Passat B6 2.0 tdi 140 к.с. трудно пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mitkohome
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 05 мар 2011 20:08
Автомобил: Passat B6 Highline
Двигател: 2006 BKP
Местоположение: София

Passat B6 2.0 tdi 140 к.с. трудно пали

Мнениеот mitkohome » Нед 14 окт 2012 0:23


Здравейте,

Днес привечер колата ми направи номер... Бутам ключа, колата пали и след секунда-две се изгаси. :shock
Вадя ключа, вкарввам го на контакт и забелязах, че лампата за подгрева (реотанчето) мига. Пробвах да запаля, ма нъцки. След няколко опита, успях да запаля и то само благодарение на тове, че подгрева си светна за секунда и се изгаси, т.е държа си се нормално. След около 3 часа пак влизам в колата и бутам ключа и абсолютно същата история, само че този път подгрева "сработи" на 3-4 минута. Някой има ли идея от къде идва проблема?




Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Passat B6 2.0 tdi 140 к.с. трудно пали

Мнениеот Aimbotfan » Нед 14 окт 2012 4:06


Дефектирала подгревна свещ ми е предположението.
Все пак няма да е лошо да я закачиш на диагностика.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Passat B6 2.0 tdi 140 к.с. трудно пали

Мнениеот znainainai » Нед 14 окт 2012 10:29


Само ваг ком ще каже ама ми се чини че е имобилайзера той има същите признаци колата пали и след 1-2 сек. гасне.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B6 2.0 tdi 140 к.с. трудно пали

Мнениеот juve » Нед 14 окт 2012 10:47


Дефектирала подгревна свещ ми е предположението.

Съмнява ме да е свещ... колко трябва да е студено, за да НЕ запали ТДИ ...изключено е ... Иначе за диагностиката наистина е необходимо да се закачи а и за имобилайзера звучи много логично :012:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 tdi 140 к.с. трудно пали

Мнениеот °niksi° » Нед 14 окт 2012 13:42


Имото принципно прави проблеми в жегите. Може и там да е проблема, но на мен по-скоро ми звучи като на датчик колянов вал. Една закачане ще си каже.

П.С. Хубави си бяха старите мотори които не палеха само когато им свърши нафтата mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
niki79
Мнения: 117
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 13:56
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP
Местоположение: Монтана

Re: Passat B6 2.0 tdi 140 к.с. трудно пали

Мнениеот niki79 » Вто 16 окт 2012 22:18


+ по горе изброените причини е възможно да е и модула за запалването (аз минах скоро по този път със същите симптоми)


Потребителски аватар
cvetan83
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 04 май 2006 12:18
Автомобил: Audi S6
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 tdi 140 к.с. трудно пали

Мнениеот cvetan83 » Пет 30 ное 2012 16:11


Има ли развитие по проблема? В същата ситуация съм със Touran 2.0 Tdi 2005г. След престой повече от два часа пали със много въртене и след като запали държи 4-500об/мин (с подаване на газ не реагира изобщо) след което изгасва. Въртя пак и пали от раз със нормални обороти на празен ход. Това което съм проверил до момента; температурен датчик Ок, имобилайзер Ок, с VAG COM излиза грешка в забил потенциометър на EGR клапана на 21% и изгоряла свещ на 3ти цилиндър но нищо друго. Пробвах със 5-6 пъти подаване на контакт (да подкачи гориво ако е изпуснал клапана) но резултата е същия, зацепването на валовете е на 4-ти канал е 0.0, дюзите са 1-ви -0.98, 2ри 0.12, 3ти + 0.22, 4 ти + 0.56. Като запали колата се чува силно чукане идващо от левия вал!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта