Здравейте,
Искам да попитам колко харчи Passat 4 1.9 TDI (дюза-помпа) червено DI 116 к-с?
Passat4 1.9 TDI
- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
Passat4 1.9 TDI
Последна промяна от evgbg на Пон 06 ное 2006 19:35, променено общо 1 път.
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Доколкото знам, Пасат 4 /Б4/ няма помпа-дюза /червено DI/ ! Има на Б5. Разхода е много разтегливо понятие - кой кара, как кара, къде кара, дори и с какв нафта. По принцип гори по-малко от този с конвенционална помпа.
Технически данни :
двигател градско-извън-тотал
85 kW /115 к.с./ 7.0 - 4.3 - 5.3
81 kW /110 к.с./ 7.1 - 4.3 - 5.3
66 kW /90 к.с./ 7.0 - 4.3 - 5.3
Данните са от книжката, която е с колата, и се отнасят за седан, ръчна скоростна кутия, и не 4-Motion.
Моите впечатления :
Двигателя с помпа-дюза е по-еластичен, и прави колата "изтребител" - предразполага към повече ръчкане, но при нормално каране може да даде икономия. Още повече че май някои коли с помпа-дюза /но не знам за кой точно двигател/ има 6-скоростни ръчни кутии - ясно е къде е икономията. Друг въпрос е, че моята /90 коня/ я имам от година и половина, а още не мога да я карам съвсем икономично. Би могло да помогне наличието на бордкомпютър /моята няма/, и темпомат /"автопилот"/ - също го нямам, но има начини да се сложи.
Технически данни :
двигател градско-извън-тотал
85 kW /115 к.с./ 7.0 - 4.3 - 5.3
81 kW /110 к.с./ 7.1 - 4.3 - 5.3
66 kW /90 к.с./ 7.0 - 4.3 - 5.3
Данните са от книжката, която е с колата, и се отнасят за седан, ръчна скоростна кутия, и не 4-Motion.
Моите впечатления :
Двигателя с помпа-дюза е по-еластичен, и прави колата "изтребител" - предразполага към повече ръчкане, но при нормално каране може да даде икономия. Още повече че май някои коли с помпа-дюза /но не знам за кой точно двигател/ има 6-скоростни ръчни кутии - ясно е къде е икономията. Друг въпрос е, че моята /90 коня/ я имам от година и половина, а още не мога да я карам съвсем икономично. Би могло да помогне наличието на бордкомпютър /моята няма/, и темпомат /"автопилот"/ - също го нямам, но има начини да се сложи.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Имайте предвид ,че разхода по книжката е по определен стандарт и е при 90на 4та и на 5та и градско и служи да се сравняват различни марки автомобили.Пасат ПД едва ли ще го караш с 90
,а като влезнеш в Софииските задръствания не е като симулация на градско на полигон.За сметка на това обаче ако караш в ненатоварено движение и намаляш отрано можеш да направиш по нисак от този на книжката.

- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat4 1.9 TDI
evgbg написа:Здравейте,
Искам да попитам колко харчи Passat 4 1.9 TDI (дюза-помпа) червено DI 116 к-с?
Определено Passat 4 с такъв двигател няма което не пречи да има такава лепенка отзад

- Popeto_89
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в колата
този пасат за който ти питаш е Б5-Като този на снимката!А следващия модел е 5.5 фейслифт!
ето ти доказателство http://www.visi.com/~bhjelt/history.html



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта