Избор на Polo 2F

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот snuupy93 » Пет 12 окт 2012 23:28


BukTop написа:Това със стрелката е всичко друго, ама не и точно... Засечи я със зареждане до горе.
С какви гуми караш в момента?

Летни 155/70/R13, тряя се зимат зимни. Инак до горе ще я зареда ама няма да е тая година, безработен студент съм. :Mr Green Fun


Ама както и да го въртиш сипах 5.5л и изминах 100км... И защо да не е точно? Точно е, като я изчакаш около 5мин да си се вдигне точно, където си е.. то, ако това не е точно, не знам кое трябва да е... все пак тва ти е горивото... не е баница с късмети. :Mr Green Fun




snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот snuupy93 » Нед 14 окт 2012 17:35


Днес махнах акумулатора да видя какво е положението отдолу, изчистих всичката гняс... нямаше грам ръжда... по повода, намазах с грес, тънък слой, колкото да предпазя ламарината, че там си се събира влага и прах и става олеле. Затегнах си чистачките, че се бяха отвили, и хлопчеха, от силиконови маркучи си направих цилиндърчета, които сложих там, където се затваря вратата и се получи ефект "вуп", а преди като затварях вратата се чуваше "дрън", яко на ламарина. Понеже заводските уплътненийца там бяха сдали багажа вече... нормално (20 годишна кола). Оправих си кората отзад, че ми бяха прецакани уплътненийцата на пишчиците, дето влизат в улеите. Иии, това е като цяло, сега съм я дал да сменят всички гарнитури + работа ми излиза 100лв, като по всички сервизи излиза 200-300лв, просто човека взима супер малко пари. Носача ми беше 60лв, защото е капсулован със шарнира, а за работа човека ми взе 10лв... аз му дадох 20лв и го почерпих, защото е просто смешно. И това е като цяло, колата е кукла, всичко друго е в перфектно състояние. Ако някой иска телефона на майстора, да пише лично, доста хора си правим колите при него и едно, че прави нещата идеално, друго че взима нищожни суми.


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот nosex » Пон 15 окт 2012 19:49


snuupy93 написа:Хванах да си засеча разхода... сипах 5.5 литра като стрелката ми беше на средата на резервата... вдигна се до първата бяла чертичка, тоест май 10л? Карах точно 100км, пак е на средата на резервата... демек по груби сметки излиза, че градско харчи 5.5, 6/100км, което е просто перфектно. С основание не вярвах на митовете, че "като е малък мотор, не значи, че ще харчи по-малко"... и някви от сорта.
Брат, те по каталог я дават 7,2/100 градско, ти викаш 5,5-6 и то Софийско :mrgreen: . Засечи я пълно-пълно след 300-400км градско и тогава пак ще си говориме :wink:
Слушай какво ти пее и Виктор, на уреда не разчитай, еле пък в резервата, да не угаснеш някъде :beer


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот stefan4o » Пон 15 окт 2012 19:55


snuupy93 написа:Носача ми беше 60лв, защото е капсулован със шарнира, а за работа човека ми взе 10лв... аз му дадох 20лв и го почерпих, защото е просто смешно.

Носач и шарнир си се сменяват отделно, не са капсуловани :wink:


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот snuupy93 » Пон 15 окт 2012 20:03


nosex написа:
snuupy93 написа:Хванах да си засеча разхода... сипах 5.5 литра като стрелката ми беше на средата на резервата... вдигна се до първата бяла чертичка, тоест май 10л? Карах точно 100км, пак е на средата на резервата... демек по груби сметки излиза, че градско харчи 5.5, 6/100км, което е просто перфектно. С основание не вярвах на митовете, че "като е малък мотор, не значи, че ще харчи по-малко"... и някви от сорта.
Брат, те по каталог я дават 7,2/100 градско, ти викаш 5,5-6 и то Софийско :mrgreen: . Засечи я пълно-пълно след 300-400км градско и тогава пак ще си говориме :wink:
Слушай какво ти пее и Виктор, на уреда не разчитай, еле пък в резервата, да не угаснеш някъде :beer

Не знам, сипах 15лв и карах 100км, колко ще да харчи, баси икономичната количка е. А в резервата съм карал 50км някъде, а да вярвам на форуми - никога. Просто си правя справка.


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4315
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 16 окт 2012 13:18


stefan4o написа:
snuupy93 написа:Носача ми беше 60лв, защото е капсулован със шарнира, а за работа човека ми взе 10лв... аз му дадох 20лв и го почерпих, защото е просто смешно.

Носач и шарнир си се сменяват отделно, не са капсуловани :wink:

Бъркаш се едно са:
Изображение


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот stefan4o » Вто 16 окт 2012 13:56


Да, прав си. Моля да бъда извинен. Не зная защо бях останал с впечатление, че носачите на Поло изглеждат като голфовите :roll:
Сега проверих, чак на 6Н1 стават "нормални" носачите :Mr Green Fun


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот snuupy93 » Вто 16 окт 2012 14:24


stefan4o написа:Да, прав си. Моля да бъда извинен. Не зная защо бях останал с впечатление, че носачите на Поло изглеждат като голфовите :roll:
Сега проверих, чак на 6Н1 стават "нормални" носачите :Mr Green Fun

Не знам какво имаш впредвид като "нормални", просто там не са капсуловани, разделени са със шарнирите, впрочем мисля, че точно шарнирите или носачите бяха идентични с тези от Голф 4, не помня кой от двата компонента беше...

И пак си в грешка, не са от 6N1, а от 6N0, тоест от самото начало на производството през '94 на Polo 6N.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот moimoimoi » Сря 24 окт 2012 19:23


както се забелязва от снимката на носача за да се смени се развиват 3 болта и се завиват пак три болта,на канал смяната е за 10 минути
а разхода го засечи от пълно до пълно


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот snuupy93 » Сря 24 окт 2012 23:00


moimoimoi написа:както се забелязва от снимката на носача за да се смени се развиват 3 болта и се завиват пак три болта,на канал смяната е за 10 минути
а разхода го засечи от пълно до пълно

А като нямаш наличен канал, колко ли ще отнеме? Няма кво да го засичам от-до... 15лв - 100км, това е реалността, мега икономична,градска количка. За разлика от 6N, която вече си дърпа 8-9 градско, но пък е в пъти по-широка, комфортна, добре возеща...

Вече 1.3 моторите харчат към 7 градско, особено GT-то, ама е нормално, пълна инжекция, впръсква повече гориво, но и вървежа е различен, мен ми трябва да си возя гъза за минимум пари. :beer

Последна промяна от snuupy93 на Сря 24 окт 2012 23:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот stefan4o » Сря 24 окт 2012 23:01


snuupy93 написа:Няма кво да го засичам от-до... 15лв - 100км, това е реалността, мега икономична,градска количка. За разлика от 6N, която вече си дърпа 8-9 градско, но пък е в пъти по-широка, комфортна, добре возеща...

Тя по каталог нова от завода не гори толкоз бре mhihi :screwy Много е важно човек да си повЕрва сам, да знаеш :bowdown


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот snuupy93 » Сря 24 окт 2012 23:10


stefan4o написа:
snuupy93 написа:Няма кво да го засичам от-до... 15лв - 100км, това е реалността, мега икономична,градска количка. За разлика от 6N, която вече си дърпа 8-9 градско, но пък е в пъти по-широка, комфортна, добре возеща...

Тя по каталог нова от завода не гори толкоз бре mhihi :screwy Много е важно човек да си повЕрва сам, да знаеш :bowdown

Къде го този каталог? Дай да видя колко му дават, инак за сравнение. Аз сипвам 15лв и карам 100км, баща ми сипва на неговото 6N ADX 15лв и кара 50-60км...


Потребителски аватар
vilden
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 6:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот vilden » Чет 25 окт 2012 5:28




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот moimoimoi » Чет 25 окт 2012 6:31


разход не се засича така както ти го правиш понеже грешката в измерването е голяма
сипваш за 15 лева което си е 5.66литра при цена 2.66 в момента и гледаш че стрелката пак ти е в резервата уж на същото място ама примерно като е в резервата разлика от половин литър не можеш да я хванеш,и ако тоя половин литър на 5.5 литра го отнесеш като съотношение към 100 литра се получава 10-11 литра разлика,което е 10% грешка,то аиде резервоара не ти е 100 литра а е 42 така че на един резервоар разликата ще е 4 литра което вече се вижда с око на деленията на бензиномера

пп:понеже каза че нямаш възможност да заредиш догоре за да си направиш вярна и точна калкулация на разхода да направиш следното:
примерно ако ти показва че си в началото на резервата си нулирваш километража и след 1000км смяташ колко литра си сипал точно-трябва да си пазиш бележките от бензиностанцията
ако за тези 1000км си сипал 63.8 лира то делиш литрите на 10 и получаваш среден разход от 6.38 литра на 100км разход


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Избор на Polo 2F

Мнениеот snuupy93 » Чет 25 окт 2012 9:32


moimoimoi написа:разход не се засича така както ти го правиш понеже грешката в измерването е голяма
сипваш за 15 лева което си е 5.66литра при цена 2.66 в момента и гледаш че стрелката пак ти е в резервата уж на същото място ама примерно като е в резервата разлика от половин литър не можеш да я хванеш,и ако тоя половин литър на 5.5 литра го отнесеш като съотношение към 100 литра се получава 10-11 литра разлика,което е 10% грешка,то аиде резервоара не ти е 100 литра а е 42 така че на един резервоар разликата ще е 4 литра което вече се вижда с око на деленията на бензиномера

пп:понеже каза че нямаш възможност да заредиш догоре за да си направиш вярна и точна калкулация на разхода да направиш следното:
примерно ако ти показва че си в началото на резервата си нулирваш километража и след 1000км смяташ колко литра си сипал точно-трябва да си пазиш бележките от бензиностанцията
ако за тези 1000км си сипал 63.8 лира то делиш литрите на 10 и получаваш среден разход от 6.38 литра на 100км разход

Ясно, благодаря ти. Ще го направя тоя номер, че ми е интересно. Иначе колата при всички положения харчи нещо нищожно, което е доволно.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта