Теч на масло В3 90г

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Теч на масло В3 90г

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 28 сеп 2012 18:51


Гумената се води по- убава и трябва да върви доколкото знам барабар с шпилките.
Карковата слагаш и стягаш отвътре навън на спирала, стягаш колкото да не изкубеш някоя шпилка




Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Теч на масло В3 90г

Мнениеот vasilb » Пет 28 сеп 2012 21:11


Zdravko Zankov написа:Мамка му и прасе!Не е семеринг,а гарнитурата на капака на клапаните.Утре ще се сменя.Питам-гумена или коркова?В Аутоплюс дават и двете за АБС и РП моторите.Гумена нямаха,гледах корковата,ама нема нищо написано или дадено като схема за стягане на болтовете.Отворен съм за вашите съвети.АБС е моят двигател.

Сложи гумена, че корковата ще изкара малко и пак ще текне.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13411
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Теч на масло В3 90г

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 28 сеп 2012 21:37


Ода,а тея шпилки и тех ли да разВрътам?Има ги в комплекта-да!


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Теч на масло В3 90г

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 29 сеп 2012 6:13


Слагаш новите които са с гарнитурата, че има някаква разлика във височината на опората по средата на шпилката, за да притегне хубаво


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13411
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Теч на масло В3 90г

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 30 сеп 2012 16:44


Гарнитурата е сменена.Обаче друго не ми хареса-като тръгнах да отвивам гайките те тръгнаха много леко,едва ли не на ръка ги отвих.Друго питане-капакът,който покрива разпределителния вал просто лежи ли без нищо да го фиксира,или го затиска капака с капачката?Тъпо го обясних,но смятам,че ме разбрахте.И трябва ли новата гарнитура да я притегна след известно време?

Изкефих се на гърбиците на разпределителния-като нови са да ги Ева :banana :drinking: :drinking: :drinking:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Теч на масло В3 90г

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 30 сеп 2012 16:53


Металния капак си го затиска, тоя пластмасовия вътре нищо друго не го крепи


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч на масло В3 90г

Мнениеот plamen000000 » Пет 05 окт 2012 9:21


Правилно решение за гумената гарнитура на капака на клапаните, и аз преди време на бащата на каляската минах от корк на гума, няма такъв кеф, корка изгаряше за 3000 км макс. и текваше като лейка, а с гумената вече 2-ра година е ок.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта