
Mk1 Cab ATS // V R32
- Pironski
- Мнения: 2210
- Регистриран на: Чет 22 юни 2006 17:59
- Автомобил: VW Golf II GTI 8V
- Двигател: PB
- Местоположение: EU
- Контакти:
Re: Felsgrau Mk1 Cab
Евларка,че все още има такива хора които се заемат с такива коли и правят нещата както трябва. 

- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab
Малко да освежа темата
Задните фланци за които споменах по рано бяха сложени (20мм на страна):

и се получи следното нещо отзад. Има още много да се напасва, но повече след като направя джантите 7,5 J

Тъй като след 120 км/ч в колата трябваше да се разбираме с ръкомахания, реших също така да подобря малко и уплътняването между купето и гюрука. Слагането на допълнителна уплътнителна лента (8мм х 10мм) и настройване на плата на гюрука свърши перфектна работа (Отвиват се болтчетата от втората снимка и се издърпва плата. Доколкото четох трябвало да е 45 градуса ъгъла за да не шуми). На третата снимка се вижда в края - как беше и в средата - как трябва да стане
Пак се чува шум от въздуха, но едва след 160 и много по-леко и от страни (преди беше в средата). Трябва да си поиграя още и ще стане още по-добре.



Междувременно количката обиколи половин Европа и се представи блестящо
Основната промяна която направих обаче беше значително подобряване на спирачките, а именно:
Опред 239мм плътен диск -> 256 мм вентилиран
Отзад барабани -> 226 мм дискове
Спирачна помпа 20 мм -> 22 мм
Какво точно се прави и какви части са нужни съм описал в друга тема (viewtopic.php?f=5&t=350669) но като цяло всичко отзад пасва от Голф 3ка с дискове и отпред също без съпортите на апаратите. Те трябва да са от старо широко или да се използват адаптори. Сменя се и буталото на спирачната помпа за да се усещат по-големите спирачки като предишните по-малки. Задължително се сменят и регулаторите за спирачното усилие към задния мост (3/35 -> 3/15) иначе става страшно!
Не е малко работа но разликата е брутална. В началото без да бяха се напаснали накладките и дисковете спираше по-добре от преди а сега след като вече се сработиха спирачките
Ето малко снимки от процеса на работа
Освежаване на старите апарати


Изчистени готови за боя

и боядисани със сменени гумички

Дойде време старите спирачки да си ходят


Смяна на спирачната помпа

Старото и новото бутало 20 и 22

След като терена беше чист, започна слагането на новичките части


При тази гледка всичките изгубени нерви и изхарчени пари някак започнаха да избледняват и всичко придоби смисъл
Като видя старото дискче и се чудя как въобще е спирала тая кола 


и се получи следното нещо отзад. Има още много да се напасва, но повече след като направя джантите 7,5 J


Тъй като след 120 км/ч в колата трябваше да се разбираме с ръкомахания, реших също така да подобря малко и уплътняването между купето и гюрука. Слагането на допълнителна уплътнителна лента (8мм х 10мм) и настройване на плата на гюрука свърши перфектна работа (Отвиват се болтчетата от втората снимка и се издърпва плата. Доколкото четох трябвало да е 45 градуса ъгъла за да не шуми). На третата снимка се вижда в края - как беше и в средата - как трябва да стане




Междувременно количката обиколи половин Европа и се представи блестящо

Основната промяна която направих обаче беше значително подобряване на спирачките, а именно:
Опред 239мм плътен диск -> 256 мм вентилиран
Отзад барабани -> 226 мм дискове
Спирачна помпа 20 мм -> 22 мм
Какво точно се прави и какви части са нужни съм описал в друга тема (viewtopic.php?f=5&t=350669) но като цяло всичко отзад пасва от Голф 3ка с дискове и отпред също без съпортите на апаратите. Те трябва да са от старо широко или да се използват адаптори. Сменя се и буталото на спирачната помпа за да се усещат по-големите спирачки като предишните по-малки. Задължително се сменят и регулаторите за спирачното усилие към задния мост (3/35 -> 3/15) иначе става страшно!
Не е малко работа но разликата е брутална. В началото без да бяха се напаснали накладките и дисковете спираше по-добре от преди а сега след като вече се сработиха спирачките

Ето малко снимки от процеса на работа

Освежаване на старите апарати



Изчистени готови за боя


и боядисани със сменени гумички


Дойде време старите спирачки да си ходят



Смяна на спирачната помпа


Старото и новото бутало 20 и 22

След като терена беше чист, започна слагането на новичките части



При тази гледка всичките изгубени нерви и изхарчени пари някак започнаха да избледняват и всичко придоби смисъл


Последна промяна от bulr1dr на Пет 05 окт 2012 21:03, променено общо 1 път.
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab
И накрая малко снимки от Европата



















- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Нови Спирачки :)
Просто е чудесен твоя фелсграу. Снимките от Ница са страхотни, гепих няколко за страничката. Търся ти лайстна:)
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Нови Спирачки :)
Уникален автомобил.Класика която трябва да се пази.В началото на лятото и аз се сдобих с такъв автомобил и не съм го спрял цяло лято.Пожелавам ти само хубави и незабравими моменти с кабриолета.
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Нови Спирачки :)
420 написа:Просто е чудесен твоя фелсграу. Снимките от Ница са страхотни, гепих няколко за страничката. Търся ти лайстна:)

sashobas написа:Уникален автомобил.Класика която трябва да се пази.В началото на лятото и аз се сдобих с такъв автомобил и не съм го спрял цяло лято.Пожелавам ти само хубави и незабравими моменти с кабриолета.
Дай да го видим твоя де

Радвам се, че ви кефи колицата:) Карал съм много други коли, но тази, въпреки че вози като каруца и няма почти никакви екстри, ми доставя най-голямо удоволствие


- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Нови Спирачки :)
Може и да си го виждал той си беше софиянче.Имам доста планове за него, сега събирам леко части за проекта.




- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Нови Спирачки :)
Знам го да
Имаше идея да му взимам мотора
Евалата, че го е взел някой цял, уникален е! Джантите къртят
И аз мислех да търся такива, но на моите брони някак не седят според мен.



- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Нови Спирачки :)
bulr1dr написа:Знам го даИмаше идея да му взимам мотора
Евалата, че го е взел някой цял, уникален е! Джантите къртят
И аз мислех да търся такива, но на моите брони някак не седят според мен.
Колега, това не е мойта кола (чиито мотор искаше да вземаш), мойта е мат, макар и цвета да е същата. Иначе поздрави за 1-цата, доста е сполучлива


- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Нови Спирачки :)
wmalevski написа:bulr1dr написа:Знам го даИмаше идея да му взимам мотора
Евалата, че го е взел някой цял, уникален е! Джантите къртят
И аз мислех да търся такива, но на моите брони някак не седят според мен.
Колега, това не е мойта кола (чиито мотор искаше да вземаш), мойта е мат, макар и цвета да е същата. Иначе поздрави за 1-цата, доста е сполучливаВсъщност поздрави за еденицИТЕ
Хах видях, че пише TDI и се усъмних малко... много си приличат значи

- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Нови Спирачки :)
Коледните подаръци от приятелката ми
Едната е вече в бокса 






- 420
- R.I.P. High Roller
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 22:55
- Автомобил: Golf Mk1
- Двигател: DX
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Коледни Подаръци 1:18 :)
Много готин подарък
Само дано не ти се наложи да сменяш лайстната на предното стъкло. 


- onazi
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Пет 27 апр 2012 1:53
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Коледни Подаръци 1:18 :)
Класика в жанра просто 

- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update Коледни Подаръци 1:18 :)
Отдавна не бях се изненадвал така след като разгледам нова тема.
Колата е на Ниво и се радвам,че все по често има такива Фенове.
Надявам се 2013 да не се разминем в Австрия
Колата е на Ниво и се радвам,че все по често има такива Фенове.
Надявам се 2013 да не се разминем в Австрия
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Re: Felsgrau Mk1 Cab Update след боя :)
Да освежа малко темата след зимния застой :) През последните месеци освежих кабриолетчето с някои неща, като основното което направих е да я пребоядисам цялостно. Много се чудех за цвета какво да го правя, но след дълго умуване реших да я оставя така както преди 26 години волфсбургци са я изкарали от завода :) Ето малко снимки от процеса:
Ако някой се чуди защо въобще я боядисах...
:D




следващите няколко снимки ме накараха да се чудя защо не я направих черна, но след като видях крайния резултат не съжалявах :)


малко мат :)



Междувременно колата се сдоби с чисто нови зимни гуми на 14ки AVUS - любимите ми малокалибрени джанти :) Честно казано и с тях доста ми допада, но тъй като RM-ките се подготвят подобаващо за летния сезон, няма как да остана с AVUS-ките :)
Ето няколко снимки (скоро по-добро качество) на крайния резултат :)






Както се вижда от снимките голфарката облече и сутиен :D другата новост е топката на скоростния лост, стария нещо не ме радваше толкова много ...

И те така
Скоро се надявам да завърша и 7,5 инчовите RM-ки малко да се затопли, че да ги сложа и да почва новия сезон 
Ако някой се чуди защо въобще я боядисах...






следващите няколко снимки ме накараха да се чудя защо не я направих черна, но след като видях крайния резултат не съжалявах :)


малко мат :)



Междувременно колата се сдоби с чисто нови зимни гуми на 14ки AVUS - любимите ми малокалибрени джанти :) Честно казано и с тях доста ми допада, но тъй като RM-ките се подготвят подобаващо за летния сезон, няма как да остана с AVUS-ките :)
Ето няколко снимки (скоро по-добро качество) на крайния резултат :)






Както се вижда от снимките голфарката облече и сутиен :D другата новост е топката на скоростния лост, стария нещо не ме радваше толкова много ...

И те така


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта