




JoKeRa_RP написа:Здравейте колеги!!! Преди 15 дена станах горд собственик на МК4 1,9 АХФ 110 шребецаНо имам проблем колата няма ускорение след 2000 оборота и ми казаха че най вероятно ми е зацапана геометрията.Но аз свалих клапана и геометрията върви с неземна лекота.Пробвах клапана и той не беше забил.Пак го сложих и му създадох вакум.Геометрията тръгва отива до крайно положение задържам я под вакум, и изведнъж почва геометрията да се връща
От там смених маркуча от клапан Н75 до клапана на турбото и пак същия ефект
Проверих също дали изобщо излиза вакум от Н75 и ИЗЛИЗА
Въпроса ми е такъв Възможно ли е дали може мембраната на клапана да е спукана и да изпуска от нея и ако е така някой може ли да ми каже от къде да си взема такъв???? Благодаря ви предварително
JoKeRa_RP написа:Мн благодаря за инфото ама да попитам още нещо.Този актуатор става ли от АФН ??? А и ак си купя чисто нов как се регулира
JoKeRa_RP написа:Колеги мн благодаря за Инфото.Проблема е отсранен благодарение на Ради от Костинброд.Имате ли подобен проблем да знаете че той е човека!!! МН МН Благодаря!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: pink и 32 госта