Поло 3 1995 1000 куб. см. Проблем при палене
Поло 3 1995 1000 куб. см. Проблем при палене
Здравейте имам проблем с Полото. Моделът е Поло 3 1995 1000 куб. см. а проблемът е следния. При палене колата пали но веднага след това гасне, невъзможно е и да се изфорсира. Понякога ми се е налагало да я ръчкам 10-12 пъти докато зацепи. Проблемът се появява и при топъл и при студен двигател. При запалването а и непосредствено преди това започва да се усеща миризма на бензин в купето. Благодаря предварително
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: Проблем при палене
имобилайзер. Ако си със заводска аларма, закачай на ВагКом
ако си с допълнително сложена аларма, бегай при тия дето са ти я сложили и да ти оправят имобилайзера.
ако си с допълнително сложена аларма, бегай при тия дето са ти я сложили и да ти оправят имобилайзера.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Проблем при палене
Гривната, която чете чипа в ключа, може би! Макар,че повечето полота, тогава въобще не искат да палят, но най-вероятно е това!
Re: Проблем при палене
Имам същото Поло и да си кажа и аз мъките.
Сутрин пали от 5-6 път,между които пъти се чува понякога и едно чшшшшшш,завъртам ключа и дори не завърта,а се чува този звук,някакви мнения?Това със звука ми се струва че е стартер.Иначе като е загрята колата почти няма проблем с паленето.Явно този проблем с паленето го има при бая народ във форума.Чакам мненията ви. 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта
