Здравейте колеги, (голф3 АЕЕ, 1,6 75кс,)
Днес загасих колата в студентски град и повече не запали (газ и бензин). Стартера работи. На скорост не пали (с бутане). Подадохме + директно на синия клапан на газовата (да подадем газ директно) пак не пали. Извадихме централния кабел от дистрибуторната капачка и навряхме малко кабелче вътре за да и другия край доближихме до корпуса на двигателя и пробвахме да завъртим - искра няма.
Как да диагностицирам дали ми е заминала бобината или компютъра?
компютър или бобина голф3 - непали (решено)
компютър или бобина голф3 - непали (решено)
Последна промяна от pmidas на Пет 12 окт 2012 18:48, променено общо 1 път.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: компютър или бобина голф3 - непали
Това с малкото кабелече не го разбрах но бобина се проверява като се смени с друга от приятел...защо пък трябва да е компа?
Re: компютър или бобина голф3 - непали
Мерси колега.
Защото бобината на бобината има друг кабел (който идвал от компа) и там при въртене е 0,8V, но колегата който го мери не беше сигурен дали трябва да са 12 или 0,8. И ми каза че може да е бобината или компа
Защото бобината на бобината има друг кабел (който идвал от компа) и там при въртене е 0,8V, но колегата който го мери не беше сигурен дали трябва да са 12 или 0,8. И ми каза че може да е бобината или компа
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: компютър или бобина голф3 - непали
Бобина е....аз същия ден като взех моя голф му изгърмя...какво ли не правих...дърпах го, на 1ва въртях на стартер...на задна...неще и неще...накрая запали...след като паркирах колата и се опитах да го запаля...неще и неще...нова бобина за ГТИ 2е е 89лева...монтажа е лесен 

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: компютър или бобина голф3 - непали
Дали пък не е датчик на Хол?
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: компютър или бобина голф3 - непали
Имобилайзер ? - признаци препалва и веднага изгасва ...
Re: компютър или бобина голф3 - непали
не пали изобщо. След 2 дена живот и здраве ще мога да я тествам тази бобина
- TedoM
- Мнения: 214
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Горубляне
- Контакти:
Re: компютър или бобина голф3 - непали
pedalchobaba написа:Дали пък не е датчик на Хол?
И на мен ми намирисва на този датчик. Като страдал от това то казвам, че най-вероятно ще е датчикна Хол. Прилича по симптомите.
Поздрави

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: компютър или бобина голф3 - непали
тези точно 0,8в. се предполага,че идват от датчика на хол,а не от компа.Това навежда на мисълта,че точно проблема е в комутатора.А понеже той е в бобината....Това е моя логика,не ангажирам с мнението си.Както казах,най-лесния тест е да се прова с друга бобина.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 16 юли 2012 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: компютър или бобина голф3 - непали
Компа не гори ! Има кондензатори в него които горят и се сменят . Личен опит. Без никъква искра - значи бобина !
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: компютър или бобина голф3 - непали
Прегледай тази тема колега преди да тръгнеш и да купуваш части viewtopic.php?f=5&t=343738&start=0
Както го описваш ми прилича на номера от имобилайзер.
Както го описваш ми прилича на номера от имобилайзер.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: компютър или бобина голф3 - непали
Dpop написа:Прегледай тази тема колега преди да тръгнеш и да купуваш части viewtopic.php?f=5&t=343738&start=0
Както го описваш ми прилича на номера от имобилайзер.
Колегата да я закача на Ваг Ком .Веднага излиза грешка, ако е от имобилайзера.
Бобина ще е .На тази възраст масово се наоукват и мрат.
Re: компютър или бобина голф3 - непали
Така днес ще смъкна бобината да я разгледам по отблизо
Видях тази схема която още се опитвам да си я обясня (не съм жичкаджия)

По скоро на тази снимка е интересно на коя клема какво трябва да има като волтаж и кога
"http://www.picvalley. net/v.php?p=u/1329/1480124596.JPG" от тази тема (viewtopic.php?p=1596316)
Видях тази схема която още се опитвам да си я обясня (не съм жичкаджия)
По скоро на тази снимка е интересно на коя клема какво трябва да има като волтаж и кога
"http://www.picvalley. net/v.php?p=u/1329/1480124596.JPG" от тази тема (viewtopic.php?p=1596316)
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: компютър или бобина голф3 - непали
zfa159 написа:1. дали има опорно напрежение на датчика на делкото (+ и маса).
2. като завъртиш да запалиш,дали остава опорното напрежение (може да е сдал багажа клемореда,примерно и да няма захранване,като въртиш) и дали на средния извод имаш импулси (мери се със светодиод,понеже с лампа ще думнеш датШика веднага).
до тук ще разбереш дали в момента,когато тестваш,датчика ти работи.
После минаваш нататък :
3. дали импулсите от датчика стигат до компютъра (мериш съотвения пин,докато въртиш на стартер
4. дали след комп-а имаш импулси - това се мери на куплунга на бобинатана,като там има пак 3 кабела - захранване + (има го при контакт и въртене на стартер) и маса,както и един сигнален кабел от комп-а.Мериш дали го има опорното и дали идват импулсите.Ако ги няма след комп-а,откачи куплунга на компа и този на бобината и тествай дали кабела между двете не е окъсил някъде и да дава постоянна маса или да е окъсил към друг кабел и да има постоянен +.
Предвид,че с това тестваш цялата система,няма как да не разбереш къде се губят нещата.Ако след комп-а ги няма сигналите,може на комп-а да му няма някое захранване,както и самият той да е умрял,трябва да се види
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта