичко беше ОК до онзи ден. Пасатко изгасна в движение даваш контакт нищо не светва по таблото а като завъртиш на стартер върти но не пали. Посъветвах се с приятели и всеки вика клемореда да ама за да съм сигурен откачам куплунга на клемореда и след консултация тук във форума разбрах кой е постоянния плюс и започнах да подавам на другите клеми плюс. Странното е че от време на време таблото светваше и колата палеше и след малко гаснеше сама и контакта изчезваше. След проба разбрах че клемореда работи и дава контакт. Явно проблема е след него по жиците и нататък. Намерих тук една схема на клемореда,но не разбрах всеки кабел къде отива. Моля ако някой знае да пише кабелите къде отиват.Аз ще се опитам да ги проследя кабел по кабел. 

Последна промяна от andreidoch на Пон 01 окт 2012 9:30, променено общо 1 път.
Re: Проблем с инсталацията на В3 моля за помощ
Колега,от дебелия червен кабел ти хубаво даваш ток,ама на всичките други кабели едновременно ли даваш?
Мисля,че клемореда пуска ток на бензинова помпа,на инжекцион,на други неща,от които зависи работата на мотора.Ако имаш възможност пробвай с друг,здрав.Просто го сложи на буксата и бръкни с отвертка и запали,ако запали и работи.Твоя е,не е изключено и новия да се прецака,много са калпави.Друг признак е ,ако завъртиш на контакт и някой от диодите ти премигва,или междука,или свети слабо-тогава пак си за смяна на клеморед.
Мисля,че клемореда пуска ток на бензинова помпа,на инжекцион,на други неща,от които зависи работата на мотора.Ако имаш възможност пробвай с друг,здрав.Просто го сложи на буксата и бръкни с отвертка и запали,ако запали и работи.Твоя е,не е изключено и новия да се прецака,много са калпави.Друг признак е ,ако завъртиш на контакт и някой от диодите ти премигва,или междука,или свети слабо-тогава пак си за смяна на клеморед.

-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 16 юни 2008 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с инсталацията на В3 моля за помощ
По схема намерена тук във форума давам плюс на на всички нужни крачета на буксата и неще. Ако причината е в клемореда при това подаване на плюс директно на буксата неби ли трябвало да тръгне? Ето я и схемата която намерих. Самоче не знам всички жици от тая букса къде отиват. 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с инсталацията на В3 моля за помощ
това ми прилича на реле,да знаеш.Знам,че имаше някво разтоварващо реле и такова,дето минаваха тоците през него но сега не помня кои са....Отделно смътно помня,че имаше и таралеж зад таблото през който също минаваха всички тоци/или маси/....потърси инфо а това,че всичко ми е смътно..
- tuninga4
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с инсталацията на В3 моля за помощ
4(18) - Реле за разтоварване на извода "Х" на контактния ключ;
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 16 юни 2008 18:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с инсталацията на В3 моля за помощ
Проблема е решен.
Оказа се,че инсталацията от старата аларма все още сади и една връзка е клеясала и раждясала и не дава контакт. Отсраних внимателно всички жици от алармата и всичко е ОК. Благодаря на отзовалите се колеги.




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта