Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот morfei1 » Вто 09 окт 2012 8:43


Докато бях със старата синхронизация на 2.2, при загрял мотор варираше до 3.3.

Според мен не беше нормално, първо синхронизациятата, второ границите в които варира, но си карах по този начин, колата си вървеше.

Сега с новия вал е на 0, като варира до -0.6, което според мен е вече нормално.




Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот FELIPE » Вто 09 окт 2012 11:40


Моята синхронизация варира от -0.6 до -1.1,в събота бая и се бях заканил да я правя, но ми мина,ама трябва да я правя де,имам някакво притрисане в диапазона 50-70 градуса,което мисля,че ще се оправи с промяна на ъгъла,май това 0,4 моментен разход не влияе добре на мотора.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот basata-user » Пет 19 окт 2012 17:51


днес и моята я докарах от 0.0 до -0.6 :) осееща се че на колата и е по леко изчезна и гадната миризма на не изгоряла нафта :wink:


geraka
Мнения: 191
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот geraka » Съб 20 окт 2012 17:55


Ето един лог и от мен.

Колата е Ауди А3 TDI131 ASZ с 6 скорости и с чип и махнат катализатор.

С нафта от Ромпетрол и добавка на Xenum за горивото.

Колата е минала следните процедури скоро:

1.Механично чистене на всмукателния колектор преди около 20000км


2. Чистене на дюзите по химичен път - с изгаряне директно на препарат.
3. Чистене на всмукателния тракт - колектор, клапани... по химичен път - отново със специален препарат, който се впръсква директно в смукателния колектор. Процедурата отне около 2 часа.
4. Чистене не изпускателния тракт - колектор, турбина, испускателна система - отново по химичен път, чрез препарат който се слага в резервоара.

Всичките тези процедури са правени преди около 2000км, като лично за мен имаше доста голям ефект в поведението на колата.

Та ако може някакъв коментар на Лог файла, понеже не ми е ясно дали са в нормите нещата?
Прикачени файлове
gg.xls
(25.5 KиБ) Свален 400 пъти


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот kossis » Сря 07 ное 2012 9:51


Колеги имам няколко въпроса по одношение на тия реглажи за АВФ мотор.

Първо ЕГР клапана, понеже го бях изключил още веднага от вакуума и когато взех кабела ме домързя да го включа и да променя цифрите както го пише по книгите- с подаване на газ и загряла кола и тнт. А само промених цифрите на 33768, та какво се е получило за компера и колата и дали има проблем от това ?

Второ ми е интересно къде в вага виждате разхода на место, щото на 1, 4, 13 канал не се вижда това.
Моя разход е по висок около 1 литър за час до 0.9 е падал без клима, това какво ще рече ?
Съответно ми направи впечатление че на 1 канал влизах за малко от ония дни, разхода на инжектираното количество е около 0.7 по спомен.

Освен настройката на разпределителния вал има ли софтуерни настройки по другите стойности на Цилиндрите и тнт ?
В каква посока е в + и кога в - при мене настройката на разпределителния вал, щото моя мотор е напречен.
До колкото разбирам е добре тоя ъгъл да е от 0 до 0.5 за пасатите.

На тия три канала как се прави диагностиката в двигение или на место, щото гледам оборотите не се менят а са 903 по вашите логове.

Кажете мога ли да намаля количеството на впръскано гориво на место и разхода за час и това ще намали ли изобщо разхода на колата ?
Колата върви добре и добре харчи!


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот basata-user » Сря 07 ное 2012 18:30


В каква посока е в + и кога в - при мене настройката на разпределителния вал, щото моя мотор е напречен.

като застанеш пред мотора - наляво + надясно :wink:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот FELIPE » Сря 07 ное 2012 19:14


kossis ако погледнеш малко по-нагоре в раздела ще видиш стикната тема "FAQ - често задавани въпроси свързaни с дизеловите мотори" и един мой пост,та според него разхода се вижда на 15 канал :D ,при тези стойности на ЕГР,които си дал компира :D никога няма да отвори клапана и какво ще стане,ами нищо,малко по-бавно ще загрява и малко повече ще гори,ако е изправен ЕGR според мен по-добре да работи,защото има връзка и с дебитомера и с турбото,имаше една много хубава статия на Brezel по въпроса ето я :D (не знам дали са разрешени тези връзки,ако "не" се извинявам).
Mного е възможно при теб да има разлики,както в това,какво показва Vag Com така и в самите стойности които показва,сам виждаш че в темата се дискутира основно,напречен двигател помпа дюза ASZ(и AJM на basata).


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот kossis » Чет 08 ное 2012 9:33


Мерси колеги. :beer

Снощи си поиграх с вага и сам видях че 15 е канала за моментния разход.
Тая тема за ЕГР съм я чел, но тя не отговаря на моите свободни съчинения по темата.

Филипе може да съм ти малко досаден, ама форома нали е за това. Иначе отивам на майстор и ми взима едни овеселителни левове и проблема си ми виси над главата пак (та и моя майстор, не му ли кажа какво искам ...) :!:
А дали е напреко или надълго се е 1.9 ТДИ кошник, са да си пускам тема специално за моя мотор ли ?
А и един колега ме насочи към тая тема след като питах за настройките ! Айде да не се препращаме като майсторите и бюрократите- отидете там и там..... :mrgreen: :да: Се нещо и от мене може да научите, макар че съм зелен в тая техника :roll:

Та по темата направих снощи логове, обаче мотора беше изтинал и не можа да вдигне повече от 55 градуса за 25 минути. Центровката е ок- Браво на моя майстор :applause: - каза че и совалка да кацне щял да я управи, не му вервам :Mr Green Fun !
Не ми хатесва 2 цилиндър как пълни и като позагря 55 С се вдигна много цифрата 2.9, а преди това беше 1.5. Компресията ли пада, дюзата ли е кофти ?
Количеството инжектирано също е височко 7.7 - 8.
Довечера като се пребера че тествам докъто е топъл мотора за по вярно.
Ето и логовете - първия е до 50 С, а втория 55 С

Има някой разлики в исканите градуси на инжекторното времетраене и другите.

http://dox.bg/files/dw?a=94724c3582
http://dox.bg/files/dw?a=94a1d1336f

А този е на 3, 10, 11 канали
http://dox.bg/files/dw?a=50c640ce00

Какво точно значат тия стойности на цилиндрите с + и - ( прегледах FAQ това което си постнал там Филипе :да: и пише допустимо отклонение впръскано гориво) ?

Също ми е интересно за ниските обороти, моите са доста ниски но са в допуска и колата работи добре, много малко тресе мотора незабележимо.
Та не видях мога ли и от каде да ги вдигна малко ?

Майче за надлъжен мотор тия са оборотите - 820, а за напречен - 903 :?: :да:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5.

Мнениеот aradovanov » Пет 06 юни 2014 15:04


Да повдигна малко темата.
Имам едно притрисане в точно определен темп. диапазон, преди да загрее на 90 градуса. Колата е Г4 АСЗ.

Прави ми впечатление ниско количество впръскано гориво, и синхронизацията е 1.1

Прилагам лог файл на 01,04 и 13 канал.
Моля за мнения, дали е от синхронизацията или има друг проблем?
LOG-01-001-004-013.rar
(1.59 KиБ) Свален 276 пъти



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта