Сцепен маркуч от т.нар. oil breather filter Б5 110 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Сцепен маркуч от т.нар. oil breather filter Б5 110 к.с.

Мнениеот kiril_p » Пет 05 окт 2012 8:49


Здравейте колеги!
От скоро време съм "горд" собственик на 1999 г. Passat b5 1.9tdi, 110 конски сили, AFN двигател. Това ми е първият дизел и все още имам доста неизвестни кое какво е и за какво служи. Докато оглеждах двигателя за течове и подобни се натъкнах на един сцепен маркуч(на снимката)

Така като го гледам излиза от така наречения oil breather filter. Даже незнам на български как се казва. Каква е ролята на този маркуч, как се казва и от къде може да се купи?!



Благодаря предварително!
Прикачени файлове
IMAG0028 copy_resize.jpg




TihomirC220
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 04 май 2010 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: haskovo

Re: Сцепен маркуч излизащ от т.нар. oil breather filter

Мнениеот TihomirC220 » Пет 05 окт 2012 15:25


Здравей колега !
Честита ти придобивка.Аз съм със същия модел и вече 4 години сме заедно.Изключително добър мотор.Само добри масла ,филтри и гориво , и караш без грижи.На въпроса ти.Това е филтър за картерните газове във който се отделят конденза и мизерийте .Той тръгва от лявата страна на двигателя със подобна тръбичка.Това което е проблемно при теб го имам заедно със филтъра - (оригинал) без тръбичката под него.Ако се интересуваш пиши ми съобщение на лични и ше се договорим нещо.
Поздрави!


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Сцепен маркуч излизащ от т.нар. oil breather filter

Мнениеот ventostz » Съб 06 окт 2012 4:49


струва около 40 лева в магазините, може и по-малко да го намериш


Потребителски аватар
gogo7308
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 01 авг 2009 15:56
Автомобил: SEAT ALHAMBRA
Двигател: AFN 1999
Местоположение: Silistra

Re: Сцепен маркуч излизащ от т.нар. oil breather filter

Мнениеот gogo7308 » Съб 06 окт 2012 19:52


Каталожния № е 028 103 509 .Аз скоро сменях тази пластмасова тръбичка .Цената беше около 22 лева от Ауто плюс. Провери и долната тръбичка , моята е за смяна , а тя е около 52 лева


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Re: Сцепен маркуч от т.нар. oil breather filter Б5 110 к.с.

Мнениеот kiril_p » Съб 13 окт 2012 9:19


Мда и долната ми тръба е спукана. Точно едното ухо дето се захваща към двигателя. И капе маслко от там. Долната тръба и захващането и към двигателя един елемент ли са? Някои знае ли каталожният номер на тръбата, че на повечето магазини ме гледат като полезно изкопаемо като ги питам...


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Re: Сцепен маркуч от т.нар. oil breather filter Б5 110 к.с.

Мнениеот kiril_p » Вто 16 окт 2012 7:49


Долната тръба и захващането и са един елемент. Каталожният номер е: 028103491M. Струва около 62 лв. оригиналната. Няма я никъде налична. Доставката и става, чрез поръчка директно от Германия.
Много странна работа. Доста чуплива е, не само мойта каляска е със счупени тръби на отдушника, а не ги поддържат налични в България.
Сега обаче съм пред друга дилема - след като ми я доставят дали ще мога сам да си я сменя. Достъпа до нея е много труден, даже почти невъзможен. Някои знае ли какво трябва да се махне и разкачи за да имам достъп?


Потребителски аватар
ozaki
Мнения: 59
Регистриран на: Чет 12 яну 2012 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Сцепен маркуч от т.нар. oil breather filter Б5 110 к.с.

Мнениеот ozaki » Вто 16 окт 2012 14:10


Е не чак толкова труден,но задължително ще ти трябва канал и добри шестограми.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Сцепен маркуч от т.нар. oil breather filter Б5 110 к.с.

Мнениеот brum » Сря 17 окт 2012 13:14


Доста труден е достъпа. Аз моята я сменях на свален мотор и пак ми беше трудно, защото бяхме закачили цялата периферия преди да дойде тръбата. На качен мотор не ми се мисли как ще стигнеш до там :) .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pink и 32 госта