пасат б3 1.8 моно проблем със стъпковия мотор
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 07 сеп 2010 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
пасат б3 1.8 моно проблем със стъпковия мотор
колеги да попитам колата на газ държи идеални обороти за извесно време което тя си прецени и след това рязко падат до 100-200 меря на 3 краче на стъпковия мотор колко волта има при затворена клапа 0 а при отворена клапа 12.Не трябвали при отворена да са 5,ако е така каде може да е проблема стъпков мотор сменен заедно с цялата моно инжекция
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: пасат б3 1.8 моно проблем със спъпковия мотор
ТПС-а се захранва с 5в.Нали ги броиш крачетата от фаровете към предното стъкло?Измери на първото и последното краче какво напрежение има.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8 моно проблем със стъпковия мотор
За различни неща говорите,на ст.мотор се мери съпротивление между 3 и 4 краче при затворена клапа 200 ома макс,при отворена-безкрайност.
Друг метод ако се съмняваш в моторчето е да го иЗключиш.При това положение компа заема аварийни стойности и държи към 1000 и малко отгоре обороти.
Трети вариант е да пробваш на бензин как е и ако е същото-добре,ако не....едва ли е мотора.
Има вариант и да е ТПС-а,там се мерят вече волтове.Принципно при иЗносени писти се получават такива колебания и задържания в оборотите.
Но преди всичко провери да не смуче въдух моното от някъде...
Друг метод ако се съмняваш в моторчето е да го иЗключиш.При това положение компа заема аварийни стойности и държи към 1000 и малко отгоре обороти.
Трети вариант е да пробваш на бензин как е и ако е същото-добре,ако не....едва ли е мотора.
Има вариант и да е ТПС-а,там се мерят вече волтове.Принципно при иЗносени писти се получават такива колебания и задържания в оборотите.
Но преди всичко провери да не смуче въдух моното от някъде...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: пасат б3 1.8 моно проблем със стъпковия мотор
Като паднат оборотите, отвори капака и ако проблема е в моторчето, то ще се мъчи да работи, ще прецъква и ще се чува. На един колега се беше изяло пластмасовото колело което предава движението от моторчето към пишляка който бута клапата. Заглавихме го с една кибритена клечка и кара така вече месец време.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 07 сеп 2010 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: пасат б3 1.8 моно проблем със стъпковия мотор
TPC го мерих и дава стоиностите които са описани по книга,а на стъпковия мотор съпротивлението е между 1 и 2 крак, на 3 крак трябва да има 5 волта при отворена клапа на дросела и 0 при затворена това го дават по книга на 4 крак е маса.Съпротивлението го има но волтовете при отворена клапа са 12 а при затворена нула,по схема управлението идва от компа.Датчик за вода е сменен, стъпков сменен,и цялото моно е сменено.При старото стъково постояно се подаваше 12 волта и държеше 2000-3000 обората.Освен комп можели да има някоя друга причина.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8 моно проблем със стъпковия мотор
Не Знам коя ти е книгата,това между кои крачета се мери го дават по Аутодата а двигател АБС-моно мотроник/понеже ти не си написал какъв е твоя/.Най-правилния съвет е да пробваш с друг степ мотор.Отделно,че на бензин не си казал как се държи колата.Отделно,че ми е интересно как точно мерихте ТПС,понеже освен компа той е тоя дето командва стъпковия мотор.Ако има износена писта било за гориво или въздух е нормално компа да се стреми да компенсира....
Отделно,че ако с две различни монота проблема е един и същ-остава компа.Но както обичам да се повтарям да ти напомня-изключи стъпковия и си карай.
Апропо,при мерене на ТПС се подават 6 волта за да се прибере главата на степ мотора в крайно положение....това във връка с волтажа...
Отделно,че ако с две различни монота проблема е един и същ-остава компа.Но както обичам да се повтарям да ти напомня-изключи стъпковия и си карай.
Апропо,при мерене на ТПС се подават 6 волта за да се прибере главата на степ мотора в крайно положение....това във връка с волтажа...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта