Губи се охладителна течност, няма видим теч ....
Губи се охладителна течност, няма видим теч ....
На около 300км , доливам 100-150 гр антифриз. Нямам видимо теч. Бихте ли ми казали ,какво пиле ме е ухапало ? Предварително МЕРСИ !
- slavi tsvetkov
- Мнения: 936
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2023 VW TIGUAN ELEGANCE
- Двигател: 2023
- Местоположение: Harlow, UK
- Контакти:
Оглеждам го -,, двигателя'', всеки ден откакто открих проблема....минал съм над 3000км.Съпругата не съм оглеждал така
....Посъветваха ме да го оставя да работи когато е загрят и да гледам някъде да няма изпарения.Течноста е нагрята и е под налягане,двигателя е горещ и да не би ,като сълзи да се изпарява. Гледах и пак нищо:(

- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
И на мен беше така преди около 2 години. Чудих се и се въртях като обран еврейн докато в един момент не свалих едно от гумените съединения...
От долу то беше цялото напукано и само когато системата е под налягане и се разширява охладителната течност бавно се е изпарявала от там. На работещ двигател не можеше да се забележи.
Та съвета ми е - провери си гумените съединения за напуквания.
От долу то беше цялото напукано и само когато системата е под налягане и се разширява охладителната течност бавно се е изпарявала от там. На работещ двигател не можеше да се забележи.
Та съвета ми е - провери си гумените съединения за напуквания.
Посетих фирмения сервиз на ,,Фолксваген "....,,изгорях'' и аз като гарнитурата на главата...Точните ми сиптоми на двигателя , за колеги ,които може да имат моя проблем.Бял пушек и конденз - на 30-40 см зад гърнето ,докато загрее, загуба на охл. течност , в студ - пали на 2-3 цилиндъра, при мен се случи на 2 пъти , не постоянно---гарнитура -65лв , шлайф-28лв и към -100лв работа в фирмения сервиз.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта