Жоре, колата иска 2450, а дава 2670. На купра лога иска 2550 и дава 2600, усещаш ли къде е разликата? Повярвай ми с тея 2мг не можеш да изкараш 23к.с и 50нм

, друг е въпроса ако приемем, че е възможно, какво се случва със стоков демпфер на 405нм. Всичко не се свежда само до гориво и до надув, въпреки че всичко почва с горивото. И въобще тея два 2мг не могат да се разглеждат като някаква твърда константна. Има надув, управление на надува, лимит на надува, начало на впръскване в различните температури на мотора, дължина на впръскване, лимитери и т.н.т. Накрая всчко това трябва да е настроено в синхрон спрямо частите на колата. Както казах, аз не познавам формулите и начина на изчисление за всички тези неща, а ти

?
Ако обърна внимание първия лог, почва от 2400оборота.... това е последния лог който направих на колата с този софтуер и просто не исках да я тормозя, беше ми достатъчно да видя, че колата пак надува до 2670бара. Като се тръгне от 1800оборота, нещата са още по грозни.
И с Купренския софт има много лек пренадув, който според мен е в рамките на нормалното 1-во защото все пак колата ми не е с турбина 1749VB, а е с 1749VA. 2-ро защото колата ми не е с голям челен кулер, а е с малкия в калника.
Факт е че на лога на Купрата дори и да има пренадув, налягането се контролира и влиза в рамките на нормалното искано.
Факт е че в карта на буст лимит по атмосферно налягане имаше нередности. Факт е че в картата за управление на Н75, геометрията беше настроена да разтоварва по-късно. Факт е също, че съм сравнил софта и с друг подобен и открих същите нередности в буст лимит картата по атмосферно нялягане, факт е че същата тази кола се движише обаче със стоковите настройки на Н75 и пренадуваше по-малко от моята. Факт е че около мен има още една такава кола със същия пренадув, но нея още не са я гледали.
От всичко това, аз, с малките познания, които имам в тази област, стигам до следното заключение:
Висок лимит по атмосферно+късно разтоварваща геометрия+повече гориво=кофти пренадув (ако го съчетаем и с ниско атмосферно налягане , нещата стават страховити) защото цената на нова турбина струва 1870лв. а вероятността да изпляска е твърде голяма.
другата кола
Висок лимит по атмосферно+нормално разтоварваща геометрия+повече гориво=по-малко пренадув спрямо моята
същата тази кола...
С нормално настроена карта за буст лимит по атмосферно спрямо исканото налягане от таргет буст картата+нормално разтоварваща геометрия+същото количество гориво 61мг 395нм/167кс = пренадув от 0.050бара. или Кола която правише 2.50~2.62 при искано 2.45, сега прави 2.50 и нормализира налягането до 2.45бара
Кажете ми какво се случва с колата ми при 600мбара атмосферно налягане, буст лимит на 2600бара, и палав шофьор, който е заварил педала на газта и иска в този момент 61мг..... overrevving на турбината на реални 2бара за 1749VA, ако успее да ги направи и не изпуши преди това бял пушек, усещайки неприятния мирис на изгоряло масло

?
Факт е че преди 3.5 години ти беше човека който ми флашна колата, а и останалите 2 за които споменавам със същия проблем. Факт е че преди три години бях при теб и се мъчихме да оправим проблема и свалихме сервизния режим и разтоварихме Н75, а всъщност сме свалихме буст лимита по атмосферно от 2600 на 2557, в целия диапазон на обороти от 600-1100бара, което е различно от това кога колата влиза в авариен режим от overboost. Геометрията реално вместо да сме я разтоварили, сме я затворили още повече. Заключението до което стигнахме тогава беше фалшив Н75, и не добре регулиран актуатор. Колата все още е със същия н75, който тогава беше чисто нов, а вече е и с чисто ново турбо, което пренадуваше по същия начин както старото, което предаде богу дух миналото лято на тунелите на магистралата със 160 - 170км, защо... защото там атмосферното налягане е различно от обичайното 1бар.
Факт е че с този софтуер, който ти тогава ми сложи колата вървеше много и съм изминал 125000км.
Факт е, че преди седмица говорих с Богомил и той веднага оказа съдействие и вече буст лимит картата по атмосферно е нормална спрямо таргет буст, също така н75 картата е с по-разтоварени настойки, които са близки до оригиналните.
-Казвам твоят софтуер, защото аз дойдох при теб, ти инсталира софта на колата съответно аз платих на теб, съответно и останалите приятели, които съм довел при теб. Дали софтуера е на Богомил, на Келеша, на Маднес или на някой хоум мейд тунер мада фака, нямам идея.
-При първата корекция на софтуера ти префлашна колата, и ми каза какви промени са направени. Кой е правил настройките по колата нямам идея, но явно не е разбирал достатъчно нито при първоначалната инсталация, нито при първата корекция... тази корекция беше направена безплатно от теб.
-При втората корекция говорих дирекно с Богомил. Направи корекциите и ми върна сфтуера обратно - безплатно. Убеден съм че по този начин колата ми няма да пренадува. Не съм изпробвал корегирания софтуер от него, но съм го сравнил обстойно както с оригиналния, така и с този който ти ми беше инсталирал последно, просто защото междувременно си измислих нещо, което според мен е по-добро, поне за мен. А дали съм бил прав, времето и изминатите километри ще покажат.
Както виждате, никой не съм упрекнал в нищо и говоря с факти, мога и нагледно с картинки. Всеки може да обърка. Приеми го като една градивна критика. Просто казвам как аз реших да си оправя колата и успях - факт!

Мисля че ви казах, че за чиПсове повече не ми се говори
