Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
JoKeRa_RP
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот JoKeRa_RP » Пон 01 окт 2012 9:49


Здравейте колеги!!! Преди 15 дена станах горд собственик на МК4 1,9 АХФ 110 шребеца :D Но имам проблем колата няма ускорение след 2000 оборота и ми казаха че най вероятно ми е зацапана геометрията.Но аз свалих клапана и геометрията върви с неземна лекота.Пробвах клапана и той не беше забил.Пак го сложих и му създадох вакум.Геометрията тръгва отива до крайно положение задържам я под вакум, и изведнъж почва геометрията да се връща :shock От там смених маркуча от клапан Н75 до клапана на турбото и пак същия ефект :( Проверих също дали изобщо излиза вакум от Н75 и ИЗЛИЗА :) Въпроса ми е такъв Възможно ли е дали може мембраната на клапана да е спукана и да изпуска от нея и ако е така някой може ли да ми каже от къде да си взема такъв???? Благодаря ви предварително :beer




Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клапан Турбо :(

Мнениеот airjohn » Пон 01 окт 2012 10:38


Това което наричаш клапан е актуатор и мембраната му може да е спукана.Сменя се лесно.Втора ръка е около 50-70 лева.


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Клапан Турбо :(

Мнениеот dmode101 » Пон 01 окт 2012 16:00


Лоста на актуатора не трябва да се връща при задържан вакум. Тествай го пак. Аз купувах от Реал турбо за 160 лв. чисто нов. Може да ги попиташ небрежно за отстъпка, на мен ми свалиха 20 лв.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Клапан Турбо :(

Мнениеот okti_1 » Пон 01 окт 2012 17:01


JoKeRa_RP написа:Здравейте колеги!!! Преди 15 дена станах горд собственик на МК4 1,9 АХФ 110 шребеца :D Но имам проблем колата няма ускорение след 2000 оборота и ми казаха че най вероятно ми е зацапана геометрията.Но аз свалих клапана и геометрията върви с неземна лекота.Пробвах клапана и той не беше забил.Пак го сложих и му създадох вакум.Геометрията тръгва отива до крайно положение задържам я под вакум, и изведнъж почва геометрията да се връща :shock От там смених маркуча от клапан Н75 до клапана на турбото и пак същия ефект :( Проверих също дали изобщо излиза вакум от Н75 и ИЗЛИЗА :) Въпроса ми е такъв Възможно ли е дали може мембраната на клапана да е спукана и да изпуска от нея и ако е така някой може ли да ми каже от къде да си взема такъв???? Благодаря ви предварително :beer

Да,там ти е проблема в мембраната.Мембраната не се сменя отделно,а се сменя целия клапан-актуатора.
При неговата смяна задължителна се центрова геометрията на турбината.


JoKeRa_RP
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот JoKeRa_RP » Вто 02 окт 2012 11:13


Мн благодаря за инфото ама да попитам още нещо.Този актуатор става ли от АФН ??? А и ак си купя чисто нов как се регулира :?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот okti_1 » Вто 02 окт 2012 13:10


Да,ще стане от АФН.
А дали ще купиш нов или втора употреба,значение няма.Пак ще трябва центровка като махнеш стария и сложиш другия клапан,без значение дали е нов или втора употреба.
А относно монтажа на клапана и центровката му,ако няма къде в София да го направят то в Костинброт ще ти свършат услугата.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот hooligan_sk » Вто 02 окт 2012 13:55


JoKeRa_RP написа:Мн благодаря за инфото ама да попитам още нещо.Този актуатор става ли от АФН ??? А и ак си купя чисто нов как се регулира :?


Намери си актуатор и Никси в Герман може да ти нагласи. Най-добре нов, но е ако е втора ръка гледай от надлъжен АФН, те обикновено са здрави въпреки че изглеждат изгнили. При напречните мотори гледат директно към пътя и много често запичат. :да:


JoKeRa_RP
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот JoKeRa_RP » Вто 02 окт 2012 14:04


Благодаря за инфото че си намерих от АФН и ще го взема най вероятно.Втора употреба е 4е за нов няма кинти. А като го взема ще помоля колегата okti_1 да ме опъти за Костинброт.Сега само очаквам "Свети Паралей" :twisted: Ще пиша какво е станало или по скоро какво е развитието.


JoKeRa_RP
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот JoKeRa_RP » Вто 02 окт 2012 14:10


А в някакъв форум четох че има значение от какъв мотор е актуатора.В смисъл дали е от 90/110/116/131/150 или АФН.За АФН-на го разбрах а ако е от дръгите мотори има ли значение??? И от А6 2,5 ТДИ ми дават ама нз дали става :/


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот nasko1978 » Вто 02 окт 2012 14:15


Актуатора става от повечето мотори,които си изброил,но от 2,5ТДИ е по-голям и с по-голям щуцер и не става!Като взимаш клапан гледай да е същият диаметър,че от някои АФН-и е от първите модели,като месингов и с много малък диаметър и не става добре с такъв! :да:


JoKeRa_RP
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот JoKeRa_RP » Нед 07 окт 2012 13:09


Колеги мн благодаря за Инфото.Проблема е отсранен благодарение на Ради от Костинброд.Имате ли подобен проблем да знаете че той е човека!!! МН МН Благодаря!!!


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот nasko1978 » Нед 07 окт 2012 21:32


JoKeRa_RP написа:Колеги мн благодаря за Инфото.Проблема е отсранен благодарение на Ради от Костинброд.Имате ли подобен проблем да знаете че той е човека!!! МН МН Благодаря!!!


Кажи как го отстрани бре колега!Това е по-важното,нали досега ти искаше помощ!?? :beat_butt2


JoKeRa_RP
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот JoKeRa_RP » Пон 08 окт 2012 9:19


Не аз отстраних проблема а Ради :) От мен се искаше колата да е при него.Сменихме клапана регулирахме го и колата тръгна перфектно.Разбрахме се да направим още някой малки подобрения но за тях по на там. :beer


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Клапан Турбо Г4 1,9 АХФ 110

Мнениеот nasko1978 » Пон 08 окт 2012 9:23


:да: :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pink и 32 госта