
viewtopic.php?p=3204153#p3204153
Aprilia написа:Една интересна статистика... интересно на какво се обуславянай-голям процент са пасатите с този проблем, голф 170 коня ми казаха че почти не е влизал с такъв проблем. Някой с Голф имал ли е тези проблеми
frec написа:тия последните неща за пункати глави и сименс дюзи и т.н. - малко си посъбрал различни коментари от различни хора и си ги разбъркал с миксера. получила се е добра манджа с грозде
сименс дюзите са по добри от другите - затова ги слагат почти само в 170 коньовите версии ( замисли се). Пиезо елементът претендира да издържи доста по-дълго от обикновенното желязо при бошовските.
Освен това при 170 кс моторите дюзите са захванати по различен начин - двустранно, не едностранно. от там нямаш тоя едностранен натиск и едностранно натискане както при по слабите двигатели. От тук главата не се износва като при другите и дюзите не се трият странично. Дори според VW по тия дюзи почти не може да става въпрос за проблем, износване на дюзата и смесване на масло и нафта.
Сименс дюзите имат славата на проблемни заради следните факти - отначало с бошовските имат една и съща цена, но после бош намаляват много цената и сименските остават по скъпи. От това че и бошовските са по-масови по лесно се намират 2ра употреба читави, освен това имат бошовските ремонтни комплекти, като за сименските трудно се намират дори ремонтни комплекти.
Аз за пукната глава на такъв двигател май все още не съм чел. освен това тоя двигател го пускат малко по късно от 140 коньовия - евентуално може да липсват малко проблеми в него.
Аз карам точно 170 коньовия - не бих го сменил никога за 140ката
Най голямата греда на сименските дюзи е това че изгори ли една от тях - колата спира - така е направена системата. Докато при бошовската версия до колкото знам може да се движи колата с силно ограничена скорост и не изгасва двигателя точно като изгори дюзата. Освен това точно тия сименските ги сменят безплатно в VW.
Ако ще търсиш 2008ма година кола - отдели някой лев още и си вземи 2009та комон рейл. това като съвет от мен за да спиш спокойно и за всеки проблем с колата да си викаш - дано не е дюза.
Иначе помпа дюза технологията се слави като най-добра като икономия на гориво/производителност. Тия новите комон рейли са почти като показатели на помпи дюзите, но пък имат доста системи за спестяване на гориво, затова и дават като цяло една идея по-малък разход. Освен това комон рейл системата уж е по-опростена и по-ефтина за поддръжка (макар че като гледах цените и там може да се поспори)
Това определено е решение, ако става номера. Но за съжаление, когато ти се случи няма да си подготвен с необходимата информация и инструменти.dobrin написа:И като откачиш проблемната дюза можеш да се придвижваш на самоход, което все пак е някакво решение.
serpentiny написа:Здравейте, колеги, от скоро съм собственик на Audi A3 Sportback, с въпросния двигател, не съм имал дизелова кола досега затова ми трябва професионално мнение относно състоянието на двигателя и като цяло. Може ли да ми препоръчата, добър оторизиран сервиз/или добър специалист, който може реално да ми каже какво и е състоянието и на каква цена?
Като цяло колата е минала скоро TUV в Германия, но аз искам да си проверя и тук
frec написа:ако няма странни шумове и колата ти си върви добре - сменяй консумативите и не се интересувай много от състояниетореално състояние на двигателя - едва ли някой изобщо може да ти каже. като минаваш технически преглед - ще ти мерят и изгорелите газове - почти няма начин да не си в норма, но ако не трака неравномерно и не пуши - не търси проблеми
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: apolon78 и 38 госта