този емулатор който е на снимката не генерира нищо
диодите са индикация-вътре има компаратор на напрежение
работата му се състои в това да включва 2-2,4к към маса когато автомобила работи на газ
и става само на моно-мотроник
Вече и аз с емулатор ,но май нещо ме притеснява...(ВЕЧЕ НЕ)
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Първо се извинявам на всички ,защото нещо съм се пообъркал ,че темата не върви..... и не я отварях
Питах на Maks на ЛС ,защото беше казал веднъж ,че не и дава на своята да помирише бензин , дали е с реле за резетване на компа както и аз предполагах. Оказа се ,че е само с емулатор и затова си сложих и аз. Първоначално не ми сложиха емулатор защото "майсторите" ми казха ,че са слагали на един пасат при който нещата стоели по същият начин както при мен ( комп ли , ситема за подаване на горивото ли , не знам какво имаха в предвид) ,но нямало ефект.Преди за около 150 км на газ почваше да хълца на бензин като загрее към 70 градуса и не искаше да пали. До сега съм минал 250 км на газ и проблем никакъв ( в сряда ще мина още 150 км и ще пиша какъв е резултата от това чудо със сигурност).
От собственни наблюдения съм забелязал ,че ако превключвам от бензин на газ докато колата е запалена и при извънградско като карам с повече от 3000 оборота грешката е готова и за 50 км. (градско в Хасково ,няма къде да вдигнеш 3000 оборота , : 50 м светофар, 50 м полицай за мачкане)
Прав си , от 1000 места ми го казаха това
, но има решение на проблема : преминаване от едното на другото гориво само при загасен двигател. Аз винаги съм правил така. Не се шашкайте не е толкова гадно ,просто свикваш.

wili98 написа:maks написа:За 1,5 години грешки не съм забелязал.
щот вероятно имаш реле за ресет на компира...
Питах на Maks на ЛС ,защото беше казал веднъж ,че не и дава на своята да помирише бензин , дали е с реле за резетване на компа както и аз предполагах. Оказа се ,че е само с емулатор и затова си сложих и аз. Първоначално не ми сложиха емулатор защото "майсторите" ми казха ,че са слагали на един пасат при който нещата стоели по същият начин както при мен ( комп ли , ситема за подаване на горивото ли , не знам какво имаха в предвид) ,но нямало ефект.Преди за около 150 км на газ почваше да хълца на бензин като загрее към 70 градуса и не искаше да пали. До сега съм минал 250 км на газ и проблем никакъв ( в сряда ще мина още 150 км и ще пиша какъв е резултата от това чудо със сигурност).
От собственни наблюдения съм забелязал ,че ако превключвам от бензин на газ докато колата е запалена и при извънградско като карам с повече от 3000 оборота грешката е готова и за 50 км. (градско в Хасково ,няма къде да вдигнеш 3000 оборота , : 50 м светофар, 50 м полицай за мачкане)

Коко написа:Тези емулатори при газ не могат напълно точно да възпроизвеждат импулсите,които прави ламбда сондата на бензин, в резултат на което след преминаване от газ на бензин компа се шашка от натрупаната грешка и трябва откачане на акумулатора или монтиране на ключе или реле на + на компа за нулирането му при необходимост.
Прав си , от 1000 места ми го казаха това

- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
wili98 написа:А каква е причината да включва 2 - 2.4 к съпротивленя на маса..?
ще се радвам ако дадеш малко повече информация, защото в момента псувам като каруцар точно с един моно-мотроник
каква е идеята, и какво прави, ако не симулира синосуидален сигнал...?
конкретно този емулатор от снимката е със съпротивление
най-добре емулатор се слага като се знае точно какъв е сигнала от ламбда-сондата
това се прави като се закачи осцилоскоп и се гледа генерирания сигнал
образно мога да кажа че са два вида със честота съответно един и два херца, от 0,2 до 0,9-1 волт
има едни емулатори в кутийка като на тази от снимката но етикета е черен със златни букви- има едно или две оградено с кръг- този на който има две става за повечето моноинжекции на фолксваген,до 97г
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен си включва автоматично на газ като изфорсирам,ръчно няма как.По принцип би трябвало на 2000 да превключва ама при мен и на 1000 го прави...Вили беше споменал че ключето се програмирало...Anbuch написа:... има решение на проблема : преминаване от едното на другото гориво само при загасен двигател. Аз винаги съм правил така. Не се шашкайте не е толкова гадно ,просто свикваш.
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:това добре.. ама какви бяха тези съпротивления..?
Гледам се занимаваш с тези неща....
можем ли измислим нещо за 1044 AAU MonoMotronic че с ресет не ми изнася?
ако искаш можем и на ЛС да минем
Willi , махаш емулатора , откачи си ламбда сондата, ресет на компа и си готов.
Така се оправи моя мономотроник, караш на бензин в авариен режим на Еку-то, ама ако го ползваш само за палене - всичко е наред.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
cerosina написа:Willi , махаш емулатора , откачи си ламбда сондата, ресет на компа и си готов.
Така се оправи моя мономотроник, караш на бензин в авариен режим на Еку-то, ама ако го ползваш само за палене - всичко е наред.
Емулатор нямам.
Ресетва се всеки път компира като дам на контакт.
Но това също създава проблем дорде тъпото парче сутрин се усети за какво иде реч.. изпуска 2-3 пъти колата и тя гасне..
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
cerosina написа:Willi , махаш емулатора , откачи си ламбда сондата, ресет на компа и си готов.
Така се оправи моя мономотроник, караш на бензин в авариен режим на Еку-то, ама ако го ползваш само за палене - всичко е наред.
На мен ми се наложи да слагам емулатор защото ми беше прекъсната жичката на реотана на ламбда сондата и тя подаваше винаги един и същи сигнал ,което водеше до значително по-рядка нужда от резетване (на 600 км горе-долу) , но пак си трупаше грешка и не мойеше да запали на бензин като е с грешка. При палене на бензин и след 2 км после каране на газ свещите ми изглеждаха така:

,ауспоха също.Образува се много нагар и в горивната камера и като се изфорсира колата още докато е студена ,парченца от този нагар се набиват между електродите на свещите и те престават да работят ( вадиш,чистиш и пак слагаш , ужас като трябва да се разглобява и капака на виздушният филтър заради двете свещи).
Проблема е ,че нагара по свещите и горивната камера се образува много бързо. Така ,че аз лично не препоръчвам да се кара в авариен режим дори и на газ. Моята кола е същата както на WILI и дори на газ при авариен режим има разлика във вървенето на колата 100%. От около 3000 км свщите и ауспоха са ми чистички и проблем с изфорсирването на студен двигател не съм имал от около 1500 км, но пък с действаща ламбда сонда трупа грешки като луда.
Ти казваш направо да се изключи ламбда сондата ,но според мен ефекта ше е същият както и с не действащ реотан. Ламбдата при нас се изключва много лесно , просто отачаш буксата дето отива сигнала на ламда сондата ( от не шофьорската страна на въздушният филтър , вътрешната букса,... ако някой с поло 1043 momo-motronic реши де да пробва)
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Anbuch написа:
На мен ми се наложи да слагам емулатор защото ми беше прекъсната жичката на реотана на ламбда сондата и тя подаваше винаги един и същи сигнал ....
Е не можеш да кажеш че да ти е прекъснат реотана и да ти е прекъсната ламбда сондата е едно и също


Мойте свещи са си ок.
@Wili, махни и ресета на компа и ламбда сондата и пробвай може да се удурдисат нещата.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
махна ли ресета, и ламбдата, преминаване на бензин, ще е мисия невъзможна.
Просто колата отказва да работи нормално..кара 200-300 км натрупва грешки, след което не може да вдигне 3000 оборота...
Имам чуството, че тъпият компир не взема някаква постоянно заложена настройка зададена му от завода за ламбда, а взема последното според него "добро" състояние.. и се ошугавва много лошо..
Просто колата отказва да работи нормално..кара 200-300 км натрупва грешки, след което не може да вдигне 3000 оборота...
Имам чуството, че тъпият компир не взема някаква постоянно заложена настройка зададена му от завода за ламбда, а взема последното според него "добро" състояние.. и се ошугавва много лошо..
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
и при мене е много тъпа системата. Изкарах си ключе вместо реле за ресет на компа, и само когато има нужда рествам. Но всичко е много относително и въпреки че съм ресетнал компа преди палене на бензин сутрин студена като задържа на 1500 оборота за секунда, така се дави че чак и не иска да се форсира. Като позагрее малко се оправя и незнам от какво е това. Пробвал съм и с изключена сонда - проблемите са по-малко - няма форсиране на автомобила на празен ход и не трупа грешки компа а просто минава в авариен режим но сутрин пак се дави колата студена.
правих си експеримент - студена сложих на мястото на температурния датчик - постоянно съпротивлени 600 ома, което показва някъде към 50 градуса загряване на двигателя и резултата е : мнооого, ама много трудно запали, но въпросното преобогатяване на сместта го няма - не прекъсва и не пуши черно. А колкото до температурния датчик, когато е студено /около 3 градуса/ показва 4 килоома съпротивление - което мисля е нормално и също и датчика на въздуха показва доло-горе толкова - 3,6 някъде килоома.
Имате ли някакви идеи и дали някакъв емулатор би помогнал в тази ситуация?
правих си експеримент - студена сложих на мястото на температурния датчик - постоянно съпротивлени 600 ома, което показва някъде към 50 градуса загряване на двигателя и резултата е : мнооого, ама много трудно запали, но въпросното преобогатяване на сместта го няма - не прекъсва и не пуши черно. А колкото до температурния датчик, когато е студено /около 3 градуса/ показва 4 килоома съпротивление - което мисля е нормално и също и датчика на въздуха показва доло-горе толкова - 3,6 някъде килоома.
Имате ли някакви идеи и дали някакъв емулатор би помогнал в тази ситуация?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта