не върви във високите б5 1.8т
не върви във високите б5 1.8т
Колеги, прецака ми се Н75 и след смяната на нов от Юнитрейд колата почна да е доста тромава във високите. Жената от магазина като ми го даде каза че е по-евтин ,защото бил с друг номер. Вие какво мислите? Може ли да е друг, с други стойности ?
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak
Re: не върви във високите б5 1.8т
Н75 има 2 положения:отворен-затворен,а колко време ще е отворен или затворен зависи от компютъра.Така че по-скоро проблема може да е в кабелите които отиват към него или пък скъсан маркуч,ако изобщо проблема е в Н75.Между другото,как разбра че се е прецакал клапана?
Re: не върви във високите б5 1.8т
Колата почна да пренадува и да забива ,след като го свалих и духнех с уста пускаше и от трите отвора.Кабелите и бушона ги знам и са проверени .Интересно, че аномалията се получи след смяната.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: не върви във високите б5 1.8т
Провери как надува в движение.
Преди дето е пренадувала и за това е вървяла повече.
Преди дето е пренадувала и за това е вървяла повече.
Re: не върви във високите б5 1.8т
колега на ли пиша че като се прецака почна да забива направо ще ти счупи врата и леко леко с по малко гас я прибрах от Витиня
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: не върви във високите б5 1.8т
Дам, но преди да се скапе тотално, не знаеш с колко е пренадувала. 

Re: не върви във високите б5 1.8т
незнам но преди от 4-6000 оборота вървеше добре сега като види баир ми се струва доста тромава и като че ли набира на тласаци незнам какво да гледам вече смених и дросела сега още от ниските се изтрелва но не всеко подаване на гас тръгва еднакво
Re: не върви във високите б5 1.8т
Н75 служи за разтоварване на турбото ако се превиши налягането(т.е. да се отвори wastegate клапана). Ако се съмняваш в този клапан откачи му буксата и изпробвай колата така, без да прекаляваш много с газта, за да не пренадува турбото.
Защо се усъмни в клапана? Какъв пробег в километри измина след това/200-300/? Когато караше колата със скорост изведнъж загуби ли мощност? Има ли моменти когато колата върви добре, а след това рязко губи мощност?
Ако имаш някои от горните симптоми, много вероятно е да ти затяга турбото, защото е останало без мазане.
Защо се усъмни в клапана? Какъв пробег в километри измина след това/200-300/? Когато караше колата със скорост изведнъж загуби ли мощност? Има ли моменти когато колата върви добре, а след това рязко губи мощност?
Ако имаш някои от горните симптоми, много вероятно е да ти затяга турбото, защото е останало без мазане.
Re: не върви във високите б5 1.8т
Приятел ако си от София, може да те повоза да видиш.Значи това с вървенето, тя беше тромава смених дросела и се оправи ,но си вървеше добре от 4000 на горе. След смяната на н75 умря, вчера я карах извън гратско на равно ускоряява що годе добре, но на баир я осещам че тръгне, спре ,зачуди се .Преди с 5 човека и климатик тая кола не се плашеше от нищо.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak
Re: не върви във високите б5 1.8т
Колега сигурен ли си че правилно си свързал новия клапан?Разгледай това-http://s3.images.drive2.ru/car.journal.photos/x1/0400/000/000/012/0d9/88cdfd7318f1b181-large.jpg,може би ще ти помогне 

Re: не върви във високите б5 1.8т
Колеги довечера ще пиша, но маи наистина е от н75. Днес му подавах 12в и нищo, да не говорим ,че като подам гас и на 3500 оборота уст геита ми отваря. Това не е нормално, няма как да върви ,тя ми пуска налягането. Повече от Юнитрейд няма да купя нищо ,още тогава видях, че е сделано даже пише на него ЕМЗ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта