Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот dobrin » Съб 13 окт 2012 15:44


И понеже се заговори за актуатори искам да попитам какво точно и как се пипа там и какъв е ефекта в различните положения? Когато слагах моята хибридна турбина, я оставих така, както ми я беше направил човека, направил турбината, не съм го пипал. С две думи - що е то актуатор и има и почва у нас? Как се отразява реглажа му на поведението на турбината?




Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот FELIPE » Съб 13 окт 2012 16:18


Аз съм може би най-малко запознат с материята,но можеш да видиш ефекта от ненастроен актуатор в моята тема "Bora ASZ пренадуване",общо взето, ако в графата D.cycle MAP при 100% газ няма едни цифрички 94,4,а са около 60-70 е добре работата,актуатора е настроен както трябва(геометрията също е добре).
Следя темата с голям интерес и ако греша може по-запознатите да ме поправят :D .

Последна промяна от FELIPE на Съб 13 окт 2012 17:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот morfei1 » Съб 13 окт 2012 16:39


по-дълъг ход - по-отворена - разтоварена
по-къс ход - по-затворена - натегната

Най просто казано, с по-затворена геометрия колата е по-рязка, а с по-отворена е по-мудна. Най-добре е да се настрои спрямо исканото налягане от компютъра, Ако е пипана турбината.

На нова турбина, няма какво да и се настройва, тогава софтуера трябва да се настрои по нея :)


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот Brezel » Съб 13 окт 2012 17:20


morfei1 написа:На нова турбина, няма какво да и се настройва, тогава софтуера трябва да се настрои по нея :)


Супер мега дупер грешно. Сега ше седна до опиша нещата само зачакайте .

Софта се настройва на по турбото ако нещеш да пипаш актуатора (както ти нещеше)!
Ако искаш да си мощен, актуатора се настройва на към обема газове който ще минават през нея, или с други думи на по мпщността. Така че моля те спри да казваш че софтуера е мастера на всичко а просто изчаквай малко да ти го обясня. Смешно ми е че толкова пъти ти го казвам и не го разбра.

Ше го напиша във формата на комикс за да е по разбираемо


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот morfei1 » Съб 13 окт 2012 17:21


Още развитие по темата:

С по долу написано доказвам, че всичко изписано до момента от мен е самата истина, а не глупости на килограм.

Веднага след като публикувах в темата си, че колата ми е настроена с Купра софтуер и върви перфектно, колегата kosta_sl, който аз лично не познавам, не познавам колата му, и дори не съм си говорил с него по телефона се свърза с мен на ЛС и пожела неговата кола да бъде настроена по същия начин. Дадох му координатите на момчето те да си се разправят двамата.

Доколкото разбрах, днес колата е била настроена. Имайте предвид, че момчето е на другия край на България и аз не разбрах точно къде, ако той прецени може да ви сподели.

Момчето е направило подробни логове на колата си преди и след смяната на софтуера. След което ги изпраща на човека, който ми настрои колата.

След като се разглежда лог файла нека да се имат предвид следните неща:

-колата има проблем с управлението на турбината - механично (геометрията) момчето го знае прекрасно и търси начини за решението му с подмяна на геометрията. Турбината е отваряна веднъж. Затова следва актуалното налягане даване от турбина да не бъде вземано под внимание, като и показанията на н75. Ако някой се съмнява в думите ми ще ви бъдат показани и лог файлове на това как се държи турбината с оригиналния си софтуер и ще видите , че и там има проблеми с управлението, а се надявам и kosta_sl, да вземе участие в темата и да потвърди потвърди думите ми.

-показанията на графа впръсквано гориво са различни от моите във високи обороти, понеже реалните стойности на дебитомера са значително по-ниски, което води до ограничаване на колата с гориво по MAF. Следва да не бъдат вземани под внимание.

Реално нямам представа дали не дължа по-високите си показания на MAF заради спортния филтър и R32 шнорхела, който монтирах, но и в случая това е от абсолютно НИКАКВО значение :idea: .

- :idea: това на което трябва да се обърне внимание е как управлява компютъра турбина при различното атмосферно налягане, което при него забележете е 950мбара, а при мен е 1000бара. :idea:

От лога ясно се вижда, че един и същ софтуер управлява две едни и същи турбини по различен начин спрямо атмосферното налягане.

И ако на моят лог, който може да видите в началото на тази тема стигам до искано налягане 2550бара при атмосферно 1000бар с купра софтуера, то същият този софтуер не позволява на турбината повече от 2468бара при атмосферно налягане 950мбара.

От което следва, че моята кола не е настоена както трябва защото при всички атмосферни налягания и обороти на двигателя беше на 2600бара или лимитъра и просто го нямаше.

От което следва, че:

Преди време съм платил за нещо, което не съм получил, и същото това нещо е сподпомогнало колата ми да се счупи. Строших турбина, която струва не малко пари и някои хора ми дължат големи публични извинения, а така също ми дължат и пари за некачествено съвършената си работа! И въпреки, че са минали 2 седмици от инсталацията на софтуера ви, аз смятам , че съм в пълното си право да получа обезщетенине от некачествено и не професионално свършената работа от ваша страна.


На въпросните ще им бъде изпратена банковата ми сметка на ЛС, ако пожелаят и смятат, че е редно да ме компенсират със сумата, която заплатих за въпросния чипСтуниг преди време, която се равнява на 300лева.
Прикачени файлове
ASZ-Cupra-001-010-011-map.rar
(5.37 KиБ) Свален 206 пъти


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот Brezel » Съб 13 окт 2012 17:42


Добре де хора, все съм си мислил че поне за актуатора са ясни нещата пък то излезе обартното.

Значи, актуатора на турбината е клапан който мести променливата геометрия на турбото. Актуатора е вакумен клапан който мести едно лостче, метален лост. Този метален лост от едната страна е захваната за променливата геометрия а то другата за самия вакумен клапан.

Актуатора има ход. Хода е 2-3 сантиметра , взависимост от модела. Чрез актуатора компютъра на колата успява да управлява турбото. Актуатора получава вакуум от клапан Н75 (електромагнитен клапан управляван от турбото). Колкото повече вакуум се пуска към актуатора толкова променливата геометрия е по затворена. Колкото е по затворена геометрията толкова повече се вдига налягането на турбото.

Както вече споменах, актуатора има 2-3 см ход между двете си крайни положения. Крайните положения на актуатора са и крайните положения на променливата геометрия или с други думи положението на крайно затворена геометрия и положението на крайно отворена геометрия.

Изображение
Изображение

Ето как работи променливата геометрия.
Изображение

Когато лопатките са затворени скоростта на изгорелите газове е много по голяма и завърта много повече топлата перка (компресорна част) така че налягането на турбото се повишава. Колкото повече се отварят лопатките , сечението на потока изгорели газове намаля както и скоростта им и завъртането на перката е по слабо, с което налягането намалява.

В компа на колата е зададено определено налягане. На празен ход турбото не прави никво налягане. Натискаме педала на газта , компа казва на клапан Н75 да пусне вакуум на актуатора, от своя страна актуатора затваря лопатките и запова ускорението на турбото (известно като турбо дупка) . В същото време компа мери налягането чрез МАП сензора. В момента в който налягането бъде достигнато, лопатките разтварят. Всъщност това е преходен период но го казвам за улеснение.

Значи колкото повече се вдига налягането на турбото , толкова повече актуатора отпуска и разтваря лопатките за да турбото да държи едно и също налягане без да пренадува.


Връщаме се понагоре. От актуатора зависи началното и крайното положение на променливата геометрия! От актуатора а НЕ ОТ СОФТУЕРА НА КОЛАТА ! Чрез софтуера на колата можем да определим клко д абъдат притворени лопатките и с каква скорост и поведение да се разтварят. Всичко това може да се следи с ВАГ ком.

Ако отворите на 11ти канал на място стойностите на Н75 (Tastverhältnis von Ladedruckventil или N75 Dudy Cycle) са 25% - това означава че лопатките са докрай затворени или с други думи актуатора е смукнал лостчето докрай и е в крайно положение. На 11ти канал колкото повече процентите се вдигат толкова повече се разтварят лопатките и толкова повече турбото разтоварва, това значи че толкова повече актуатора избутва лостчето към крайно положение на разтоварване.

Началното и крайното положение на геометрията спрямо актуатора може да се регулира ! Самото лостче на актуатора може да се удължава или скъсява. Самото лостче е като шпилка в шпилка и е законтрено с гайка десятка.

1. Скъсяваме лостчето. Ако направим това тогава изместваме по рано двете крайни положения на променливата геометрия. Тоест ако е по къс лоста, тогава в крайно положение на затваряне, лопатките ше са по затворени , а в крайно положение на разтваряне лопатките също ще са по затворени (спрямо заводстака настройка). Когато скъсим лоста, колата е много нервна в ниските, но прави голямо пиково налягане и ако се скъси много на високи обороти пренадува. ЗАЩО пренадува ? Както вече казахме колкото повече газове минават през турбото, толкова по разтворени трябва да са лопатките за да не пренадува. Когато скъсим лоста ние преместваме крайното положение на разтвореност (2-3 сантиметра) и така турбото не успявява да свали налягането защото неможе повече да разтвори лопатките.
2. Удължаваме лостчето. Когато го удължим, преместваме двете крайни положения на геометрията в посока разтвореност. Тоест когато актуатора смукне лостчето докрай , геоемтрията не затваря толкова много както преди. Товага колата е по мудна в ниските. В другото крайно положение обадче лопатктие са много по разтворени и турбото успява да си регулира наляагнето.


Какъв е случая напрактика. Началното и крайното положение на геометрията трябва да бъде съобразен с потока газове които минават през нея. Съобразяването става чрез добра настройка на дължината на лоста на актуатора. Когато това нещо е съобразено и направено добре, тогава на 11ти канал с ваг ком стойностите варират от 25% до около 70% . Това значи че колата си подържа добро налягане ускорява и при 70% разтвореност на лопатките налягането е добро. Тоест при 70% разтвореност (което всъщност са 70% от хода на актуатора) всички изгорели газове минават така че да не се получава пренадуване. Тоест ЦЯЛОТО управление на налягането лежи в диапазона който се покрива от хода на актуатора.

Какво се случва при напомпан чиптунинг. При чиптунинг горивото което се изгаря се повишава драстично. От това следва че количеството изгорели газове също се повишава много. Колкото по високи обороти държи мотора толкова повече изгорели газове произвежда за единица време. При по агресивен чиптунинг, се получава така че на високи обороти газовете са толкова много че дори актуатора да отваря максимално (на 11ти канал 94.4%) газовете са прекалено много и те продължават да завихрят турбото и налягането се катери неконтролируемо. Тоест адекватното управление на налягането е извън диапазона на актуатора.

Какво трябва да се направи в случая? Лоста на актуатора се удължава малко така че крайното положение на разтвореност на геометрията е достатъчно за да изгорелите газове (въпреки увеличения си обем) да могат да минават през турбото без да го завихрят още и да вдигат налягането. Недостатък на това решение е че в ниските обороти колата става по мудна (заради описаните по горе факти).

Друго решение . Чипа се прави така че на високи оборота готривото да не е толкова увеличено. Тогава газовете не са толкоз много и турбото успява да си разтовари със стара настройка. Недостатък е по ниската максимална мощност на автомобила.

Случай на турден клиент - хем искам във високите да е силна, хем не искам да ми пипаш актуатора за да не ми стане мудна колата, хем не искам да пренадува във високите. Това няма как да стане. Възможно е САМО с актуатор с голям ход или както са по новите турбини с електромотор при който хода на геоемтрията е достаатъчно голям.


В софтуера на коли с по голяма литрова мощност е зададено по голямо отваряне на геометията. Това е за да няма Пикови налягания. Някои хора си мислят че ако се зададе по голямо отваряне на актуатора във софтуера, тогава турбото ще разтоварва въпреки дразстиччно увеличения обем на газовете. Тоест ако на тди 131 коня при максимална газ е зададено 70% отвореност , а ние направиме софтуер да е на 85% отвореност, всичко ще е наред. ДА, ама НЕ. Няма как при 85% стойност всичко да е наред защото дори при максималната стойност от 94.4% нещата не са вред.

В софтуера има коригиращи карти (които не са описани по форумчетата) Тези коригиращи карти работят по следния начин. Смятам че така ще е по разбираемо за повечето хора.

Педала на газта : -Момчета шофиора ме натисна докрай тръгваме !
Компа: - Хей Н75, пускай вакуум на актуатора че турбото да почва да надува
Н75 : - Слушам сър!
Актуатор: - Скъпа геометрия местя те за да почне турбото да надува.
Турбото : - Yes sir!
МАП сензора към компа : Шефе отчитам че турбото е вдигнало високо налягане над това което трябва да бъде
Компа: - ОК, сега ше кажа на Н75 и останалите да разтварят геометрията че да свалиме налягането
Н75 и останалите по веригата : - ОК шефе , ще бутаме геометрията в обратно положение за да свалиме налягането
Мап сензора към компа: Шефе, налягането расте! Тия долу кво правят малоумници?
Компа към Н75 и актуатора: Момчета кво става бе , ше пръснеме турбото
Н75 кум компа: Шефе толкова е задал мапера, трябва да отворя на 85% и това сие.

Тук се включва карата която е компенсираща за екстремни случаи
Карта към Н75: Скъпи актуаторе, нема да слушаш мапера дето ти е казал да буташ на 85% , мене ше случаш. Отваряш на макс, тоест на 94.4% , разбра ли ме?

Н75 : Слушам !
Мап сензора: Пичове турбото още си държи високо налягане и расте.
Актуатор към турбо: - А ма турбино, какво ти става ? Нали ти бутам геометрията да ти сваля налягането.
Турбината: Буташ буташ, ама с тоя чип толкова газове минават през мен че свят ми се завива. Требва да буташ още!
Актуатор: Требва да бутам, ама мога само 3 см. Квото и да ми говори Н75 , компа софтуера и т.н. аз толкоз мога, това ми е крайното положение. Ако искате още требва да ми направите лоста по дълаг.

МАП Сензора към всички: Момчета става напечено турбото едва издъжа!
Компа: ОК, включвам авариен режим и ше кажа на таблото да изпише на шофиора че е време да иде и да си развие актуатора че така не се издържа.

Турбото: дано да те послуша че така нема да изкарам много.

Е сега ако пак не ви е ясно ще се застрелям !

Това е случай когато искаме да се извади голяма мощност а не върт момент. Ако караме със софтуер от Купра който няма тази мощност , или с друго оригинален софтуер където на високи горивото е по малко , то няма да има проблеми и актуатора ше смогва.

Моля всеки който се интересува да прочете внимателно какво съм описал. Това е 5ти път и е описано като за малки деца за да се разбере, по просто неможе вече.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот FELIPE » Съб 13 окт 2012 18:16


Brezel президент :bowdown ,но така и така сме тръгнали да разчепкваме нещата,ако е възможно да изясни какво се случва,когато компа вкара в действие аварийния режим.
:shock Нещо мнението ми стана съвсем не на място,но гледам я няма опцията да го изтрия,иначе бих го изтрил...

Последна промяна от FELIPE на Съб 13 окт 2012 18:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот morfei1 » Съб 13 окт 2012 18:17


Богомиле, най-голямата ви грешка не беше, че ми объркахте колата, а и останалите няколко, които ви докарах, а че се опитахте да се подигравате с мен и да ми развивате фантасмагории, като ме смятахте за най-големия балък на света!

Точно в кой момент решихте, че сте по умни от мен :roll: ?


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот Brezel » Съб 13 окт 2012 18:29


FELIPE написа:Brezel президент :bowdown ,но така и така сме тръгнали да разчепкваме нещата,ако е възможно да изясни какво се случва,когато компа вкара в действие аварийния режим.


Компа към горивната помпа: - Скъпа спирай горивото, намали го колкото да може да се движиме със 120км в час на равно.
Помпата: Ок , горивото е намалено.
Компа към Н75: Пич в авариен режим турбото не трябва да работи, затова бъташ геометрията към разтоварване и турбината няма да прави никакво налягане. Също така съм казал на Помпата да спре горивото за да нямаме много изгорели газове и така никой да не тормози турбото.
Н75: ОК шефе.
Турбината: Danke Danke , сега ми е добре, преди малко едва издържах.

Шориофа на автомобила: Пу да му се невиди , тая кола пак заби, трябва да ида при морфей да ми оправи колата mhihi . Чай да спра да рестартирам да видя кво ше стане.

Рестартира, компа Boot-ва отновно. Вече сервизен режим няма след новото запалване.

Компа към всички: Мей дей , мей дей, пак се почна стискайте зъби па ако шофиора излезе инат може и още 3.5 години така да се напъваме.

:beer


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот morfei1 » Съб 13 окт 2012 18:33


Нищо не си прося, в случая 300лв като сума са ми последния проблем. Дал съм за нея толкова много, че......., но смятам, че е редно да ми бъдат върнати, заради некадърното отношение с което е подходено към нея. Смятам, че е редно останалите почитатели на марката, да знаят какво би могло да им се случи, не си ли съгласен :roll: ?

Ако ти си в този форум за да печелиш пари, аз съм по други причини. Без значение какви са причините.... прави го като професионалист, и си поеми отговорност, когато очевадно си сгрешил. По този начин постъпват професионалистите, а и мъжете по принцип.

Включването в темата означава, че ти стоиш след софтуера и след първоначалната му корекциия, така ли да го разбирам?

Съответно, ще имам претенции към теб от тук нататък, господин инженер Богомилов :)


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот Brezel » Съб 13 окт 2012 18:43


Отговорност поемам за мои решения. Професионално е така нали. Немога да поема отговорност за твое решение. Написал съм го няколко пъти, ама пак ше го напиша. Немога да поема отговорност за твое решение. През тези 3.5 години си бил наясно че турбото пренадува, бил си наясно че това е вредно за автомобила, бил си наясно какво се прави в такива случаи и какво е решението на проблема. В предните си постове ми описваш както предложените от мен решения са неправилни и затова не си ме послушал! Защото ти знаеш повече! НЕмога , не искам и няма да поемам отговорност за твоя инат! Ти си си виновен че не ме послуша.

Във форума не си само ти с този проблем! Има още други такива мотори с този проблем. Предупредил съм хората както съм предупреди и теб. Ако искаш да си караш с тая мощност пипаш актуатора. Ако не искаш свалям горивото. Даже от твоята тема колегата RED Devil (http://www.vwclub.bg/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=193454) се е сетил че има същата като твойта кола, същия проблем и съм го ПРЕДУПРЕДИЛ за проблема. Човека като теб си кара и не го е направил. Но ми написа че съм го ПРЕДУПРЕДИЛ и той си носи отговорността. Така че всеки си има глава на раменете. Няма нищо което да съм скрил от клиентите ми с този проблем. Отговорност нося само за себе си и моите действия. Немога да казвам на хората как да се отнасят с колите си.


ps. Така и не каза с кое от описаното от мен не си съгласен. Кое се различаваше при твоята кола, кое от причините и решенията не е вярно? айде пак да копирам щото по лесно се забелязва
Прочети внимателно какво съм описал горе ми посочи от описаното от мен кое не съвпада с твоя случай и кое не вярно!
все още не си го направил, или вече си съгласен с описаното от мен ?

айде аз ставам, квото имах да кажа го казах. КОй иска да чете, кой не иска нека спами. Темата е изчерпана от към съдържание. Смятам че съм обяснил всичко отнасящо се към нея.

Моля всички мои клиенти да я прочетат внимателно и да си вземат поуки. Ако съм предупредил някого и не ме е взел на сериозно, си е негов проблем. Вече повечето чипове ги правя с малко гориво във високите за да немогат твърдоглавците (които не ми взимат съветите под внимание) сами да си счупят колата.

Успех на всички.

Последна промяна от Brezel на Съб 13 окт 2012 18:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот Aprilia » Съб 13 окт 2012 18:50


Да споделя и моя скромен (той даже не е и мой) опит на купра с турбо 1749ва. Оригинална купра BPX (може да и бъркам буквите в момента)гръмна оригиналното турбо (1749вб) и момчето не намери 2ра ръка и сложи за временно ВА което изпуши точно след 10к км а турбото беше почти ново на страшно малко км, след това сложи употребявано ВБ от ибей и до сега си кара колата. Може просто съвпадение а може би не точно, та май е добре да направиш повечко тестове с тоя софт че да не се окаже че немските инженери са по-умни от англоговорящите форуми :wink:


бтв и въпросното момче беше чело някъде че купра можело да се кара спокойно с ва турбо mhihi


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот morfei1 » Съб 13 окт 2012 19:30


Господи к, който го раздава защитник на Брезел, по VAG форомуте из BG.

Позволявам си да давам акъл първо щото ги разбирам много повече от теб нещата. Второ специално за Богомил съм се застъпвал винаги, когато някой го е плюел (напълно безплатно и без никаква лична изгода) и го правих до момента в който не видях каква уникална глупост е сътворили с колата ми, а и всички останали които са правили на мои приятели. И накрая той ми говори абсоютни безмислици и ми разказва приказки за лека нощ, игнорирайки очевадното, че е сгрешил. Така че господин К, мисля че имам пълното право да го направя.

Богомил се е осрал във всички VAG бг форуми, разликата е че там хората говорят с недомлъвки, аз реших да го направя с тестове, реални до колкото ми позволяват възможностите, безплатно, без лична изгода, за всички онези на които темата им е интересна. ...С изключение на дизел-клуб, поради простата причина, че там той е в ролята на администратор, а неговия представител-Андонов е в ролята на модератор и всяка дума срещу тях се изтрива, основно от неговия представител - Андонов. Потребителите дръзнали да кажат нещо се банират с вечен БАН.

Що се отнася до вентоман, поредния форумен измекяр.

На Бай Илия, който повечето знаят от форумите и който знаете какво отношение има към колата си, сигурно аз му осрах колата. Сигурно този въпросния К в темата не си ти, а и в останалите в които се говори за чиПс от Блезел mhihi ? Защо Бай Илия не посещава дизел-клуб, не защото вече кара бензин.. все още си е на дизел, а защото е баниран понеже започна да говори. Мен ще ме споходи същата участ не след дълго.

http://seat-bg.com/viewtopic.php?t=10483 развръската е на последната страница, но обърнете внимание как започва темата. "Блажени са вярващите" :063:

Това са факти, които всеки може да види, ако се разтърси малко.

Нещо имаш ли да добавиш господин изказах се не на място? Защо не ми кажеш ти каква комисиона получаваш, да пишеш хвалебстевени мнения въпреки всичко изписано mhihi ?

Да не си си купил Галето за 20лв от ибей и да предлагаш евтин, чипСтунЕк правен от някоя легенда, по твоя регион?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип или чиПс от Brezel

Мнениеот ifidik » Нед 14 окт 2012 10:15


мисля че това е поредната тема за оплюване работата на някой който се е доказал във времето.Митак(морфей), първо беше вентоман, после андонов, сега брезел.карал си три години и си изминал 130 000 км с тоя софтуер и сега смяташ че си счупил турбина от него.аз лично се притеснявам да ти правя колата, понеже след още толкова километри може да съм виновен, че повдигачите които съм ти сложил са били менте.
мотора помпа дюза не случайно заводски е ограничен след 3200 оборота.пренадуването с 0,1 0,2 е неизбежно без механична намеса ако искаш колата да върви в целия диапазон от обороти.
Иван(работника) и Андонов си имат стара вражда.да вземат да се разберат на живо и да се престане с тия турски сериали.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот dobrin » Нед 14 окт 2012 15:15


За втори пореден път чистя тази тема. Третият път ще я преместя направо в коша.

Обясненията и на двете страни са достатъчно аргументирани. Опитайте се да продължите в същия дух и си спестете обиди, квалификации и особено заплахи. Минахте метър за сега, но следващия път за всяко мнение, в което има и най-малка следа от ирония, заяждане или бегло нарушаване на правилата, ще има официално предупреждение.

Хората имат глави на раменете си да преценят кое е правилно и кое грешно. Има и хора, които знаят за какво става въпрос и могат също да дадат компетентно мнение. Нека спорът се реши по цивилизован начин, от което да имат полза потребителите, а не да четат злобни изказвания, епитети и закани.

Благодаря.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта