няма покрай мен колега с подобна бобина който познавам.
Сега проверих бушоните ... всичките са здрави.
Има 2 релета в бушонерата на купето които на крачетата имат малко ръжда ... почистих я и пак ги поставих на местата им.
Бобината явно е била поправяна понеже има топъл силикон или нещо подобно което е върху нея (все едно да запълни дупка - изглежда като разтопена пласмаса)
Откачих кабела от буксата (този с 3те пина) от бобината и почнах да меря .... едната пробка на маса (- са на акумулатора) другата на всеки пин по отделно. Това което показва е 0 (при изваден ключ и на контакт). Опитах се да проследя кабела но е невъзможно. Може аз да не меря нещо правилно ....
Сега ще отида с компютъра да пробвам да видя дали диагностичния кабел от е-бей ще проработи с ваг-ком-лите.
VCDS-Lite Version: Release 1.0

, 12 October 2012, 16:40:22:0
Chassis Type: 1H - VW Golf/Vento III
Scan: 01,02,03,08,12,15,25,41,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 032-906-030-AEE.LBL
Controller: 032 906 030 G
Component: MARELLI 1AV 1949
2 Faults Found:
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00609 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 1H0-953-257.LBL
Controller: 1H0 953 257 B
Component: IMMO VWZ3Z0S2172447 V00
Coding: 09600
Shop #: WSC 00000
No fault code found.