Ти четеш ли какво пиша или само си чешеш пръстите.
Дадох ти пример кога показва Н75 94.4% , не съм казал че твоята е спекла.
Дори и в софта на купрата можеш да видиш че има за момент цифра 94.4
Твоята турбина може да се оправи за 2 минути само ако се намали горивото.
Това че стотици коли не пренадуват с това гориво, че дори и с повече, а само 5 пренадуват какво значи?
Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
а това, че при 600 мбара лимита на турбото ми е 2570 какво значи
?
какво трябва да чета като ми даваш примери при стоков софтуер и 94.4? Моят стоков софтуер има ли такива проблеми, че ми го даваш за пример?
Къде са тези стотици коли, около мен има 3 и трите са с един и същ проблем. Айде остана 1, другите 2 вече са оправени.

какво трябва да чета като ми даваш примери при стоков софтуер и 94.4? Моят стоков софтуер има ли такива проблеми, че ми го даваш за пример?
Къде са тези стотици коли, около мен има 3 и трите са с един и същ проблем. Айде остана 1, другите 2 вече са оправени.
Последна промяна от morfei1 на Пет 12 окт 2012 0:41, променено общо 2 пъти.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Че трябва да се качих на около 4500м надморска, че да счупиш турбината, ако някоя друга карта не те спре.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
а, я ми кажи на колко метра трябва да съм когато атмосферното е 900 - 950 и турбината ми също е настроена да работи от 0 до 5000 оборота на 2600бара. Също си калкулирай и пренадува, който прави на 1бар атмосферно и накрая виж на какво наляга ще се движа.
мисля гоня 2800бара, ей това е едно прилично налягане за VA
Моята турбина хубаво я оправих преди Ихтиман, чудя се колко ли беше там атмосферното налягане
мисля гоня 2800бара, ей това е едно прилично налягане за VA

Моята турбина хубаво я оправих преди Ихтиман, чудя се колко ли беше там атмосферното налягане

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
morfei1 написа:
Ти верно тея карти ги гледаш като извънземен и въобще не можеш да вденеш, че има разлика да зададеш 2450 а да получиш 2670 и да зададеш 2550 и да получиш максимум 2600 и то на 5-та предавка с пълна газ, смятай с ква скорост се движа.
И в давато случая турбината е пътник на 2600, с тази разлика , че по единия начин пътува защото аз искам така, а по другия защото ти не знаеш какво се случва с нея![]()
Пишеш глупости, които много хора ще четат. Аз вдявам ама за теб явно 70мбара са решение.
на 900 мбара атмосферно ще си на около 900метра надморска
Айде да си смяташ, че ще ти е по-лесно
http://translate.google.com/translate?h ... d_462.html
Ето и конвертор за kPa
http://www.sensorsone.co.uk/pressure-un ... rsion.html
И нали знаеш, че това налягаме дето го гледаш по Вагком е абсолютно.
Така че смятай си колкото искаш атмосферното, Вагкома го е направил доста преди теб.
До колкото съм чувал на една турбина и дават абсолютно налягане, а не ефективно.
Дано и това си разбрал.
Последна промяна от Andonov на Пет 12 окт 2012 0:56, променено общо 1 път.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Andonov написа:morfei1 написа:
Аз вдявам ама за теб явно 70мбара са решение.
По-добре от нищо. Защо не я оправи, след като имаше тази възможност? Защо и останалите коли са със същите проблеми?
Защо изписа една камара празни приказки, а още не си прикачил софтуера или поне да го беше изпратил?
Може би защото тези карти за които ти казах са точно по този начин по който предполагам че са


- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
morfei1 написа:а, я ми кажи на колко метра трябва да съм когато атмосферното е 900 - 950 и турбината ми също е настроена да работи от 0 до 5000 оборота на 2600бара. Също си калкулирай и пренадува, който прави на 1бар атмосферно и накрая виж на какво наляга ще се движа.
мисля гоня 2800бара, ей това е едно прилично налягане за VA
Моята турбина хубаво я оправих преди Ихтиман, чудя се колко ли беше там атмосферното налягане
Що ли си мисля че катеренето на Ихтиман ти е било по-големия проблем от атмосферното ? Кога счупи турбина лятото или зимата ?
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Aprilia написа:Кога счупи турбина лятото или зимата ?
Края на юни месец.
Andonov написа:ако някоя друга карта не те спре.
Няма коя друга карта да ме спре, нали тази определя кога колата влиза в сервизен режим и и смъкнахме границата от 2600бара на 2570бара, забрави ли какво ми каза преди време?
SVBL картата, която по дефалт си е на 2620бара очевидно не сработва, ама тя сигурно е за някакви други неща... или пък нещо МАП сензора ми е бил времено дефектен

Започва ли да ти става ясно как 3 от 4-те карти управляващи и лимитиращи турбината, не работят корекно една спрямо друга в синхрон? Още ли смяташ, че само при 4500метра надморска, ако ходя на почивка в Хималайте, евентуално бих могъл да имам проблем с турбината?
1-вата не се сеща да разтовари геометрията както трябва, еми кво да прави... нещо се е ушашкала горката, некиви % и се джюркат вътре
2-рата не лимитира турбината, понеже просто Volumeto и е на макс, сигурно е била на дискотека и сега се чуди дали е във Варна или в Бургас, е некви си 120км... проблем ли са

3-та пък сигурно щото не е тунингована и няма мощност, въобще не и прави впечатление, че тряба да вкара колата в сервизен режим. Голяма работа, що да се напряга тя и така си върви.
Имай предвид, че Купрата е със същия МАП като моя и стандартните настойки на авариен режим са също 2620бара, които реално в момента аз не достигам.
казах ви че не ми се говори за чиПсове...

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
morfei1 написа:Започва ли да ти става ясно как 3 от 4-те карти управляващи и лимитиращи турбината, не работят корекно една спрямо друга в синхрон? Още ли смяташ, че само при 4500метра надморска, ако ходя на почивка в Хималайте, евентуално бих могъл да имам проблем с турбината?
1-вата не се сеща да разтовари геометрията както трябва, еми кво да прави... нещо се е ушашкала горката, некиви % и се джюркат вътре
2-рата не лимитира турбината, понеже просто Volumeto и е на макс, сигурно е била на дискотека и сега се чуди дали е във Варна или в Бургас, е некви си 120км... проблем ли са?
3-та пък сигурно щото не е тунингована и няма мощност, въобще не и прави впечатление, че тряба да вкара колата в сервизен режим. Голяма работа, що да се напряга тя и така си върви.
Имай предвид, че Купрата е със същия МАП като моя и стандартните настойки на авариен режим са също 2620бара, които реално в момента аз не достигам.
казах ви че не ми се говори за чиПсове...
Май много инфо си ти вкарали в главата за кратко време и всичко ти е каша.
1- карта си разтоварва геоеметрията както трябва
2- карта ЛИМИТИРА, НЕ РЕГУЛИРА налягането
3- карта (ако визираш на купрата и въобще целия й софт) пак ти казвам че нищо по-различно не прави на твоята кола
Онзи ден ме пита кое какво е в каналите на Вагком и що Н75 стой на 94.4 , а не ходи до 100%.

За това спри да говориш за чипове и карти.
Ако беше толкова лесно, както са ти обяснявали всеки щеше да прави софт, дори и 11 месечните.

Много добре го знаеш че турбината ти не е счупена от софт.
Няма как една кола да гори 5.5 и да се чупи, нали?
Аз не съм открил топлата вода - само я ползвам

п.с. понеже спирам да пиша ти давам последен съвет, като колега.
След като мислиш че вече е оправена колата и върви, защото ако само със смяна на софт започне да държи 2500мбара, значи че колата ти ще е не повче от 145 коня - дане ме разбираш какво пиша, направи си лог на 6 предавка след 3000об/мин (въпреки че не караш до там, но този път се прежали)но не на равен терен, а на изкачване. Може да не е много голямо, но да е продължително и тогава ми сподели дали съм грешил .
Успех и безаварийни, че много хора счупиха турбини и със сток софтуер.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Морфей писах ти на лични но и т тук ще го напиша.
това което си написал е верно ама не е баш тъй. Това с картатат на Н75 незнам къде си го чел ама не е толкоз просто.
Ако цялата Н75 карта си я направиш примерно на 50% геометрията ПАК ше разтвори докрай !!! Тая електорника има още куп други карти които правят корекция. Така че дали в нея ще пише 50 80 или 100% ако налягането е по високо от необходимото геоемтрията ше разтвори. Мога да гарантирам на 1000% че ако караш със повече гориво турбото ше ти катери налягането. Не става д апрочетеш малко в кънекшъна и след това да се дават оценки за това кое как е направено.
Още преди години съм го казвал по форумите а и на много други места. Ако АСЗ се кара с много гориво във високите, каквото и да правиш с електрониката няма да може да разтвори достатъчно за да разтовари. Правил съм си опити дори в движение с висока предавла спирам принудително вакуума към турбото (в движение прекъсвам маркуча) и пак катери налягане. Трябва да с еврътне леко актатора иначе не става.
Можеш да си направиш прост опит без никой да не ти пипа софта. Сложи си един Пауърбокс за проба със сегашния софт. Той бокса ше ти вдигне само малко горивото и ше видиш къде ше излети налягането.
Относно картата по атмосферно пак си писал глупости но няма значение, във файла съм ограничил исканоте стойности по друг начин.
Това че не си искал да пипнеш малко актуатора си е твой избор и не упреквай затова софтуера. Относно изкаването за ентусиасти които едва ли искат да си чупят колите съм ти убиден.
това което си написал е верно ама не е баш тъй. Това с картатат на Н75 незнам къде си го чел ама не е толкоз просто.
Ако цялата Н75 карта си я направиш примерно на 50% геометрията ПАК ше разтвори докрай !!! Тая електорника има още куп други карти които правят корекция. Така че дали в нея ще пише 50 80 или 100% ако налягането е по високо от необходимото геоемтрията ше разтвори. Мога да гарантирам на 1000% че ако караш със повече гориво турбото ше ти катери налягането. Не става д апрочетеш малко в кънекшъна и след това да се дават оценки за това кое как е направено.
Още преди години съм го казвал по форумите а и на много други места. Ако АСЗ се кара с много гориво във високите, каквото и да правиш с електрониката няма да може да разтвори достатъчно за да разтовари. Правил съм си опити дори в движение с висока предавла спирам принудително вакуума към турбото (в движение прекъсвам маркуча) и пак катери налягане. Трябва да с еврътне леко актатора иначе не става.
Можеш да си направиш прост опит без никой да не ти пипа софта. Сложи си един Пауърбокс за проба със сегашния софт. Той бокса ше ти вдигне само малко горивото и ше видиш къде ше излети налягането.
Относно картата по атмосферно пак си писал глупости но няма значение, във файла съм ограничил исканоте стойности по друг начин.
Това че не си искал да пипнеш малко актуатора си е твой избор и не упреквай затова софтуера. Относно изкаването за ентусиасти които едва ли искат да си чупят колите съм ти убиден.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Жоре, каквато и да напишеш всичко се вижда на картинката черно на бяло. Ако благоволиш да покажеш и първи МАП, още повече нещата ще се избистрят.
Да аз те попитах, кое как защо, да ти беше твърде убеден, че проблема не е софтуерен Да, аз ти доказах, че е!
Това можеш ли да го проумееш или ти е сложно? Сляп ли си да сравниш картинките или смяташ, че може да направиш по-добър софтуер от оригиналния с по-добро управление: с пипнат дюрейшън в диапазона 2000-4000, и повече гориво съчетано с изцяло погрешно управеление на турбо? Какво си мислиш, че като ми вкараш малко предварение, удъжено впръсване във високите обори и я налееш с гориво още на 1500оборота това нещо не мога да го вида? А обикновения потребител усеща въртеж и свирене на гуми и си вика бах ти вървежа. Ако ти е сложно, ако искаш след извесно време ще ти покажа и разкажа за невървящото 1.8Т, подробно с картинки, защото това ще бъде следващата кола. ASZ и AVF-вите ги видяхме какво представляват
Жоре, ти даваш ли си сметка, че това са ми лични приятели и аз съм те препоръчал за това са дошли при теб, и те хващам в грозна издънка? Сега аз трябва да ти оправям бакиите.
Ако за теб са просто едни ходещи 100лв. които си ги прибираш в джоба и после проблема е навсякъде другаде, но не е в софтуер. Извинявай момък, но просто не ти прави чест. Така пари не се печелят и на всичкото отгоре имаш наглостта да спориш, а си осран до ушите, а на края кой ще ти чисти лайната?
Приятелствто е приятелство, но когато говорим за пари, приятели няма има интереси
!
Да аз те попитах, кое как защо, да ти беше твърде убеден, че проблема не е софтуерен Да, аз ти доказах, че е!
Това можеш ли да го проумееш или ти е сложно? Сляп ли си да сравниш картинките или смяташ, че може да направиш по-добър софтуер от оригиналния с по-добро управление: с пипнат дюрейшън в диапазона 2000-4000, и повече гориво съчетано с изцяло погрешно управеление на турбо? Какво си мислиш, че като ми вкараш малко предварение, удъжено впръсване във високите обори и я налееш с гориво още на 1500оборота това нещо не мога да го вида? А обикновения потребител усеща въртеж и свирене на гуми и си вика бах ти вървежа. Ако ти е сложно, ако искаш след извесно време ще ти покажа и разкажа за невървящото 1.8Т, подробно с картинки, защото това ще бъде следващата кола. ASZ и AVF-вите ги видяхме какво представляват

Жоре, ти даваш ли си сметка, че това са ми лични приятели и аз съм те препоръчал за това са дошли при теб, и те хващам в грозна издънка? Сега аз трябва да ти оправям бакиите.
Ако за теб са просто едни ходещи 100лв. които си ги прибираш в джоба и после проблема е навсякъде другаде, но не е в софтуер. Извинявай момък, но просто не ти прави чест. Така пари не се печелят и на всичкото отгоре имаш наглостта да спориш, а си осран до ушите, а на края кой ще ти чисти лайната?
Приятелствто е приятелство, но когато говорим за пари, приятели няма има интереси

Последна промяна от morfei1 на Пет 12 окт 2012 13:11, променено общо 3 пъти.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Морфей много от нещата които тълкуваш са в правилна посока но на възлови точки абсолютно грешни. Твърдението че си оправил колата софтуерно да не пренадува си е чист абсурд. Просто сега исканото е много по близо до реалното. А що се отнася за тези 2620мбар за които говориш , въобще не са за това което си мислиш.
И недей да си мислиш че няма други карти които да управляват турбото. Има и то много но не всички са 3 измерни ! Повечето неща които си описал са криворазбрани но като знам къде си ги чел ми е ясно защо е така.
Интерсно и е ифидик какво ти е казал по въпроса за актуатора.....предпоалгам и него ще игнорираш?
Ако сега ми твърдиш че няма проблеми с управлението на турбото и че 2600мбар са си хубаво разтоварване при 90+% на Н75 значи няма какво повече да говорим.
Успех ти пожелавам но тая турбина още на ниски обороти да е с искано 2550 мбар , няма да изкара дълго.
И недей да си мислиш че няма други карти които да управляват турбото. Има и то много но не всички са 3 измерни ! Повечето неща които си описал са криворазбрани но като знам къде си ги чел ми е ясно защо е така.
Интерсно и е ифидик какво ти е казал по въпроса за актуатора.....предпоалгам и него ще игнорираш?
Ако сега ми твърдиш че няма проблеми с управлението на турбото и че 2600мбар са си хубаво разтоварване при 90+% на Н75 значи няма какво повече да говорим.
Успех ти пожелавам но тая турбина още на ниски обороти да е с искано 2550 мбар , няма да изкара дълго.
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
Айде да не намесваме Иво в цялата история. Той няма нищо общо с нея и е истински професионалист и го е доказал няколко пъти лично към мен, а до голяма степен и ти. Тъй че не се бъркай ти, а и него в цялата тая работа.
Казах ви още в началото, че не искам да говоря за чиПсове, но на някои хора егото им е голямо и просто не могат да приемат факта, че може и да сбъркат и просто поне да премълчат. Не визирам теб в момента, понеже и ти не си съвсем на ясно как са протекли всички мои разговори с Жоро през годините.
Няма безгрешни хора, няма и такива които могат и знаят всичко. Всеки се учи докато е жив.
Казах ви още в началото, че не искам да говоря за чиПсове, но на някои хора егото им е голямо и просто не могат да приемат факта, че може и да сбъркат и просто поне да премълчат. Не визирам теб в момента, понеже и ти не си съвсем на ясно как са протекли всички мои разговори с Жоро през годините.
Няма безгрешни хора, няма и такива които могат и знаят всичко. Всеки се учи докато е жив.
- tenchoh
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 26 мар 2009 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: svilengrad
Re: Golf 4 - Чебурашка стайл [®-line]
аре Митак чакам си новия чипс нещо близко до 200hp
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него
Моля мненията да не се отклоняват от темата.
Адмирации за положения труд и усилия, нека запазим темата чиста и с полезна информация. Ако някой има да казва или допълва нещо, неща го прави аргументирано и обосновано, без изтъкване и заяждане.
Адмирации за положения труд и усилия, нека запазим темата чиста и с полезна информация. Ако някой има да казва или допълва нещо, неща го прави аргументирано и обосновано, без изтъкване и заяждане.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Mitkogolfa110, PzKpfW и 39 госта