Б3/Б4 преработка на инсталацията за фаровете
- popeye
- Мнения: 1253
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Преработка на инсталацията за фаровете Б3/Б4
моята така я направих, с реле което прекъсва захранването от ключа за фаровете. Копчето седи постоянно включено и не се пипа. Като се даде на контакт габарити, фарове и осветление на таблото светват, докато върти стартера фаровете се гасят както си е по дифолт. На загасен мотор без контакт като дадеш ляв или десен мигач(паркинг светлини) се включват габаритите.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Преработка на инсталацията за фаровете Б3/Б4
Направих го така, като писах- фаровете да светват едва след акто мотора запали, а не при даване на контакт.
На ключа за фаровете съм прекъснал червения и черния със жълто кабел и съм ги въразл един за друг. Захранване им подавам през силово реле, упралявано от 12в от генератор за гасене на лампата в таблото (букса F/03).
Така реализирано, светлини ще има едва след като мотора бъде запален. Да, но НЕ.Ако има необходимост от светлини при изгасен мотор, възможността я има, случайно я открих.
при изгасен мотор при подаване на мигач святка ляв или десен габарит. И в моя случай е така, ако ключа за фаровете ми е изключен. Ако обаче включа "габарити" от ключа, ми святкат габаритите заедно със осветелнието в купето, ако светна "фарове" тръгват и фаровете.. Колата може да свети на фарове, без дори да има ключ вътре, което оригинално няма как да стане.
Същото упражение го правих на бус Т4, инсталацията му е еднаква- резултата е абсолютно същия.
На ключа за фаровете съм прекъснал червения и черния със жълто кабел и съм ги въразл един за друг. Захранване им подавам през силово реле, упралявано от 12в от генератор за гасене на лампата в таблото (букса F/03).
Така реализирано, светлини ще има едва след като мотора бъде запален. Да, но НЕ.Ако има необходимост от светлини при изгасен мотор, възможността я има, случайно я открих.
при изгасен мотор при подаване на мигач святка ляв или десен габарит. И в моя случай е така, ако ключа за фаровете ми е изключен. Ако обаче включа "габарити" от ключа, ми святкат габаритите заедно със осветелнието в купето, ако светна "фарове" тръгват и фаровете.. Колата може да свети на фарове, без дори да има ключ вътре, което оригинално няма как да стане.
Същото упражение го правих на бус Т4, инсталацията му е еднаква- резултата е абсолютно същия.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Б3/Б4 преработка на инсталацията за фаровете
Ами ти дефакто си шунтирал постоянния плюс към ключа на фаровете. Така става доста "омазано".
Не ти ли направи впечатление, че единия е 2,5кв.мм., а другия 4 кв.мм.?
Не ти ли направи впечатление, че единия е 2,5кв.мм., а другия 4 кв.мм.?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Б3/Б4 преработка на инсталацията за фаровете
dispatch написа:... дефакто си шунтирал постоянния плюс към ключа на фаровете...
Не ти ли направи впечатление, че единия е 2,5кв.мм., а другия 4 кв.мм.?
Е и? Довърши си мисълта.
Мислиш ли че незнам какво съм прекъснал?!
Дефакто не е така!
Прекъснал съм и постоянния плюс, както и плюса от "на конткакт" (реално е в режим АСС, както и да е)
Даже посочих и цветовете на кабелите. Двата кабела съм ги вързал заедно, като се захранват през силовото реле, което споменах. Използвал съм достатъчно дебел кабел за захранване на релето
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3/Б4 преработка на инсталацията за фаровете
Значи не се е получила първоначалната идея,не може да се оставят фаровете постоянно включени?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Б3/Б4 преработка на инсталацията за фаровете
Напротив, всичко е така както е замислено
включваш фаровете от ключа веднъж и не пипаш повече. Фарове имаш само когато мотора работи.
ако обаче си загасил мотора, ключа за фаровете е включен и лоста за мигачите ти е включен(без значение ляв или десен мигач), ще светят фаровете (къси/дълги)
ако ключа е на габарит, пак при включен мигач, ще светят габарити, заедно с осветелението вътре
ако не си дал мигач, не свети нищо, независимо от това дали е включен ключа за фаровете.
ако ключа за фаровете не е включен, а дадеш мигач- колата си минава само на ляв или десен габарит , както си е по принцип, без осветление вътре.
Идеята е, че ако някога ти се наложи да оставиш колата на габарит, без да е необходимо да е запалена- има начин
включваш фаровете от ключа веднъж и не пипаш повече. Фарове имаш само когато мотора работи.
ако обаче си загасил мотора, ключа за фаровете е включен и лоста за мигачите ти е включен(без значение ляв или десен мигач), ще светят фаровете (къси/дълги)
ако ключа е на габарит, пак при включен мигач, ще светят габарити, заедно с осветелението вътре
ако не си дал мигач, не свети нищо, независимо от това дали е включен ключа за фаровете.
ако ключа за фаровете не е включен, а дадеш мигач- колата си минава само на ляв или десен габарит , както си е по принцип, без осветление вътре.
Идеята е, че ако някога ти се наложи да оставиш колата на габарит, без да е необходимо да е запалена- има начин

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта