Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот Garchev » Пон 01 окт 2012 5:55


Здравейте, знам че при напречните мотори слагат заместител на демпферния маховик.
Как стои въпроса при надлъжните? Може ли да се намери заместител на двумасовия маховик монтиран в надлъжен мотор ? И всъщност какъв плътен диск ( от каква кола) в комбинация с какъв притискател слагат на 240 мм? Забравих да спомена, че става въпрос за 6 степенна кутия. :roll:

Поздрави!




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот brum » Пон 01 окт 2012 10:36


Знам за вариант за 228мм маховик - взема се маховик от Ауди А4 с 1Z мотор. Но не знам какъв съединител слагат.

За 240мм май има на Valeo комплект с едномасов маховик.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот basata-user » Пон 01 окт 2012 11:41


има си платен заместител на VALEO :wink:


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот Garchev » Пон 01 окт 2012 19:26


Момчета, можете ли да пуснете някакъв номер на VALEO 240 mm плътен маховик ?


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот basata-user » Пон 01 окт 2012 19:28


835005 VALEO това ми предложиха за ауди а4 б5 1.9 116пс AJM :wink:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот FELIPE » Пон 01 окт 2012 20:12


Този номер е за 228 мм!


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот basata-user » Пон 01 окт 2012 20:15


значи и за мен ще дойде малак :| за ajm колко мм трябва да е някой има ли представа :|


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот IvailoOo » Пон 01 окт 2012 20:19


В зависимост от това дали си със 5 или 6 ст.ск. кутия са 2 вида : 228мм - 5ск. и 240мм - 6ск.
А какво става с оборотите на празен ход ? Доколкото си спомням трябва да се вдигнат малко.Колко малко уви не помня...пусти му алкохолизъм :lol:


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот Garchev » Пон 01 окт 2012 20:39


В случая, говорим за 240 мм за 6степенна кутия. 5 степенните са ясни - маховик от 1Z мотор с як притискател и нямаш грижи. Интересува ме някакъв заводски заместител дали съществува за 240 мм демпфер?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот brum » Пон 01 окт 2012 21:36


Ц, само афтърмаркета на Валео. Или поне аз така знам.

Ама не знам защо искаш да сложиш не-демпферен. Точно 240мм демпферен на LUK е доста здрав и има много живот. Съмнява ме 2ри път да се наложи да го сменяш.

Евентуално ако колата е много засилена, ама аз бях 150кс на колелата и нямах никакви проблеми с демпферния маховик или съединителят. Сега ще гоня 200 и пак ще си карам с него. Мен ми намериха комплекта (демпферен маховик и съединител на 240мм) на някаква цена под 1000лв, ама беше след месец търсене и големи отстъпки.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот basata-user » Пон 01 окт 2012 22:07


a 131 коня с какъв маховик са :| след време мисля да слагам чип на аудито и няма да лошо още сега да сложа по издръжлив маховик :| какво ще ме посъветвате


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот Garchev » Вто 02 окт 2012 6:21


Същия като на 116 - в случай, че е със 6 скорости разбира се :arrow:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот brum » Вто 02 окт 2012 8:14


Не е до мотор, а до кутия. На 6 степенната влиза и големия, и малкия маховик. На 5 степенната не влиза големия маховик (аз затова я сменях).

Иначе всичките 240мм демпферни маховици за TDI са еднакво здрави.


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот Garchev » Вто 02 окт 2012 8:25


Добре де, на 6 степенната кутия казваш, че влиза 228мм, но става ли като цяло за ползване? Ако да, какво пречи на сток кола с 6 скорости да се качи маховик от 1Z, феродов диск и притискател от VR6 държат до към 350 NM :?: Ами лагер помпата ?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Демпферен маховик на 1.9 AJM Passat B5.5

Мнениеот brum » Вто 02 окт 2012 8:31


350Nm не са проблем нито за демпферния маховик, нито за 240мм съединител, тъй че т'ва упражнение ми се струва безмислено. На 330Nm излизат от завода. Аз си мисля, че до към 400Nm проблем няма да има никакъв, май даже над 400Nm имаше случай с заводски съединител.

Иначе при надлъжните мотори е много лесно - маха се един спейсър между кутията и мотора (около 5мм) и всичко после пасва. При напречните обаче спейсър няма и не знам как ще корегирате хода на лагера дето освобождава съединителя. Само това пречи. При комплектите маховик/съединител на надкъжен мотор пакета идва по-дебел точно колкото е спейсъра и там лесно са го решили. За напречния мотор ако няма разлика значи няма какво да решавате, но ме съмнява да са еднакви по дебелина.

А, и ти трябва друг стартер. Малкия и големия маховик вървят с различни такива, щото гривната със зъбите е по-голяма.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта