Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Колега, не зная какви свещи са ти сложили, но по Аутодата излизат само NGK BKUR6ET, които ако правилно съм разбрал от гоогле.цом са 3-електродни. Разбира се всяка фирма има свои варианти на различните модели. Извади една и виж какви точно са ти сложили.
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
За свещите мога да кажа че с NGK моя шаран работи най добре с bosch на максимум 5000 километра почва да работи на 3 цилиндъра и просто си знам изхварлям една свещ и нещата се оправят. Също така слагах и кабели на Бош пак пълен боклук.
Всички части взимам от АУТО ПЛУС те уж са представител на БОШ, но май на нашия пазар няма истински бош.
Относно прекъсването и аз имам подобен проблем от извесно време, но ми е писнало от майстори точно като колегата ходене по мъките и незнаеш какво да правиш, а само даваш. Дали мотора ADY е калпав или майсторите вече незнам, но едва ли проблема ти е от компресия щом не се хваща с диагностика е най вероятно механичен помисли от къде може да идва. Ако не е механичен може да е от самия компютър, няма начин да няма логично обяснение просто по сервизите ги мързи да мислят.
Всички части взимам от АУТО ПЛУС те уж са представител на БОШ, но май на нашия пазар няма истински бош.
Относно прекъсването и аз имам подобен проблем от извесно време, но ми е писнало от майстори точно като колегата ходене по мъките и незнаеш какво да правиш, а само даваш. Дали мотора ADY е калпав или майсторите вече незнам, но едва ли проблема ти е от компресия щом не се хваща с диагностика е най вероятно механичен помисли от къде може да идва. Ако не е механичен може да е от самия компютър, няма начин да няма логично обяснение просто по сервизите ги мързи да мислят.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13540
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
колега ето ти малко четиво за проблема ти :
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=140929[url][/url]
Точно като при теб на студен мотор добре на топъл ядец .Че даже е за ADY -че
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=140929[url][/url]
Точно като при теб на студен мотор добре на топъл ядец .Че даже е за ADY -че
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 17 окт 2011 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nova Zagora
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Здравейте ! Както обещах пиша за проблема който вече го няма ! Оказа се прегоряла пътечка в компютъра която се явява маса на температурния датчик и умните Севлиевски глави-КРАТУНИ от които купих клата са взели маса за температурния датчик от дебитомера и така лъжат и компа на колата и вагкома и така докато не оворихме изолациите на кабелите които бяха направили! Обаче мъките не свършиха с това оказа се , че колата върви до средата на газта и като трябва да я понамачкаш срещу баир умира от мудност --- оказа се несъответствие един зъб в ангренажа преместиха го на мястото му и резултата е невероятен колата си върви страхотно! Между другото смених и Ламбда сонда! Разход на газ при 90км.-7,5литра при 120-8,2 , 8,3литра на дълъг път ,а колата върви много здраво, набира перфектно и няма нищо общо с онова вървене което беше, сега вече наистина се изстрелва много яко и някой беше споменал нещо за малките колици ,че изпреварват ШАРАНА - НЕ СЕ ДАВАМ НА НИТО ЕДИН БЪДЪК освен ако не е с голям мотор над 100-110 коня! Имам само едно много лекичко предърпване при смяна на скоростите но това е само на газ на бензин го няма несъм ходил на калиброване на газта след като бяха отстранени проблемите смятам ,че след настроика на газта и там нещата ще се оправят!











-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 06 дек 2009 13:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: strajica
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Със здраве да си я караш 

- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Здравейте!
Имам абсолютно същия проблем като колегата gospodin_1973, само че на алхамбра 1998 ADY. Всичко дето е писал колегата се едно съм писал аз. Кабели не съм сменял, дист. капачка също не съм сменял смених само свещите с горе посочените NGK по спецификация. Проверих компа за пътечката която колегата е писал, проверих всички маси по мотора, дебитомера. Ужас. На вагком не дава никви грешки само днес за кратко докато газаджиите умуваха ко става и от ко гори така тая кола направи грешка в ламбдата която е следната 00537 - Lambda regulation, 18-00-upper limit. И като мерни единици след 3000 оборота дори след 2500 няма никой сондата блокира и седи на 0,23 или на 0.00
Мкасималните стойности който показва сондата ми са 1.09 и рядко основно седи на 0.35-0,57 рядко 1.09 и така .
Основните проблеми с моята кола са следните: много гори, малко се флегми при дорисране приплюва не се форсира как тря и попригърмява на газ понякога а уж е газов инжекцион. Много странно придърпва на 1800 оборота е ужасно и като подам газ за да потегля ако не се даде газ до 1500-1800 може да огасне ако я кара някой по кьопав даже си огасва. Проблема с придърпването го има и на бензин но на газ е бая по як. Смених и вакумите щото бяха много зле. Палец дист капачка изглеждат добре нямат много нагар дори може да се каже че нямат. Кабелите ги гледах на тъмно няма искри или поне аз не видях. ФИлтрите са сменени без горивния. Компресията на мотора си е ок на всеки цилиндър. Абе всичко си е ОК на колата ама на яве не е така. Гори около 20 газ градско. Бензина го докарва до около 14-16 градско. Общо взето е ужас и безумие. и не върви и придърпва.
Нека ако някой има няква идея я сподели или ако знае какво е да казва много ше съм благодарен и ще се реванширам. Готов съм на заплащане срещу свършена работа адекватно. разчитам на вас момчета щото по сервизите всички знаем за става на въпрос.
Най големия проблем, е че с колата се пътува по точно заминава за германия след седмица тоест на 26,10,2012
Имам абсолютно същия проблем като колегата gospodin_1973, само че на алхамбра 1998 ADY. Всичко дето е писал колегата се едно съм писал аз. Кабели не съм сменял, дист. капачка също не съм сменял смених само свещите с горе посочените NGK по спецификация. Проверих компа за пътечката която колегата е писал, проверих всички маси по мотора, дебитомера. Ужас. На вагком не дава никви грешки само днес за кратко докато газаджиите умуваха ко става и от ко гори така тая кола направи грешка в ламбдата която е следната 00537 - Lambda regulation, 18-00-upper limit. И като мерни единици след 3000 оборота дори след 2500 няма никой сондата блокира и седи на 0,23 или на 0.00
Мкасималните стойности който показва сондата ми са 1.09 и рядко основно седи на 0.35-0,57 рядко 1.09 и така .
Основните проблеми с моята кола са следните: много гори, малко се флегми при дорисране приплюва не се форсира как тря и попригърмява на газ понякога а уж е газов инжекцион. Много странно придърпва на 1800 оборота е ужасно и като подам газ за да потегля ако не се даде газ до 1500-1800 може да огасне ако я кара някой по кьопав даже си огасва. Проблема с придърпването го има и на бензин но на газ е бая по як. Смених и вакумите щото бяха много зле. Палец дист капачка изглеждат добре нямат много нагар дори може да се каже че нямат. Кабелите ги гледах на тъмно няма искри или поне аз не видях. ФИлтрите са сменени без горивния. Компресията на мотора си е ок на всеки цилиндър. Абе всичко си е ОК на колата ама на яве не е така. Гори около 20 газ градско. Бензина го докарва до около 14-16 градско. Общо взето е ужас и безумие. и не върви и придърпва.
Нека ако някой има няква идея я сподели или ако знае какво е да казва много ше съм благодарен и ще се реванширам. Готов съм на заплащане срещу свършена работа адекватно. разчитам на вас момчета щото по сервизите всички знаем за става на въпрос.
Най големия проблем, е че с колата се пътува по точно заминава за германия след седмица тоест на 26,10,2012
- miro_toyaga
- Мнения: 607
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
ланда сонда , изчистване дебитомер , при мен беше подобно и от това се оправи
- Evil_Master
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Прекъсване и загуба на мощност шаран 2.0 бензин 1996г
Моя проблем вече е решен, поне доколкото е възможно. Направеното от мен беше следното: смених всички износени маркучи по вакуумната система, проверих и измерих всички маси по двигателя - оказа се, че има две маси, които имаха съпротивление или не добър контакт, като едната бе дори с 9 ома, някой майстор бе правил нещо по кабелите на дебитомера и ги бе омотал с тиксо. Съответно аз отворих и оправих осуканите кабели, със спойки. Проверих пътечките на дросела и го изчистих до колкото е възможно, свещите ги смених заради газта да са нови уж със тези, който са дадени като предписание за колата. Противно на очакванията кабелите, дистрибутурната капачка и палеца не ги смених поради факта, че им няма нищо измерих и гледах внимателно и на тъмно и на светло нищо им няма, нагар по д.капачка няма и по палеца и така не ги замених с нови. Смених само ламбда сондата с нова универсална бош за 112 лв и в крайна сметка след всички почиствания презапоявания и притягания, коалта се оправи на 80 %, но високия разход остана все още висок. И понеже ламбдата чертаеше неравномерна графика и имаше високи пикове и доста прави линии реших да я сменя - и не сбърках. Сега всичко си дойде на мястото. Значи да вметна само, че при мен прекъсването и придърпванията се оправиха от почистването на дросела, колкото и тъпо да звучи за мен, защото бе чист имаше съвсем малко чернотии и масла и подмяната на вакуумните маркучета, както и оправянето на масите. Това реши проблемите с придърпванията и прекъсванията на колата. Общо взето трябва време и игра и нещата стават. Сега разхода за градско е около 12-15/100, а извън градско 8,5-10/100 в зависимост от газта и скоростта, с която се движи колата.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта