Кога е по-малък разхода на гориво?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 07 ное 2006 1:41


kav4o написа:
rusiq_24 написа:
kav4o написа:
rusiq_24 написа:....спреш ли горивото край двигателя спира моментално и блокират колелетата край всичко свършва :lol: :lol: :lol: п.п Мисля че колкото и да повтаряме едно и също няма смисъл винаги ще има хора дет си знаят тяхното си и тва е :wink:

:hmmmm Май ше трябва да прочетеш цялата тема отначало :D
С коя ръка да се кръстя вече,незнам :bishop
А ти май не разбра какво се опитах да кажа а,и вземи ти прочети цялата тема отначало или по точно предите ми постове по темата :wink: п.п Или още по точно 7 поста по нагоре какво е написал колегата Musura :wink:

Хехе,не разбрах че поста който цитирах е бъзик,колега грешката е открита и поправена :beer
:beer няма проблеми :wink:




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 07 ное 2006 15:39


И пак никой не отговори: на ППХ излиза ли пушек от аспуха???
Е, ясно всички са теоретици, щото не мога да си представя че голфаджии карат на ППХ с 80-90км/час :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 07 ное 2006 16:31


kaloyan22 написа:И пак никой не отговори: на ППХ излиза ли пушек от аспуха???
Е, ясно всички са теоретици, щото не мога да си представя че голфаджии карат на ППХ с 80-90км/час :wink:

ако гориш масло пушиш...


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 07 ное 2006 16:33


wili98 написа:
kaloyan22 написа:И пак никой не отговори: на ППХ излиза ли пушек от аспуха???
Е, ясно всички са теоретици, щото не мога да си представя че голфаджии карат на ППХ с 80-90км/час :wink:

ако гориш масло пушиш...
Вили,кат си на газ пушиш ли ако гориш масло???


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7663
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Varbona » Вто 07 ное 2006 16:56


Колеги, темата е доста интересна. Никой досега обаче не повдигна въпроса за движение на ППХ при дизеловите автомобили. Не виждам как един такъв автомобил ще се движи без да изразходва нафта.


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Вто 07 ное 2006 17:03


От Ауди клуба - от "10-те правила за икономично шофиране .., ... на Немския Автомобиле Клуб!"

....

7. Спирането
Необходимостта от използването на мотора като спирачна сила е един мит от времето на барабанните спирачки. При по-старите автомобили с карбуратор отделянето на канцерогенни въглеродни диоксиди при използването на моторната спирачка е близо 10 пъти по-висока. За това е необходимо тя да се използва само при силни наклони и спускания.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 07 ное 2006 17:21


Cherepaha написа:7. Спирането
Необходимостта от използването на мотора като спирачна сила е един мит от времето на барабанните спирачки....

Случайно да знаеш какъв процент от потребителите на този форум са точно с барабанни спирачки?


Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Вто 07 ное 2006 17:27


Cherepaha написа:....

7. Спирането
Необходимостта от използването на мотора като спирачна сила е един мит от времето на барабанните спирачки.


"Преминете на по ниска предавка/скорост!"
тези табели да си ги забелязвал някъде? -> по планинските проходи най често ? а да знаеш защо ги слагат?
Все съм си мислил че е част от "използване на двигателя за спирачка" :dontknow:


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Вто 07 ное 2006 17:31


vasstop написа:
Cherepaha написа:7. Спирането
Необходимостта от използването на мотора като спирачна сила е един мит от времето на барабанните спирачки....

Случайно да знаеш какъв процент от потребителите на този форум са точно с барабанни спирачки?


?!?! Предполагам, че са 0% с барабанни спирачки отпред. Тях се има впредвид.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 07 ное 2006 17:35


Cherepaha написа:От Ауди клуба - от "10-те правила за икономично шофиране .., ... на Немския Автомобиле Клуб!"

....

7. Спирането
Необходимостта от използването на мотора като спирачна сила е един мит от времето на барабанните спирачки. При по-старите автомобили с карбуратор отделянето на канцерогенни въглеродни диоксиди при използването на моторната спирачка е близо 10 пъти по-висока. За това е необходимо тя да се използва само при силни наклони и спускания.

Е това колкото е тъпо, толкова си и противоречи. Първо било мит от времето на барабанните спирачки (с което АБСОЛЮТНО не съм съгласен), и после пък като главен аргумент се изтъкват вредните газове при КАРБУРАТОРНИТЕ двигатели, които пък от своя страна са ИМЕННО от времето на барабанните спирачки... :roll: :roll: :roll:
Айде някой да пробва да спусне примерно Петрохан само на спирачки, и ако не се убие на някой завой, евентуално после да помирише какво става около колата... :roll:


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Вто 07 ное 2006 20:03


Varbona написа:Колеги, темата е доста интересна. Никой досега обаче не повдигна въпроса за движение на ППХ при дизеловите автомобили. Не виждам как един такъв автомобил ще се движи без да изразходва нафта.


Няма разлика при тях. Когато се изключи подаването на гориво, няма как да харчи. А то се изключва по-същия начин. Пробвай с ВАГ-КОМ на някой дизел. Просто когато си на скорост колелата въртят двигателя. Няма нужда от гориво. Не е толкова сложно да се разбере.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 08 ное 2006 8:32


Имам една триколка с двутактов бензинов двигател. При нея отчетливо се чуват тактовете.Та като я пусна по нанадолнище на ППХ ясно се чува че тактовете са 3-4 пъти по-редки от работата на двигателя на празен ход! За това съм съгласен че на ППХ се консумира много по-малко гориво от режим празен ход, но че е нула и нямало горивен процес просто е невъзможно. Едно е електродвигател, друго Двигател с вътрешно горене и никъде в теорията не съм срещал за работата му като генератор, както твърдят някои....


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 08 ное 2006 9:12


kaloyan22 написа:Имам една триколка с двутактов бензинов двигател. При нея отчетливо се чуват тактовете.Та като я пусна по нанадолнище на ППХ ясно се чува че тактовете са 3-4 пъти по-редки от работата на двигателя на празен ход! За това съм съгласен че на ППХ се консумира много по-малко гориво от режим празен ход, но че е нула и нямало горивен процес просто е невъзможно. Едно е електродвигател, друго Двигател с вътрешно горене и никъде в теорията не съм срещал за работата му като генератор, както твърдят някои....


Абе човеко, стига глупости писа, гледай каква огромна тема стана!
Триколката ти може да няма електроника, която спира подаването на горивото по надолнище, но 95% от нормалните съвременни автомобили имат!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 08 ное 2006 9:20


гхахахахахахах триколка ....хахахахах двутактов двигател .... икономия отвсякъде .....


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 08 ное 2006 9:36


musura написа:
kaloyan22 написа:Абе човеко, стига глупости писа, гледай каква огромна тема стана!
!

Ами като нямам болно коте за кво да пиша?
Дай някаква достоверна техническа литература на български или руски да ти повярвам :wink:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта