Докато бях със старата синхронизация на 2.2, при загрял мотор варираше до 3.3.
Според мен не беше нормално, първо синхронизациятата, второ границите в които варира, но си карах по този начин, колата си вървеше.
Сега с новия вал е на 0, като варира до -0.6, което според мен е вече нормално.
Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Моята синхронизация варира от -0.6 до -1.1,в събота бая и се бях заканил да я правя, но ми мина,ама трябва да я правя де,имам някакво притрисане в диапазона 50-70 градуса,което мисля,че ще се оправи с промяна на ъгъла,май това 0,4 моментен разход не влияе добре на мотора.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
днес и моята я докарах от 0.0 до -0.6
осееща се че на колата и е по леко изчезна и гадната миризма на не изгоряла нафта 


Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Ето един лог и от мен.
Колата е Ауди А3 TDI131 ASZ с 6 скорости и с чип и махнат катализатор.
С нафта от Ромпетрол и добавка на Xenum за горивото.
Колата е минала следните процедури скоро:
1.Механично чистене на всмукателния колектор преди около 20000км
2. Чистене на дюзите по химичен път - с изгаряне директно на препарат.
3. Чистене на всмукателния тракт - колектор, клапани... по химичен път - отново със специален препарат, който се впръсква директно в смукателния колектор. Процедурата отне около 2 часа.
4. Чистене не изпускателния тракт - колектор, турбина, испускателна система - отново по химичен път, чрез препарат който се слага в резервоара.
Всичките тези процедури са правени преди около 2000км, като лично за мен имаше доста голям ефект в поведението на колата.
Та ако може някакъв коментар на Лог файла, понеже не ми е ясно дали са в нормите нещата?
Колата е Ауди А3 TDI131 ASZ с 6 скорости и с чип и махнат катализатор.
С нафта от Ромпетрол и добавка на Xenum за горивото.
Колата е минала следните процедури скоро:
1.Механично чистене на всмукателния колектор преди около 20000км
2. Чистене на дюзите по химичен път - с изгаряне директно на препарат.
3. Чистене на всмукателния тракт - колектор, клапани... по химичен път - отново със специален препарат, който се впръсква директно в смукателния колектор. Процедурата отне около 2 часа.
4. Чистене не изпускателния тракт - колектор, турбина, испускателна система - отново по химичен път, чрез препарат който се слага в резервоара.
Всичките тези процедури са правени преди около 2000км, като лично за мен имаше доста голям ефект в поведението на колата.
Та ако може някакъв коментар на Лог файла, понеже не ми е ясно дали са в нормите нещата?
- Прикачени файлове
-
- gg.xls
- (25.5 KиБ) Свален 400 пъти
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Колеги имам няколко въпроса по одношение на тия реглажи за АВФ мотор.
Първо ЕГР клапана, понеже го бях изключил още веднага от вакуума и когато взех кабела ме домързя да го включа и да променя цифрите както го пише по книгите- с подаване на газ и загряла кола и тнт. А само промених цифрите на 33768, та какво се е получило за компера и колата и дали има проблем от това ?
Второ ми е интересно къде в вага виждате разхода на место, щото на 1, 4, 13 канал не се вижда това.
Моя разход е по висок около 1 литър за час до 0.9 е падал без клима, това какво ще рече ?
Съответно ми направи впечатление че на 1 канал влизах за малко от ония дни, разхода на инжектираното количество е около 0.7 по спомен.
Освен настройката на разпределителния вал има ли софтуерни настройки по другите стойности на Цилиндрите и тнт ?
В каква посока е в + и кога в - при мене настройката на разпределителния вал, щото моя мотор е напречен.
До колкото разбирам е добре тоя ъгъл да е от 0 до 0.5 за пасатите.
На тия три канала как се прави диагностиката в двигение или на место, щото гледам оборотите не се менят а са 903 по вашите логове.
Кажете мога ли да намаля количеството на впръскано гориво на место и разхода за час и това ще намали ли изобщо разхода на колата ?
Колата върви добре и добре харчи!
Първо ЕГР клапана, понеже го бях изключил още веднага от вакуума и когато взех кабела ме домързя да го включа и да променя цифрите както го пише по книгите- с подаване на газ и загряла кола и тнт. А само промених цифрите на 33768, та какво се е получило за компера и колата и дали има проблем от това ?
Второ ми е интересно къде в вага виждате разхода на место, щото на 1, 4, 13 канал не се вижда това.
Моя разход е по висок около 1 литър за час до 0.9 е падал без клима, това какво ще рече ?
Съответно ми направи впечатление че на 1 канал влизах за малко от ония дни, разхода на инжектираното количество е около 0.7 по спомен.
Освен настройката на разпределителния вал има ли софтуерни настройки по другите стойности на Цилиндрите и тнт ?
В каква посока е в + и кога в - при мене настройката на разпределителния вал, щото моя мотор е напречен.
До колкото разбирам е добре тоя ъгъл да е от 0 до 0.5 за пасатите.
На тия три канала как се прави диагностиката в двигение или на место, щото гледам оборотите не се менят а са 903 по вашите логове.
Кажете мога ли да намаля количеството на впръскано гориво на место и разхода за час и това ще намали ли изобщо разхода на колата ?
Колата върви добре и добре харчи!
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
В каква посока е в + и кога в - при мене настройката на разпределителния вал, щото моя мотор е напречен.
като застанеш пред мотора - наляво + надясно
като застанеш пред мотора - наляво + надясно

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
kossis ако погледнеш малко по-нагоре в раздела ще видиш стикната тема "FAQ - често задавани въпроси свързaни с дизеловите мотори" и един мой пост,та според него разхода се вижда на 15 канал
,при тези стойности на ЕГР,които си дал компира
никога няма да отвори клапана и какво ще стане,ами нищо,малко по-бавно ще загрява и малко повече ще гори,ако е изправен ЕGR според мен по-добре да работи,защото има връзка и с дебитомера и с турбото,имаше една много хубава статия на Brezel по въпроса ето я
(не знам дали са разрешени тези връзки,ако "не" се извинявам).
Mного е възможно при теб да има разлики,както в това,какво показва Vag Com така и в самите стойности които показва,сам виждаш че в темата се дискутира основно,напречен двигател помпа дюза ASZ(и AJM на basata).



Mного е възможно при теб да има разлики,както в това,какво показва Vag Com така и в самите стойности които показва,сам виждаш че в темата се дискутира основно,напречен двигател помпа дюза ASZ(и AJM на basata).
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Мерси колеги.
Снощи си поиграх с вага и сам видях че 15 е канала за моментния разход.
Тая тема за ЕГР съм я чел, но тя не отговаря на моите свободни съчинения по темата.
Филипе може да съм ти малко досаден, ама форома нали е за това. Иначе отивам на майстор и ми взима едни овеселителни левове и проблема си ми виси над главата пак (та и моя майстор, не му ли кажа какво искам ...)
А дали е напреко или надълго се е 1.9 ТДИ кошник, са да си пускам тема специално за моя мотор ли ?
А и един колега ме насочи към тая тема след като питах за настройките ! Айде да не се препращаме като майсторите и бюрократите- отидете там и там.....
Се нещо и от мене може да научите, макар че съм зелен в тая техника
Та по темата направих снощи логове, обаче мотора беше изтинал и не можа да вдигне повече от 55 градуса за 25 минути. Центровката е ок- Браво на моя майстор
- каза че и совалка да кацне щял да я управи, не му вервам
!
Не ми хатесва 2 цилиндър как пълни и като позагря 55 С се вдигна много цифрата 2.9, а преди това беше 1.5. Компресията ли пада, дюзата ли е кофти ?
Количеството инжектирано също е височко 7.7 - 8.
Довечера като се пребера че тествам докъто е топъл мотора за по вярно.
Ето и логовете - първия е до 50 С, а втория 55 С
Има някой разлики в исканите градуси на инжекторното времетраене и другите.
http://dox.bg/files/dw?a=94724c3582
http://dox.bg/files/dw?a=94a1d1336f
А този е на 3, 10, 11 канали
http://dox.bg/files/dw?a=50c640ce00
Какво точно значат тия стойности на цилиндрите с + и - ( прегледах FAQ това което си постнал там Филипе
и пише допустимо отклонение впръскано гориво) ?
Също ми е интересно за ниските обороти, моите са доста ниски но са в допуска и колата работи добре, много малко тресе мотора незабележимо.
Та не видях мога ли и от каде да ги вдигна малко ?
Майче за надлъжен мотор тия са оборотите - 820, а за напречен - 903


Снощи си поиграх с вага и сам видях че 15 е канала за моментния разход.
Тая тема за ЕГР съм я чел, но тя не отговаря на моите свободни съчинения по темата.
Филипе може да съм ти малко досаден, ама форома нали е за това. Иначе отивам на майстор и ми взима едни овеселителни левове и проблема си ми виси над главата пак (та и моя майстор, не му ли кажа какво искам ...)

А дали е напреко или надълго се е 1.9 ТДИ кошник, са да си пускам тема специално за моя мотор ли ?
А и един колега ме насочи към тая тема след като питах за настройките ! Айде да не се препращаме като майсторите и бюрократите- отидете там и там.....



Та по темата направих снощи логове, обаче мотора беше изтинал и не можа да вдигне повече от 55 градуса за 25 минути. Центровката е ок- Браво на моя майстор


Не ми хатесва 2 цилиндър как пълни и като позагря 55 С се вдигна много цифрата 2.9, а преди това беше 1.5. Компресията ли пада, дюзата ли е кофти ?
Количеството инжектирано също е височко 7.7 - 8.
Довечера като се пребера че тествам докъто е топъл мотора за по вярно.
Ето и логовете - първия е до 50 С, а втория 55 С
Има някой разлики в исканите градуси на инжекторното времетраене и другите.
http://dox.bg/files/dw?a=94724c3582
http://dox.bg/files/dw?a=94a1d1336f
А този е на 3, 10, 11 канали
http://dox.bg/files/dw?a=50c640ce00
Какво точно значат тия стойности на цилиндрите с + и - ( прегледах FAQ това което си постнал там Филипе

Също ми е интересно за ниските обороти, моите са доста ниски но са в допуска и колата работи добре, много малко тресе мотора незабележимо.
Та не видях мога ли и от каде да ги вдигна малко ?
Майче за надлъжен мотор тия са оборотите - 820, а за напречен - 903


- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5.
Да повдигна малко темата.
Имам едно притрисане в точно определен темп. диапазон, преди да загрее на 90 градуса. Колата е Г4 АСЗ.
Прави ми впечатление ниско количество впръскано гориво, и синхронизацията е 1.1
Прилагам лог файл на 01,04 и 13 канал.
Моля за мнения, дали е от синхронизацията или има друг проблем?
Имам едно притрисане в точно определен темп. диапазон, преди да загрее на 90 градуса. Колата е Г4 АСЗ.
Прави ми впечатление ниско количество впръскано гориво, и синхронизацията е 1.1
Прилагам лог файл на 01,04 и 13 канал.
Моля за мнения, дали е от синхронизацията или има друг проблем?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта