Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип или чиПс от Brezel

Мнениеот Andonov » Нед 14 окт 2012 16:34


ifidik написа:...мотора помпа дюза не случайно заводски е ограничен след 3200 оборота.пренадуването с 0,1 0,2 е неизбежно без механична намеса ако искаш колата да върви в целия диапазон от обороти.


Дано поне на теб повярват в това, което си написал и което се мъчим 3-4 страници да обясним с Богомил.




Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Supawiza » Нед 14 окт 2012 17:41


Въпреки,че сме смъртни врагове с всезнайкото Морфей в следващите редове ще напиша моята лична история със софтуерите на Богомил с която донякъде ще защитя Морфей понеже по принцип не обичам неправдата която се състои в това,че пишат хора от една и съща гилдия така да се каже срещу неговата теза.
И не мислех изобщо да пиша по тази тема или да се намесвам изобщо.
Годината е края на 2008 г. и аз като всеки ентусиаст реших да си тунинговам колата софтуерно.
Естествено след като бях проверил техническото състояние на колата да няма изненади.
Речено,сторено.
Писах на Богомил за да си поръчам чипове,след което му пратих информацията която ми изиска за компютъра.
След две седмици чиповете пристигнаха и бяха монтирани но не беше това което очаквах колата просто я нямаше до 2000 оборота.
Пиша му и той ми каза да му ги пратя и,че ще ми прати други.
След около две седмици пристигат другите и пак монтаж за мое съжаление пак се появи проблем,който се изразяваше в това,че колата започна да забива.Естествено пак същото упражнение.
На третия монтаж имаше едно леко тресене при ускорение което тогава ми се обясни,че е тръгнал моховик.
ОК викам си аз като си замине ще го сменя и няма да има проблем.
Случи се обаче така,че чиповете не ми стигнаха и започнах с монтаж на други елементи за повишаване на мощността и след ремапа на друго място(потърсих друг мапер понеже имах лоши спомени а и информация от един настройван от него Сеат в Пазарджик) това тресене при набиране изчезна което ме хвърли в доста голяма почуда.
В заключение мисля,че Богомил най-вероятно е добър мапер но реално като праща софтуери наляво-надясно не знае какво точно се случва с колите след това.
Да вярно е,че колите тръгват доста но дали всички системи работят коректно :roll:

п.п
Тук ти отворих вратичка да си рекламираш новия сервиз mhihi .

п.п1
Тази история не е измислена и героите в нея са реални.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и как се справих с него

Мнениеот morfei1 » Нед 14 окт 2012 18:08


Андонов, ти специално нищо не си обяснил в тази тема и недей да се криеш след думите на другите, а Богомил ми обяснява неща за актуатора, което е нелепо.

-Щом съм стигнал до момента, да са си отворя файла и да си го корегирам (дали сам, дали с чужда помощ не е важно) и да го изпробвам и да видя, че проблеми няма, какво въобще сте тръгнали да ми обяснявате като се опитвате да хвърлите прах в очите на хората с дълги безмислени постове или подигравки?
-Щом изпробвах вашият софтуер с оправени карти и проблем нямамаше, нещо да имате да добавите?
-Щом направих сръвнение - реално и ви показах как сработва лимитиращата турбо карта по атмосферно, нещо да имате да добавите?

Смяташ ли, че детски приказки, картинки на това как работи променливата и разяснения за това как се движи актуатора са адекватен отговор, като имаш предвид, че счупеното турбо съм го сглобил и разгобил поне 5-пъти. Тези неща ми бяха интересни преди 4-ри години.

Във файла bostlimit map.rar може да се види как са направени първите корекци преди 3 години.

Във файла bostlimit map 1.rar всеки може да види как са направени корекциите от Богомил преди около 10 дни

Във файла, който първоначално ми беше инсталиран на колата няма как да знам, понеже "колегата" Андонов, а и неговия "колега" Богомил, до момента отказват да представят пред всички нас, какви са били настройките на колата на двето карти.

На базата на колите, които са със сходни мотори като моя и са чипвани от тях самите по същото време, зададените стойности са твърди 2600бара. Тоест, тръгнали сме в правилната посока, ама колко още корекции ще трябва да направим и колко още турбини ще трябва да струшим, един бог знае :Mr Green Fun

-Нещо да имате да добавите или най-малкото да обясните, защо е така? Защо сега го корегирате това нещо, без дори да споменете за него? Смятам, че на база по-долу написано, лично от Богомил имам право да зная.

Brezel написа: Когато поръчвате чиптунинг, или когато някой ви се перчи с умения в областта на чиповете е добре да зададете няколко прости но много важни въпроса.

1.Кой е правил чипа?
2.Как са направени промените по чипа?
3. Какво е променено в софтуера на колата?
4. Защо са променени дадените параметри?
5. С колко са променени посочените параметри (тук задължително е да се чуям мерните единици)
6. Въз основа на какво е решено да бъдат променени с толкова , или давам пример, защо си вдигнал налягането на турбината с 0.2 бара и от къде си сигурен че това е безопастно?
Прикачени файлове
bostlimit map.rar
(7.79 KиБ) Свален 136 пъти
bostlimit map 1.rar
(8.36 KиБ) Свален 136 пъти


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Нед 14 окт 2012 21:01


Новия файл който съм ти пратил е със МНОООГО по малко гориво и съеответно актуатора смогва при тоя поток.

Картата за атмосферното и за Н75 съм ги пипал за да елеминирам пиковите налягания които са характерни за този мотор!

Морфей, чел си гпупостите на кънекшъна и сега се мислиш за мастер.

В твоя софт има много карти ограничиващи бууста. Тази която ми показваш за атмосферното налягане не е причина за твоя проблем. Това че се мислиш за мастер не променя нещата. Грешно асимилираш смисъла на тази карта.

Както ИВО (Ifidik) ти каза както и аз и други, неможеш да караш с голямо гориво без да пипаш актуатора и без да пренадува. Аз съм готов да заложа 2000 лева , че ако караш със същото гориво като в пърия файл , не пипаш актуатора, и картата закоято говориш е в оригинално състояние (въобще няма да я пипаме) колата пак ше пренадува заради несмогващ актуатор! Просто си прекалено неук в областа на чиптунинга за да си наясно за какво е тази карта. Тя не е лимитираща от към макс налягане или от към сервизен режим. Тя не лимитира на колко ше влезе в сервизен режим! Тази карта просто лимитира максималните ИСКАНИ стойности на налягането които при теб никога не са били повече от 2450 мбар с моя софтуер !!! Ако си искам тази атмосферна карта ще я направя и на 3000мбар, при твоя файл все ше си седи на 2450мбар максимално искано налягане. Това се дължи на факта че съм лимитирал налягането по дург начин неясен за теб.

Функцията на тази карта е да намаля налягането ако се катериш на високо и то да компенсира макс налягане. Примерно ако караш някъде на 900мбар налягането трябва да слезе със около 100мбар.

ЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО щото това го няма по интернет!

МИнималното атмосферно налягане в БГ където можеш да стигнеш с автомобил и да подържаш висока скорост с педал до долу е около 910мбар. Това са 90 мбар разлика от твоето. Ако тези 90мбар не ги компенсирам с картата за която говориш , реалното налягане на турбото ти ще бъде 2450 + 90мбар Ти сега караш постоянно на 2600 мбар с твоя нов уникален софт.

В момента актуатора ти едва смогва щото си с много по малко гориво.

Не си наясно за какво е тая карта а пищиш за нея. Налягането е ограничено по още куп други карти които са ти слабо известни !

И понеже си мъж ти предлагам 2000 лева да го докажеш. отиваме на диното при келеша ! Той мрази мен, колкото и теб.

Предлагам следното. За да съм сигурен че не си пипал по актуатора си, слагам моя софтуер. Отиваме на магистаралата, уверяваме се че с моя нескопосан софтуер колата ти пренадува. Отиваме при келеша , мериме. На келеша е единственото дино което е monoroll и може да мери инерционно. F=m.a Втори закон на Нютон познат като втори закон на механиката. Няма шанс за манипулации (за разлика то останалите LOAD динота). Мойто е същото дино но съм сигурен че няма да искаш да дойдеш до годеч въпреки заканите и заплахите си.

След това качваш твой софтуер, който ще изкара същите или по големи коне, без да пренадува и без да е пипан актуатора!

И двата софтуера ги мериме на 6та предавка. Ако ми изкараш същите или поголеми коне от моя софтуер, получаваш пачка от 2000 лева! Ако ли не , олекваш с 2000 гроша и млъкваш. Омръзна ми да ми говориш криворазбрана мехатроника , щото някъде си нещо пишело!

Предлагам ти доказателства черо на бяло!

Така предполагам ще спреш да се подиграваш най нагло със простите закони на Физиката!

и недей да ми пищиш сега като малко момче как нещеш щото нямаш време и т.н.

пс. В началото на този пост съм ти отговорил безплатно на въпросите от миналия пост. А и не разбрах, как така въднъж съм некадърник, пък с файла който ти дадох миналата седмица съм ти настроил колата коректно. Да с файла който ти дадох миналата седмица има разлика в картите но, причината с новия ми файл да не пренадува е намаленото гориво. Това с тем КАТО ПРИЯТЕЛИ го обсъдихме миналата седмица!За да не пренадува ти казах че ше ти намаля горивото и ти беше съгласен с това и знаеш това. И сега почваш да правиш циркове за другите корекции по файла. Основната разлика във файловете е горивото. И това може лесно да се види по кривата на мощността на диното!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Нед 14 окт 2012 21:16


Айде малко да се пооспокоиш, а? Айде да не ми даваш акъл къде съм чел, тези неща, защото не си врачка.

Дали реално тази карта ще я ползвам или не, това не е твоя работа нито къде ще си карам колата. Тя не е настроена както трябва, тоест е настроена по най-малоумният начин. Ти не си човека който да определя къде съм щя да я ползвам и къде не и т.н.т.

Картата за атмосферното и за Н75 съм ги пипал за да елеминирам пиковите налягания които са характерни за този мотор!


С което искаш да кажеш, че в началото съм нямал характерните пикове за този мотор и си ришил ей така да я изпляскаш на 2600, след това на 2570, понеже в момента ти е било така кеф.

Не говори глупости, за карти, и че как само ти ги знаеш тея карти, защото освен теб, една камара хора си ровят по колите и за разлика от теб, хората не се правят на отворковци господин инж Богомилов.

Не можеш да се хванеш с мен на бас за 2000лв, поради простата причина, че нямаш 300лв да ми върнеш, първо, капиш?

За какъв бас се хващаш с мен като не показа дори първият софтуер бе Богомиле???? Той се съмнявал в донастройка на акутатора ми... mhihi


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Li4o » Нед 14 окт 2012 21:24


Supawiza написа:(потърсих друг мапер понеже имах лоши спомени а и информация от един настройван от него Сеат в Пазарджик) това тресене при набиране изчезна което ме хвърли в доста голяма почуда.
В заключение мисля,че Богомил най-вероятно е добър мапер но реално като праща софтуери наляво-надясно не знае какво точно се случва с колите след това.
Да вярно е,че колите тръгват доста но дали всички системи работят коректно :roll:
...

Тоя Сеат "настройван в Пазарджик" най-вероятно е Сеата на Карабойчев, който преди няколко години Богомил се опитваше да го настрои за работа по МАП - а Богомил му правеше софтуера, щото по това време в България по мои спомени нямаше кой друг да го направи(мисля и Келеша беше в час)...така, че всеки си говори неговите си истини...а и лично аз съм предубеден да се прави софтуер на автомобил, но който друг е правил хардуера - най-малкото поради простата причина, че ако нещо не се получи - не се знае на кой е вината, а най-лесно е да се прехвърли на мапера...

Сега да кажа и моето мнение по темата - инсталирам тунинг софтуер направен от Богомил по автомобилите от около 2006г. - досега не съм имал проблеми с негов софтуер или по-точно не съм имал нерешими проблеми.... А защо нямам проблем с чипосани коли - ами щото съм си купил необходимото КАЧЕСТВЕНО оборудване за чип тунинг и диагностика и всеки един автомобил се проверява обстойно преди чип тунинга, а и след чипа и ако има някъде някакъв проблем се решава веднага - това малко или много ми дава някаква гаранция, че "чипосания" автомобил ще работи без проблемно с тунинг софтуера и в бъдеще...доколкото изобщо може да става дума за гаранция на автомобил....

Нормално е и другото - на 100 направени коли - винаги една може да се обърка по някаква причина, но разбира се обикновено по форумите мотив да пише има именно недоволния - в което няма лошо разбира се...

Също така дино стенда на Богомил е почти инсталиран и готов за експлоатация по моя информация, така че съвсем скоро ще може да се провери шарлатанин ли е Богомил или не...

Поздрави на всички!


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Нед 14 окт 2012 21:24


Обвиняваш ме в измама. Предлагам ти начин да го докажеш. Залагам 2000 лева за да докажа невинноста си , както и твоята инкомпетенция в областа на чиптунинга. Ако съм толкова виновен ще гушнеш 2000 лева. ЗНаеш че съм прав и затова сега се правиш на ударен (както от самото начало на темата)

Изглежда с това приключват напълно отношенията ми с теб.

Ще помоля АДМИНИТЕ ако е възможно да НЕ трият последните няколко поста , въпреки че не са много по темата. Моля защото както познавам Морфей, ще сипе простотия за мен където се сети и ще ми е много полезно да давам линк към тази тема, в която черно на бяло се вижда как бяга от истината. Истина подплатена с доказателства на Диностенд и 2000 лева в знак на сериозност!

Аз бях до тук, нямам време като вчера да си повтарям едно и също.

Последна промяна от Brezel на Нед 14 окт 2012 21:47, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Нед 14 окт 2012 21:30


Каква измама бе човек, кви 5 лева.... Аз да доказвам моята невиност? Ти чуваш ли се какво говориш? Обеснявам ти че има насрани карти и ти го показвам, ти ми обясняваш че не е проблем.

Ти кво си мислиш, че ще ми съсипваш колата по най неграмотния начин кото ми обясняваш колко е добре за нея, щото ти си преценил така, а аз ще си мълча така ли? Еми мълчах си 3 години, вече не си мълча, защото сам се убедих в това.

След като съм толкова зле, как успях да ти хвана неграмотните карти? Нали са някакви скрити покрити, където само твоя WinОсрал-се ги вижда и само ти си чувал за тях?

И как реши, че точно това може да се случи? И че ще оставя нещата по този начин. Не съм от хората които мълчат, още повече когато имат какво да кажат.

Нямаш топки да идеш на келеша на диното, недей да пишеш неща които няма да направиш. Нямаш топки да покажеш един файл на моята кола, а се изхвърляш с 2000лв и замерване при келеша :shock ? И да келеша определено, ме мрази заради теб, понеже навремето като най големия наивник се застъпих за теб в аудибг.... каква ирония :lol:


П.С ти не ме познаваш и никога не си ме виждал, затова недей да говориш що за човек съм, не си и врачка за да знаеш какво ще направя!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот niks76 » Нед 14 окт 2012 22:13


добре де ,тука стана сага от сапунка: черно на бяло пише предложение за посещение на диното във варна.не защитавам Брезел ,нито Морфей но в случая предложението за часа на истината идва със залог от 2000лв.на подобно публично обвинение ,му трябва и подплатено доказателство-или печели 2000лв или губи ако не е разбрал прочетеното от форуми тук и там.
с уважение и към двамата ама смисъл от драсканици няма без проведено дино по предложението на Богомил
п.п лично мое мнение е че във НЕТ пространството няма 100процента обективна информация(повечето пъти е малко интерпрентация и мъгляво обяснение на действителността)-тоест ако ти трябва нещо специфично /инфото се заплаща /


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Нед 14 окт 2012 22:18


Ясното е написано в първият пост, там не се разискват конски сили и на кой софтуера ще изкара повече коне :)

Богомил обърна нещата на замерване и на конски сили, а говорим за карта управляваща турбина при атмосферни налягания. Хайде сега да си обясните, как ще сработи картата при едно и също атмосферно налягане? Ми много ясно, няма да сработи, нали за това пуснах файла на вторият ASZ

За мен това е една абсолютна маниполация и големи думи без покритие, нищо повече. Защото никъде не съм написал, че колата ми не върви и че не е 500коня, написал съм 100000000000000000000 пъти че има насрани карти, които управляват турбината и че аз имам проблем с пренадуване.

Освен всичко това съм ги и показал, това не са примерни карти от интернет, а картите на моята кола, ако някой все още не е разбрал.

Последна промяна от morfei1 на Нед 14 окт 2012 22:50, променено общо 5 пъти.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот rabotnika » Нед 14 окт 2012 22:24


Някой май прекалява с Еврофутбола :roll:
Li4o ти пък що пишеш глупости? По времето когато Методи правеше сеата Келеша беше направил доооста повече дизели от Богомил да не казвам че сигурно Келеша като правеше дизели Богомил още не беше си и помислял що е то чип и кви са тия глупости за работа по МАП??? първата кола по мап беше моята и то защото аз исках така и Богомол ми праща сумати и файлове докато разбере как става е това ли е великия мапвр питам аз ?????
По времето когато Методи си правеше сеата Венци също провеше дизели
По времето когато Методи си правеше сеата имаше поне още 3 души които можеха да му го настроят
Не ми говори глупости
Да ви припомня ли кой се учи да настройва коли на Киро на голфа?????
Колко турбини строши Киро??????? Май имаше проблеми с настройката на горивота а????? Или това не е от значение айде да не навлизаме по надълбоко да спрем до тук че ще излязат още хора като Морфей и Пламен дето ще ревнат и те че нещо не им е наред е не ми казвай че на 100 коли една може да не е наред
Пък за апаратура що говориш не ми е ясно ако щеш с Галето работи ако щеш с Джениус или с китайския си БДМ все тая като софта е кофти


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот dobrin » Нед 14 окт 2012 22:28


От изписаното до тук разбрах, че morfei1 е намерил начин да чете и променя картите, дори е оправил грешно зададените параметри, които водят до пренадуване. Как точно, поне на мен не ми стана ясно.
От обяснението на Brezel разбирам, че въпросните пренадувания и пикове могат да бъдат ограничени с актуатора, а и чрез други карти (последното не мисля, че разбрах точно как става). Реално, и двамата давате възможни варианти за решаване на проблема, въпросът е дали и двата варианта работят, което според мен не е невъзможно.
При условие, че има предложение за безпристрастно решаване на спора, не виждам какво има да се пише повече.
Отивайте на един диностенд и вижте за какво иде реч. Защото може да се окаже, че и двамата сте прави и спорът ви е напълно безсмислен.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Нед 14 окт 2012 22:35


Моят начин за четене на карти е много лесен, и много скоро ще направя подробна тема как се прави, всеки който пожелае.

Пък нека някои хора да разправят за скрити файлове и настройки и т.н.т.

Аз ще покажа това което знам, пък те нека кажат че не съм прав, но да го направят с факти! А не с големи думи, без покритие.

Ще има евтин чиПс за всички по нова година за ентусиастите, които искат да си бъзикат по колата.

За да могат всички чипнати колеги през OBD с EDC15, да сравнят софтуера си с оргиналния и да видят дали има нередности по него, и евентуално да споделят в тази тема.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Li4o » Нед 14 окт 2012 22:55


rabotnika написа:Някой май прекалява с Еврофутбола :roll:
Li4o ти пък що пишеш глупости? По времето когато Методи правеше сеата Келеша беше направил доооста повече дизели от Богомил да не казвам че сигурно Келеша като правеше дизели Богомил още не беше си и помислял що е то чип и кви са тия глупости за работа по МАП??? първата кола по мап беше моята и то защото аз исках така и Богомол ми праща сумати и файлове докато разбере как става е това ли е великия мапвр питам аз ?????
По времето когато Методи си правеше сеата Венци също провеше дизели
По времето когато Методи си правеше сеата имаше поне още 3 души които можеха да му го настроят
Не ми говори глупости
Да ви припомня ли кой се учи да настройва коли на Киро на голфа?????
Колко турбини строши Киро??????? Май имаше проблеми с настройката на горивота а????? Или това не е от значение айде да не навлизаме по надълбоко да спрем до тук че ще излязат още хора като Морфей и Пламен дето ще ревнат и те че нещо не им е наред е не ми казвай че на 100 коли една може да не е наред
Пък за апаратура що говориш не ми е ясно ако щеш с Галето работи ако щеш с Джениус или с китайския си БДМ все тая като софта е кофти

Китайски БДМ можеш да имаш ти - моят струва 2500 евро, а за софтуерът на Богомил - аз съм го проверил многократно и то не на само на Голф3 и Голф4, ами на доста по-нови и скъпи автомобили различни от VAG, дори и на такива оборудвани с последно поколение електроника като например EDC17 tricore - а как се правят тунинг файлове за тази електроника не пише по форумите и не може да се прави с китайски боклуци от по 100лв....

А коя е първата кола направена по МАП - може да питаме НИКИ7878 - щото мисля, че неговата беше първа и то още по времето, когато Келеша ги правеше с диоди на МАФ-а...

П.С. Обикновено когато се отвори някоя тема в нета против Богомил винаги има 3-4 редовни състезатели - цитирам по спомен: Supawiza, rabotnika, bai_iliya, karaboi4ev и mk4 - така че, очаквам още включвания... :)

От мен успех - нямам повече излишно време за писане на глупости и разтягане на локуми...


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Нед 14 окт 2012 22:57


dobrin написа: дори е оправил грешно зададените параметри, които водят до пренадуване.

Перефразирам, намерил е начин изцяло софтуерно да отстрани пренадуването без да намали мощността на колата, сиреч без да намаля горивото . Аз твърдя че това е невъзможно.. Софтуерния начин с намалянето на горивото съм му го предложил преди години но бе отказано!


Та затова искам да те корегирам малко в това което си разбрал.

В най прост вид нещата са следните.

Пренадуване се получава при много напомпан чип които има добра мощност във високи обороти.

Това пренадуване може да се пребори чрез пипане на актуатора, или чрез промяна на горивните карти. Промяна на горивните карти значи да намалим горивото във високите обороти с което намаляме мощността.

Значи има 2 възможности.
1. Караш мощна кола във високите, но пипаш актуатора за да не пренадува
2. Не пипаш нищо по актуатора, но за да не пренадува колата ти ще е слаба във високите обороти щото ще е намалено горивото.


Невъзможно е хем да не пипаш актуатора, хем да изкараш голямата мощност във високи обороти. Това нещо се твърди от новия мапер.

И двете решения му бяха предложени преди години но бяха отказани. Морфей реши че хем няма да пипа актуатора, хем ше кара самолет. Счупи турбина и сега ми реве заради собствения си инат.

Предложението което направих относно замерването е, не кой ше изкара по големи коне. Предложението ми цели да се докаже, че е невъзможно да караш с досегашната мощност на морфей без да пипаш актуатора. Със замерването на диното, (без да се пипа актуатора) ше се види че неможеш да изкараш същата мощност без да пренадува и е нужно да се намали горивото. Също така може да се докаже че ако се пипне актуатора, може да си кара със досегашната си мощност (с която кара 3.5 години) без да пренадува колата и без да съм променил старият си файл.

Просто нагледно доказателство на теорията която описах и която беше обявена за ерес. death

Също така на диното лесно може да се види за какво е въпросната карта за която морфей се е хванал като удавник за сламка mhihi и как работи спрямо промяната и. Може да се покаже че дори да се сложи на 5000 мбар, всеки защитен механизъм и управляващ блок ще си работи. Но на морфей не му дреме за това, кефи се да си пише. НИщо от това което съм описал в най големия пост не е коментирал защото всичко е правилно. Кое как е, не го интересува , важното е интрига да има и да покаже на хората кооооолко много е бил послушен в Училище. mhihi

Между другото най мразя да ми говорят че едно е на теория а друго напрактика. просто на много хора им куца теорията и затова им се разминава с практиката.

Последна промяна от Brezel на Нед 14 окт 2012 23:10, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта