Светва ABS при навиване на волана надясно Пасат Б5
Светва ABS при навиване на волана надясно Пасат Б5
От няколко дни при навиване волана на дясно ми свети ABS индикацията. Като при изгасяне на колата и запалване, не свети до момента, в който не завия отново надясно. Някой има ли идеи какъв е проблема?
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Светва ABS при навиване на волана надясно Пасат Б5
Датчик за АБС предполагам. Оригиналните са скъпи. Има китайски ментета по 70-тина лева. Аз съм с такова на моята Б5-ца вече 2-ра година нямам грижи. 

- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Светва ABS при навиване на волана надясно Пасат Б5
Предполагам проблем с кабела на някой от предните датчици.Пусни една диагностика да те насочи към проблемния датчик и провери инсталацията му.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Светва ABS при навиване на волана надясно Пасат Б5
Кабел на датчик на някое предно колело.Може с диагностика да се види кое точно е.Обикновено се къса кабела,който обаче е к-т с датчика.Читав датчик може да се намери за около 100лв,евтините е въпрос на късмет,около 50-80лв са,както каза колегата. Има една много важна особеност - има 4-5 вида датчици според местата на гумените тампони по кабела,които реално закрепват кабела към съответните места по колата.Ако тези тампони са на друго място (не се местят,отляти са с кабела),тогава кабела са изпъва много при пълно завиване и се къса за нула време. Трябва да се види в момента дали си с точен датчик и ако си,да се вземе със същия кабел (сравняваш ги на място). Причината за това разминаване е,че през годините се сменят местата за закрепване и при VW и при Audi (датчиците са еднакви) и съответно повечето производители на афтърмаркет части не обръщат внимание на това и праскат един и същи код на своя продукт за всички години,а реално имат разлики в захвата. Разликата е от сорта на 2-3см,което обаче се оказа,че е достатъчно,и кабела се изпъва като струна при завой и се къса за нула време...
Кабела там прави много завои и моят съвет е да не се и опитваш да го правиш,а да смениш датчика.
Още една особеност - има си тънкости при монтажа на датчика на шенкела,защото няма нищо,което да го фиксира и можеш да го вкараш малко или пък да го вкараш много.Ако е вкаран малко,няма да работи добре и се получава едно ритане на педала при ниска скорост (много непирятно).Ако го вкараш много,закача в гривната на карето и то ще му такова майката за 0 време.
Ако не си се занимавал с тези датчици и не им знаеш номерата,по-добре някой знаещ да ти го смени и да не се занимаваш

Кабела там прави много завои и моят съвет е да не се и опитваш да го правиш,а да смениш датчика.
Още една особеност - има си тънкости при монтажа на датчика на шенкела,защото няма нищо,което да го фиксира и можеш да го вкараш малко или пък да го вкараш много.Ако е вкаран малко,няма да работи добре и се получава едно ритане на педала при ниска скорост (много непирятно).Ако го вкараш много,закача в гривната на карето и то ще му такова майката за 0 време.
Ако не си се занимавал с тези датчици и не им знаеш номерата,по-добре някой знаещ да ти го смени и да не се занимаваш


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта