-20
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
scuba написа:тва ми е идеята. На мойта кола даже да и сложа и сдухан аку. пак ще запали. Просто требе да има ток за завърти. А на шкодата даже да и сложа чисто нова Варта за дизел, пак няма да запали. Въпроса МНОГО РЯДКО е в аку_то.
Аз карам дизел и не разбирам много-много от бензинови коли, но според мен при -20 градуса доста вероятно е повечето проблеми да са от акумулатора. Примерно ако е паднал до толкова, че всичката му сила отива да върти стартера и може да се получи да няма ток за бубината. Да ме поправят колегите с бензиновите коли ако бъркам.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
scuba написа:Ми да те запитам токава за един мой съсед с Опел дизел 1,7 - 86 год.
Цяла вечер зарежда аку_то, на сутринта въртене, въртене 20 мин, после бутане, дърпане и пак не пали? В аку_то ли е проблема според теб?
Абе батка що се заяждаш бе. Хората са казали за акуто. и аз казвам Голфа ми е дизел 85-а и оня ден беше ПАДНАЛ акумулатора - до толкова че като се опитах да завъртя се рестартира ЦД-то. Дръпнаха ме 5 метра и запалих. На другия ден със зареден акумулатор /който е на 5 години/ при минус 16 запали от раз. Така че ВЕРВАЙ ми 200% в акуто ми е проблема и има доста хора с такъв проблем защото ако не знаеш при големите студове акумулатора /особенно ако е по-стар/ НЕ МОЖЕ да задържа ток. Така че твоя съсед да я засилва тая бангия на някъде защото не може една кола само да се кара без да се поддържа.
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
scuba написа:Ми да те запитам токава за един мой съсед с Опел дизел 1,7 - 86 год.
Цяла вечер зарежда аку_то, на сутринта въртене, въртене 20 мин, после бутане, дърпане и пак не пали? В аку_то ли е проблема според теб?
Специално в този случай проблема не е бил в акумулатора, но нали сам разбираш че колкото коли - толкова и проблеми, така че не може с лека ръка да се отсече, че проблеми с акумулаторите няма и винаги е в нещо друго.
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 дек 2004 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костенец,София
Преди няколко години имах ESKORT 1.8 дизел. В началото на зимата започна да пали трудно. Смених акум.-същата работа.Тогава едно приятелче ме посъветва да сменя маслото с по-тънко и да сложа добавка. От тогава нямах никакви проблеми. Добавката беше българска на Верила.Така, че с тая нафта добавка му е майката.
- Golfer man
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Montreal
- Контакти:
-40 ñ ôàêòîð âÿòúð!!!
Íÿêîè áåøå êàçàë, ÷å íåìñêèòå êîëè ïàëÿò áåç ïðîáëåì (VW RULES)
Òîâà ñè å òàêà!!! 100%
Äàëè å -40 èëè -5 Ãîëôèåòêàòà ïàëè è íÿìà íèêàêâè ïðîáëåìè! Àêóìóëàòîðà å íà 2 çèìè è íå ñå çàìèñëÿ! Èñêàì äà óòî÷íÿ, ÷å æñå ïàê ñòàâà âúïðîñ çà Êàíàäñêà çèìà! Ñúñåäà ìè å åäíî êèòàé÷å è èìà ìíîãî ïî-íîâà êîëà! Òîéîòà Ñèåíà - ìèíè âàí. Ñèãóðíî å 2000 ãîäèíà. Íå ìîæà äà çàïàëè! Äâà ïúòè ìó ñå ñëó÷âà! Òî êèòàé÷åòî ïðåäè ñàìî íà êîëåëî ñå å âîçåëî, íî âñå ïàê íîâà êîëà êàðà. Ñèãóðíî íå ãî ïîäúðæà ëè äå äà çíàì! Êàêòî è äà å VW Rulessssss!
Òîâà ñè å òàêà!!! 100%
Äàëè å -40 èëè -5 Ãîëôèåòêàòà ïàëè è íÿìà íèêàêâè ïðîáëåìè! Àêóìóëàòîðà å íà 2 çèìè è íå ñå çàìèñëÿ! Èñêàì äà óòî÷íÿ, ÷å æñå ïàê ñòàâà âúïðîñ çà Êàíàäñêà çèìà! Ñúñåäà ìè å åäíî êèòàé÷å è èìà ìíîãî ïî-íîâà êîëà! Òîéîòà Ñèåíà - ìèíè âàí. Ñèãóðíî å 2000 ãîäèíà. Íå ìîæà äà çàïàëè! Äâà ïúòè ìó ñå ñëó÷âà! Òî êèòàé÷åòî ïðåäè ñàìî íà êîëåëî ñå å âîçåëî, íî âñå ïàê íîâà êîëà êàðà. Ñèãóðíî íå ãî ïîäúðæà ëè äå äà çíàì! Êàêòî è äà å VW Rulessssss!
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
GOLFER написа:днес сутринта ТАМ към 7.00 два различни термометъра показваха -26 С.!
е не щя да запали!бутане,дърпане не и не
![]()
причина:бензина беше замръзнал! Mad
шишенце->бензиностанция->директно на помпата и бръъъмммммм.
п.с."обичам" българските бензиностанции.
Да, я по-дони предубреди за да няма хър-мър
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GOLFER написа:причина:бензина беше замръзнал!
Бензина ти е замръзнал.






Ами тея химици от бензиностанциите сигурно са объркали съотношението вода --> бензин много готина държава сме.
Аз да си призная откакто спрях да зареждам от бензиностанции с нафтата не съм имал проблем. Миналата година след едно зареждане от Б Плюс на сутринта така беше замръзнала нафтата, че трябваше да я набутаме колата в един гараж и 3-4 часа с 2 калорифера я "обдухвахме" за да размрази нафтата.
Май ще излезе че доста от хората дето си мислят че имат проблеми с колата май проблемите им идват от качествените горива.
Аз пък да ви кажа направо се кефя как пали Пасата на студа. Досега не бях карал инжекцион и си знаех - дърпаш смукача, помпаш еди колко си пъти на газта "да почерпиш", въртиш и като припали я "поемаш" с газта да я изфорсираш... Така беше с предишната Рено19ка, а и преди това с другите колици. Като взех пасата преди година в началото по навик помпам, гледам нещо да дърпам, бутам, а колата запали, киха, гасне. Докато накрая прочетох в книжката (за такива аматьори като мен
) как се пали тая пълна инжекция. Сега влизам, изключвам от скорост, врът ключа за секунда и това е
После пускам радиото и гледам съседа с Паджерото за 30 бона как върти ли върти докато запали... 



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта