[quote name='ARAPAH' timestamp='1348826965' post='1088000']
Миналото е история, настоящето е мигновено изживяване а бъдещето е копнеж,вяра и надежда!![]()
Тези които изхождат от сегашна гледна точка им липсва далновидност с една дума са късогледи! Водафон се оттеглят от Макларън 2013 г., Сантандер също, Бенц са основният доставчик на двигател, скоростна кутия и КЕРС за Макларън които вече ще купуват, от 2014 г ( КЕРС отпада но беше най успешен на Бенц) навлизат новите изисквания които ще са новост за всички, но с една разлика, едните ще разработват новостите а другите каквото им дадът.Близкото минало е показателно, водещи отбори затънаха невзрачните изплуваха, но всичко се свежда до ресурса. Кой е с най голям ресурс ? - Мерцедес остават в F1 за още 3г. защото вече имат нещо на което да разчитат и привличането на много добри специалисти не им е трудност. Казвате за Хамилтън че е гледал единствено парите, че кой не ги гледа, точно и там е тънкостта, знае цената си. Макларън иска вечна благодарност от Хамилтън , хм, това не е ли нелоялно пък от тяхна страна, рекламите които правят пилотите са чист приход за фирмата, въпреки всичко подписването на новият договор Хамилтън - Макларън заплатата му става по- малко отколкото на Бътън. Кой спечели титлата с Макларън, Бътън ли ? Че той тук няма да спечели в близко бъдеще освен ако не започнат да се трошат колите на 5/6 пилота едновременно до края на сезона.
Като заключение на Макларън шанса беше тази година и то с Хамилтън но го пропиляха и от 100 % успеваемост им останаха някакви си 40% и главно по вина на отбора, евентуално 2013 г, имат някакъв шанс, но ?????? Претенденти са доста,а от 2014г. шанс едва ли ако не намерят много добър спонсор !
Има доста истина в него или няма!? Какво ще кажете вие по въпроса.
Иначе за дедко и неговите успехи в цифри никой не може а и не бива да каже бъкел дори.