Ето и как се сдобих с него, бях се насочил към хонда сивик 5ген, и почти бях събрал парите и щях да пътувам до София, за оглед на 2 такива хонди. Ако не се бъркам на 27.12.10 ми звънна телефона и един познат ми каза, че негов приятел има голф 2 за продаване г/д за без пари. Ходенето до София се отложи и на 30.12.10 отидох да видя голфа, още преди да съм огледал си казах тва е колата. За млад шофьор като мен и за първа кола е перфектна.
Ето една снимка когато бях да я гледам
Мотора е 1.8-90 магарета на газ, карбуратор pierburg 2e2, на външен вид запазен, без никакви екстри , без сериозни удари, малко ръждичка тук там, изтърбушена шоф. седалка, с джанти 15" от сеат ибиза с гуми 205/60
, спортни педали, с прекарани кабели за музика и с проблемен съединител. След това голфа отиде при един познат, за да види какъв е проблема със съединителя (така и не разбрах какво му беше Два дни по късно си купих CD JVC понеже си нямаше, отзад беше с колони pionner, отпред с някви измислени, като цяло нищо сериозно, но ме устройваше.




Тук се вижда ръждата по задницата, грозното гърне и изолирбанда на багажника под който имаше дупка

Беше наложително 3-та врата да се смени, почнах пак да прегледжам обявите и си харесах една от колегата GAZARA заедно с прозореца, механизма за чистачката и оригиналния спойлер/сенник, разбрахме се за място и час, да я видя. Вратата беше без точица ръжда и без забележки, освен по боята, но така или иначе ще се боядисва. Изтърка се старата боя, понеже не ми се занимаваше с бояджии реших да я пръскам със спрей (голяма грешка), оправих вратата, монтирахме я на колата и оправихме кабелите който се бяха прекъснали в гофрето и вече имах осветление на номера . Но реших да продължа с да се заигравам със спрея
махнах ебмлемите отзад, а дупката на VW емблемата реших да я запълна с кит (уж временно)
. Като за първи път хареса ми как стана пък и пооправихме малко забележките 
След това последва един стикер... но не форумен

И .. първия VW събор за мен и колата, който беше на писта Дракон










Звънах веднага на колегата и му казах за какво става въпрос, и ми каза, че е била здрава.. както и да е реших, че нямам избор освен да го отворя, така и стана залепих стрелката и реших да направя стрелките червени, понеже лампичката на часовника беше изгоряла смених и нея 





















Та се реших да карам пък квото стане. Наредих се на старта срещу пасат б3.. тръгхнаме, направихме 3те обиколки и неочаквано за мен завърших първи
което беше голяма радост за мен 







, нищо сериозно, но само излишни разходи, двете десни вежди бяха посмачкани и джантата беше крива, до колкова, че и за задна не ставаше, но нямах избор друг избор, намерих си преден калник и го смених, китна се където имаше нужда, изтърка се и айде за боя 
, като се върнах реших, че няма да се кара с тази джанта, а да търся само 1 нямаше смисъл също и нови гуми исках да взема. Реших, че е по добре да дам повече пари, но да си взема лети джанти 15" с гуми, след 2-3 дни търсене си харесах едни fondmetal, още на другия ден исках да ходя да ги взимам, но момчето беше заето и го отложихме. Разбрахме се след 2 дни да отида да ги видя и се прибрах с нови джанти с 3 здрави гуми
, за да мога да сложа джантите.




























